Lapsi ei halua mennä isän luo

äityliini-85

Meillä tilanne se 5-vuotiasta ei olla saatu mitenkään lähtemään isänsä luo edes päiväksi. Isä käynyt meillä pari kertaa vkossa, yhtenä arki-iltana ja koko su pvän ja jäänyt myös yöksi. Menny ihan ok, mutta kun yrittänyt sata kertaa puhumalla saada lasta edes päiväksi isälleen niin ei. Raivarit,huudot ym rajut ja sen jälkeen puheet aina ettei halua isää edes meille. Hyvä että näkevät näin,mutta miten te muut olette toimineet jos lapsi reagoi todella vahvasti etävanhemman luo menemiseen? Ja jos on tilanne se että lapsi sairastuu ja jaamme kotipvät isän kanssa niin lapsi ei halua ikinä isäänsä tänne,vaan sanoo että mielummin mummu. Isä jos tullut niin aina sama virsi lapselta kun tulen kotiin että miten tyhmää ollut ym. Ja ei ikinä halua isää hoitamaan. Jos minä tai mummu vaihtoehtoina niin mummu, jos olen jäänyt kotiin niin kuitenki ollut kivaa. Se raivoaminen joka ikinen kerta vain tuo tunteen tai luulon että onko se ihan järkevää lasta jatkaa yrittämistä isän luo kun meillä tapaamiset sujuu ihan ok, kun isä käy meidän kotona. Enempi isä kuitenkin nyt näin on "joutunut" olemaan lapsen kanssa kun täällä asuessa. Ja hyvä näin.

36

1856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älkääpakottako

      Miksi se pitää pakottaa jos ei halua niin ei halua. En halunnut minäkään enkä olisi mennyt pakotettunakaan. Olisiko tapahtunut vieraantuminen, toisilla se tapahtuu nopeesti tai sitten se mies on vaan niin inhottava.

    • taisittenkin

      äiti- ja "viranomaiset" ihottavia vieraannuttaessaan, manipuloidessaan lapsen/ lapset pysyvästi pois
      omasta isästään ja suvustaan perättömin lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa. Raision kaupungin lastenvalvoja Veikko Anttila lausuman mukaisesti ei
      ole lapsen edun mukaista tavata isäänsä yhtenäkään arkipäivänä, arki- ja juhlapäivänä vuodessa, suomessa
      ei käytetä vuoroasumista lapsen tapaamisoikeudesta sopvittaessa, päätettäessä. Mikäli et suostu äidin
      kaikkiin vaatimuksiin et tule saamaan koskaan mitään
      ja näkemään koskaan lapsiasi. ULOS MOLEMMAT!!! KESKUSTELUT PÄÄTTYVÄT TÄHÄN EIKÄ NIITÄ ENÄÄ KOSKAAN JAKETA RAISON KAUPUNGIN SOSIAALI-TOIMESSA/ LASTENVALVOJALLA!!!

      Veikko Anttila
      lastenvalvoja, osastopäällikkö
      lautamises, käräjäoikeuden sovittelija
      Raision kaupunki

      • Kojgfsniy

        Aloittajan ex ei kuitenkaan kirjoituksen perusteella ole psyykkisesti sairas, joka on liiton aikana käyttäytynyt väkivaltaisesti.


      • Onneksinäin

        Varmasti sellaisia isejä (ja äitejä) on Suomessa, että ei ole lapsen edun mukaista tavata heitä yhtenäkään päivänä - paitsi ehkä vain valvotusti.

        Jostain syystä pahimmat tyypit eivät suostu valvottuihin tapaamisiin, vaan ovat mieluummin kokonaan näkemättä lapsiaan. Miksiköhän näin?


      • taisittenkin
        Kojgfsniy kirjoitti:

        Aloittajan ex ei kuitenkaan kirjoituksen perusteella ole psyykkisesti sairas, joka on liiton aikana käyttäytynyt väkivaltaisesti.

