Puolisolle on määrätty Finasterid lääkettä eturauhasen liikakasvuun. Lääke on tehnyt miehestäni impotentin. Olemme vähän yli 50v ikäisiä, ja minulle asia on todella vaikea! Olen sanonut miehelleni, että hänen pitäisi pyytää lääkäriltä jotain toista lääkettä, jolla ei olisi niin pahaa sivuvaikutusta. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Finasterid sivuvaikutukset
3
416
Vastaukset
- stondis73
Sama aine vaikka eri kauppanimi. Gefinan vaikuttava aine on juuri tuo finasterid.
Olin lähempänä 6-kymppiä kun alkuun määrätyn, rentouttavan Xatralin lisäksi minut määrättiin popsimaan kyseistä finasteridiä 5mg/vrk.
Minäkin järkytyin. Noin 6:n viikon ajan oli impotentti! En reagoinut mihinkään!
Sitten kiusa katosi eikä ole palannut.
Olen jatkanut säännöllisesti tuon Finasteridin ( supistava vaikutus ) ja rentouttavan Xatralin popsimista ohjeen mukaan välittömästi lounaan jälkeen.
Olen nyt 73v ja kaikki toimii. Seksi ei ole suorittamista mutta 7-kymmentä lähestyvän vaimon saan kiinnostumaan syvällisemmästä seurustelusta pari kertaa viikossa ja lisäksi nyrkkikyllikkiä tarpeen mukaan.
Alkoholilla on lamauttava vaikutus joten olen asettanut asiat tärkeysjärjestykseen ja nykyinen 4,5kk:n täysraitis jakso katkeaa kohtuullisuuden puitteissa 3:n viikon kuluttua.
Viime viikon PSA kokeen lukema on 2,7. Ikäiseni viitearvon yläraja on 6,7.
Nämä seurantavuodet lukema on sahannut väliä 1,6 - 2,9. Tuo korkein lukema on 4:n vuoden takainen. - urpourputtaja
Kyllä! Finasterid vie seksikyvyn. Olen sitä syönyt noin puolivuotta ja lopetan heti kun paketti loppuu. On kyllä auttanut eturauhaseen mutta kun katoo kaikki seksihalut niin eipä se naurata.
Finasterid tuhoo kaiken testosteronin ja siitä johtuu , että miehestä tulee zombi, elävä kuollut. - Kysyvä
Voiko aiheuttaa rintojen kasvua / turpoamista miehillä? Epäilen että eturauhanen on suurentunut ja tulehtunut hieman ja lääkäri ehdotti kyseistä lääkettä. Ikää 33-vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769402Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623396- 442784
- 282292
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532255Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 141965
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659