        Mitä tarkoitat/ vihjailet; kerro suomeksi mitä tarkoitat, niin saadaan aineistoa esitutkintaan? Itse en ole kuitenkaan; "psyykkisesti sairas, joka on liiton aikana käyttäytynyt väkivaltaisesti". Eräät muut tahot saattavat Raision kaupungin luonnehäiriöisten "lastensuojelu" viranomaisten kanssa olla.


      • eipäolenäin
        Onneksinäin kirjoitti:

        Varmasti sellaisia isejä (ja äitejä) on Suomessa, että ei ole lapsen edun mukaista tavata heitä yhtenäkään päivänä - paitsi ehkä vain valvotusti.

        Jostain syystä pahimmat tyypit eivät suostu valvottuihin tapaamisiin, vaan ovat mieluummin kokonaan näkemättä lapsiaan. Miksiköhän näin?

        Varmasti sellaisia "viranomaisia" (ja "äitejä") on Suomessa, että ei ole lapsen edun mukaista tavata heitä yhtenäkään päivänä - paitsi ehkä vain valvotusti.
        Jostain kumman syystä pahimmat tyypit eivät suostu edelleenkään lapsen laillisiin tapaamisoikeuksiin luonne-häiriöisten "lastensuojelu" viranomaisten kanssa , vaikka valvotuissakin tapaamisissa on kiistatta todettu vanhem-pien kykenevän tasavertaiseen vanhemmuuteen, huolta-juuteen, kasvatukseen ja lapsensa hoitamiseen, vaan mieluummin edelleenkin vieraannuttavat yhteisiä lapsia yhteistyössä luonnehäiriöisten "lastensuojelu" viran-omaisten kanssa tarkoitushakuisesti omasta isästään-
        ja suvustaan perättömin "viranomais" lausumin, selvi-tyksin mm. tuomioistuimessa yhteistyössä lapsen äidin kanssa. Miksiköhän näin?


      • Kojgfsniy
        taisittenkin kirjoitti:

        Mitä tarkoitat/ vihjailet; kerro suomeksi mitä tarkoitat, niin saadaan aineistoa esitutkintaan? Itse en ole kuitenkaan; "psyykkisesti sairas, joka on liiton aikana käyttäytynyt väkivaltaisesti". Eräät muut tahot saattavat Raision kaupungin luonnehäiriöisten "lastensuojelu" viranomaisten kanssa olla.

        Mitä luulet minun tarkoittavan?


      • taisittenkin
        Kojgfsniy kirjoitti:

        Mitä luulet minun tarkoittavan?

        Kerroppa jo mitä tarkoitat/ vihjailet; kerro suomeksi
        mitä tarkoitat, niin saadaan aineistoa esitutkintaan?
        Itse en ole kuitenkaan; "psyykkisesti sairas, joka on
        liiton aikana käyttäytynyt väkivaltaisesti". Eräät muut tahot saattavat Raision kaupungin luonnehäiriöisten "lastensuojelu" viranomaisten kanssa olla. Tulenko
        kylään?


      • Kojgfsniy
        taisittenkin kirjoitti:

        Kerroppa jo mitä tarkoitat/ vihjailet; kerro suomeksi
        mitä tarkoitat, niin saadaan aineistoa esitutkintaan?
        Itse en ole kuitenkaan; "psyykkisesti sairas, joka on
        liiton aikana käyttäytynyt väkivaltaisesti". Eräät muut tahot saattavat Raision kaupungin luonnehäiriöisten "lastensuojelu" viranomaisten kanssa olla. Tulenko
        kylään?

        Mihin esitutkintaan?


      • taisittenkin
        Kojgfsniy kirjoitti:

        Mihin esitutkintaan?

        Kerroppa jo mitä tarkoitat/ vihjailet; kerro suomeksi
        mitä tarkoitat, niin saadaan aineistoa esitutkintaan?
        Itse en ole kuitenkaan; "psyykkisesti sairas, joka on
        liiton aikana käyttäytynyt väkivaltaisesti". Eräät muut tahot saattavat Raision kaupungin luonnehäiriöisten "lastensuojelu" viranomaisten kanssa olla. Tulenko
        kylään?


      • Anonyymi

        ikävä lukea, että Veikko Anttila on tuollainen ihminen


      • Anonyymi

        Uskomatonta, että täällä sallitaan ihmisten haukkuminen, muttei auttamista sallita.


    • Oppy

      Itin luona on sutturoita jokta kiusaa lsta, perheen rikkoja sutturat pois isätapaamissta

      • Oppy

        Itin luona on sutturoita jotka kiusaa lasta, perheen rikkoja sutturat pois "ÄITI" tapaamissta; opettele kirjoittamaan..


    • lapsirakastaaäitipuolta

      Kannattaako vierottaa ja estää lasta menemästä isän luokse jota hän alkaa sitten vierastamaan? Äidin vika joka estää ja manipuloi lasta ettei menisi isän luokse. Lapsen pitää saada nhdä ja tutustua uuteen äitipuoleen ja luoda erinomainen suhde äitipuoleen josta tulee hänen kasvattaja ja perheenjäsen ja lapsi voi pian muuttaakin uuden itipuolen ja isän luokse piakkoin, se on lapsen oikeus saada uusi äiti. Miksi pitää estää ja haukkua uusi äitipuoli ja olla lapsesta mustis, kyllä se sun lapsi on vaikka rakastaakin uutta äitipuolta ja haluu asua siellä. Jos sut unohtaa niin mitä sitten, isin oikeus saada oma lapsi ja uusi vaimo ja elää upeeta perhe elämää. Etsi uusi mies ja tee lisää lapsia, siinä se on.

      • voivoe

        Eikö nämä tän tyyppiset kommentoinnit jo kerro ihmisestä itsestään. Miksi niitä ongelmia on omissa asioissa. Aloittajan tekstissä kerrottiin tilanteen olevan eri, kuin sinulla. Miksi ohjeistat neuvoja jotka on lähempänä omaa onnetonta itseäsi, kuin täysin erilaisen tilanteen olevan perheen asiaa.

        Ensinnäkin kenen vika ei minun se on sinun vika kokonaan. kertoo kypsymättömyydestä ja katkeruudesta.
        Jos kasvettas aikuiseksi.
        Oikeasti vieraannuttava käyttäytyy, kuin juuri sinä.Katkera,valheelinen ja kavala.Kenensyyeiminunsinunsyy. En voi asiaa korjata. Koska vika on kaikissa muissa. Joten jos näet katkeruuteni netissä, varmaan korjaa kaikki minun tekemäni virheet ja poistat katkeruuteni ja vihan omaa osaamatomuutani kohtaan.
        Sitä on suoli24 täynnä.
        Mut älä sotke tätä omaa ongelmaasi meihin muihin, jotka hoitaa sekä isin, että äidin puolelta eron jälkeen lapsiamme, minkä voidaan.


      • näyttäisiolevan
        voivoe kirjoitti:

        Eikö nämä tän tyyppiset kommentoinnit jo kerro ihmisestä itsestään. Miksi niitä ongelmia on omissa asioissa. Aloittajan tekstissä kerrottiin tilanteen olevan eri, kuin sinulla. Miksi ohjeistat neuvoja jotka on lähempänä omaa onnetonta itseäsi, kuin täysin erilaisen tilanteen olevan perheen asiaa.

        Ensinnäkin kenen vika ei minun se on sinun vika kokonaan. kertoo kypsymättömyydestä ja katkeruudesta.
        Jos kasvettas aikuiseksi.
        Oikeasti vieraannuttava käyttäytyy, kuin juuri sinä.Katkera,valheelinen ja kavala.Kenensyyeiminunsinunsyy. En voi asiaa korjata. Koska vika on kaikissa muissa. Joten jos näet katkeruuteni netissä, varmaan korjaa kaikki minun tekemäni virheet ja poistat katkeruuteni ja vihan omaa osaamatomuutani kohtaan.
        Sitä on suoli24 täynnä.
        Mut älä sotke tätä omaa ongelmaasi meihin muihin, jotka hoitaa sekä isin, että äidin puolelta eron jälkeen lapsiamme, minkä voidaan.

        katkeroituneiden, luonnehäiriöisten "lastensuojelu" viranomaisten syy perättömin lausumin, selvityksin
        mm. tuomioistuimessa lasten olosuhteista..


    • äityliini-85

      Keskustelu lähti nyt väärille raiteille. Ei ole mtn äiti-ja isäpuolia,eikä kummallakaan meistä psyykkistä sairautta. Isä käynyt meillä sen pari kertaa vkossa,viettänyt aikaa lapsen kanssa,ollut yötä. Ovat säännöllisesti nähneet, kyse siitä miten saada lapsi isän luo päiväksi edes. Ne raivot ovat oikeasti tosi karmeeta kateltavaa kun otan asian puheeksi. Isä on nyt asumuseron aikana ollut paljon enempi lapsen kanssa kuin silloin kun asui saman katon alla. Onko parempi jatkaa näkemiset näin jotta se suhde säilyy vai väkiste viedä lapsi isän luo. Eipä suostunut mitenkä päin jäämään kun yritettiin siten että minä vein ja olin jonku aikaa siellä ja lähtöä kun tein niin hirveä huuto kun tajusi että hän jäisikin sinne. Ei isäkään raivon nähtyään halunnut lapsen jäävän sillä mielialalla hänen luokseen.

    • pikkuhiljakseen

      No nyt on näin mutta ei se aina mene näin. Jos isä käy nyt teillä. Voisitte vaikka koko porukalla isä,äiti ja mummu mennä lapsen kanssa yhdessä sinne isän kotiin.
      Käytte siellä, ettekä ehdota sinne menemistä. Joten vältätte raivarit. Lapsi huomaa että paikka on ok ja tutut aikuiset ovat lähellä. Leikitte siellä pihalla ja olette. Ei tarvitse olla edes ensimmäisiä kertoja yötä. Mutta kun lapsi kasvaa jää hhän lopulta sinne isänsä kanssa yöksi. Ja raivarit kaikkoavat.
      Älä ehdota sitä yöksi menemistä vaan näytä, että se on ihan kivaa.
      Meilläkin toinen poika raivoaa isälleen menemistä, mutta menee sinne joka kerta. Vaikka ei pääsekään enään autolla vaan joutuu jo julkisilla kulkemaan.

      • aikuinenkiusaalasta

        Miksi lapselle pitää ja saa valehdella ja pakottaa? Eihän aikuinenkaan mene sinne minne ei halua eikä kukaan hänelle valehtele eikä pakota. Ai joo lapselle saa ja pitää vaehdella mutta aikuiselle eis saa. Ja aikuinen sanoo ettei saa valehdella... ristiriitaista.


      • miksisitten
        aikuinenkiusaalasta kirjoitti:

        Miksi lapselle pitää ja saa valehdella ja pakottaa? Eihän aikuinenkaan mene sinne minne ei halua eikä kukaan hänelle valehtele eikä pakota. Ai joo lapselle saa ja pitää vaehdella mutta aikuiselle eis saa. Ja aikuinen sanoo ettei saa valehdella... ristiriitaista.

        "lastensuojelu" viranomaiset opettavat lapsia valehtelemaan lapsen olosuhteet perättömin lausumin, sevityksin mm. tuomioistuimessa laittaessaan väkisin väärät sanat lapsen suuhun vieraannuttaessaan lapset yhteistyössä äidin kanssa omasta isästään- ja suvustaan..


    • äitiouejoehjei

      Kaksi asiaa. Ensinnäkin, oletko keskustellut siitä, mikä siinä isän kanssa olossa niin ärsyttää? Jos isä kuitenkin on ihan normaali (kuten mainitsit, ei ole mitään psyykkistä sairautta), niin veikkaan että kyse on enemmänkin lapsen uhmasta. Ja te vanhemmat olette näemmä täysin vietävissä!

      Miten lapsi menee tarhaan? Entä miten innoissaan käy kavereiden luona kylässä? Käykö kavereiden luona yökylässäkin? Vai onko aina vain äidin kanssa?

      Koska isä on luotettava, eikä siis lapselle vaaraksi, niin toimisin seuraavasti.

      Ilmoitat etukäteen lapselle, siis päiviä ennen, että jatkossa sinä tulet olemaan aina pe-la (tai mikä se päivä onkaan) isän luona. Äiti ja isä ovat tehneet päätöksen yhdessä, ja pidämme päätöksestä myös yhdessä kiinni. Joa lapsi osaa viikonpäivät jo hyvin, niin hän itse osaa ennakoida, koska se on. Tai sitten voit sanoa, että esim 4 yön päästä alkaen.

      Kun lähdön hetki tulee, kysyt että haluatko mukaan unikaveriksi Nallen vai Pupun? Saa vaikka molemmat...

      Mutta kun lapsi aloittaa raivon, niin sinä ja isä pysytte tyynen rauhallisina. Sinä voit vaikka viedä lapsen isän luo. Tärkeää on, että te vanhemmat teetet yhteistyötä, JA ÄLKÄÄ ANTAKO LAPSELLE PERIKSI. Lapsihan tekee tuota vain sen takia, että on oppinut, että saa teiltä tahtonsa läpi huutamalla!!!!!

      Minun kuopus ei olisi aikoinaan koskaan voinut mennä tarhaan, jos olisin alkanut antamaan jokaisesta uhmakohtauksesta periksi. Mutta kun en antanut, niin lapsi tottui, ja meni sittemmin ihan innolla ja onnessaan tarhaan. :) Erinomaisen hyvään tarhaan.

      Lapselle ja isälle voisi tulla ihan omia tapoja ja juttuja siellä isän luona. Vaikkapa pe illan yhteinen sauna, tai retki aina la aamuisin isän luona lähipuistoon, tai mitä ikinä isä keksi.. Kun kokemuksia kertyy monta, niin lapselle tulee kiva ja turvallinen fiilis, ja tietää mitä iskän luona odottaa.

      Et sinä ikuisesti voi antaa exän kulkea luonasi lasta tapaamassa. Te olette eronneet, ja pitää löytyä myös erillisyyttä.

      • surullinentyyppioot

        Hahhaaaa hhaaaaa. mitä katkeraa kirjoittelua. Heeeheee, sulla ei ole yhtään lasta, muuten ot tuommosta kirjoittelisi. Sr on selvä että lapsettomat naiset on niitä ahkerampia arvostelijoita joilla ei ole mitään tekemistä lasten kanssa. heeheee... oikeesti... ole hullu ja juoppo. Oikeesti kyse ei ole nalleista eikä pupuista vaan lapsen tahdosta.

        Sinusta lpsi pitää pakottaa toisen luokse vaikka väkisin etTä toinen saa juopotella ja olla rauhassa, koska lapsi on rasiTe ja pilaa elämän.

        ON SUN HELPPO SANOO KUN ET ELÄ LAPSIARKEA. LAPSEN EI OLE PAKKO MENNÄ EIKÄ HÄNTÄ VOI UHKAILLA EIKÄ USUTTAA JA PAKOTTAA. MENE SINÄ SINNE MINNE JOKU MÄÄRÄÄ JA OTA SATA PUPUA MUKAAN, MUTTA EI VÄSTAVÄITTEITÄ PAKKO MENNÄ.

        Hehheee olet aika juoppo ja narsisti.


      • äitiouejoehjei

        Just... erikoinen vastaus.

        Minulla on kaksi lasta ja yksi lapsipuoli. Jokainen heistä hyvin rakas. Vanhempien tehtävä on sekä rakasta että hoitaa lasta, ja myös asettaa lapselle rajat. Rajat luovat lapselle pitkässä juoksussa turvallisuuden tunteen, koska ei ole lapsen asia päättää sellaisia asioita, joihin hänen ymmärrys ei vielä riitä.

        En tiedä miten pellossa itse kasvatat omia lapsiasi.


      • miksirikoitjaestät
        äitiouejoehjei kirjoitti:

        Just... erikoinen vastaus.

        Minulla on kaksi lasta ja yksi lapsipuoli. Jokainen heistä hyvin rakas. Vanhempien tehtävä on sekä rakasta että hoitaa lasta, ja myös asettaa lapselle rajat. Rajat luovat lapselle pitkässä juoksussa turvallisuuden tunteen, koska ei ole lapsen asia päättää sellaisia asioita, joihin hänen ymmärrys ei vielä riitä.

        En tiedä miten pellossa itse kasvatat omia lapsiasi.

        Ei ole puolikkaita lapsia. Se on miehen ja tämän ex vaimon lapsi, ei mikään puolikas. Sinun ei pidä puuttua toisten ihmisten elämään ja sotkea ja rikkoa. Mies kärsii eniten kun menettää lapsensa kun sotkit heidän perheen. Häpee jos osaat.

        Sinun kuuluu räyhää omille pennuille ja jättää miehen lapsi rauhaan se ei kuulu sulle. Häntäkin hävettää kun joutuu pakolla olemaan siellä että näikisi isänsä, kun hankaloitat ja estät. Häpee ihminen.


      • Miskirikoit
        äitiouejoehjei kirjoitti:

        Just... erikoinen vastaus.

        Minulla on kaksi lasta ja yksi lapsipuoli. Jokainen heistä hyvin rakas. Vanhempien tehtävä on sekä rakasta että hoitaa lasta, ja myös asettaa lapselle rajat. Rajat luovat lapselle pitkässä juoksussa turvallisuuden tunteen, koska ei ole lapsen asia päättää sellaisia asioita, joihin hänen ymmärrys ei vielä riitä.

        En tiedä miten pellossa itse kasvatat omia lapsiasi.

        Olet pehreen rikkoja ja kuisaat mihen lapsia, häpee jos osaat suttura.


      • Riksisikailit
        Miskirikoit kirjoitti:

        Olet pehreen rikkoja ja kuisaat mihen lapsia, häpee jos osaat suttura.

        Olet perheen "viranomais-" rikkoja ja kuisaat miehen lapsia, vieraannutat lapsia.. häpee jos osaat "viranomais-" suttura.


      • edellinen
        miksirikoitjaestät kirjoitti:

        Ei ole puolikkaita lapsia. Se on miehen ja tämän ex vaimon lapsi, ei mikään puolikas. Sinun ei pidä puuttua toisten ihmisten elämään ja sotkea ja rikkoa. Mies kärsii eniten kun menettää lapsensa kun sotkit heidän perheen. Häpee jos osaat.

        Sinun kuuluu räyhää omille pennuille ja jättää miehen lapsi rauhaan se ei kuulu sulle. Häntäkin hävettää kun joutuu pakolla olemaan siellä että näikisi isänsä, kun hankaloitat ja estät. Häpee ihminen.

        Mieheni ei ole koskaan ollut naimisissa, joten ei ole mitään ex-vaimoa, tai edes ex-avovaimoa. Hänen lapsensa syntyi ihan puhtaasti parin illan kiksautuksesta. En siis ole mitään perhettä rikkonut, kun ei lapsen äiti(kään) olisi mieheni kanssa koskaan mitään yhteistä perhettä halunnut.

        Enkä koskaan tietenkään ole estänyt miestäni näkemästä lastaan. Päin vastoin, olen aina tukenut ja kannustanut siihen. Lapsipuoleni on rakas ja tärkeä myös biologisille lapsilleni. Ei meillä ole mitään draamaa.;) Ja lapsi ei ollut vielä edes syntynyt, kun olen mieheni tavannut, joten ei lapsi edes tiedä aikaa, että minä en ollut osa hänen isänsä perhettä. Olen ollut mukana jo ristiäisissä, samoin tietenkin lapseni. Lapselle siis täysin luonnollinen asia, että meillä on perheessä nämä ihmiset.:) Lapsi on siis nyt jo koululainen.


      • kickskacks
        edellinen kirjoitti:

        Mieheni ei ole koskaan ollut naimisissa, joten ei ole mitään ex-vaimoa, tai edes ex-avovaimoa. Hänen lapsensa syntyi ihan puhtaasti parin illan kiksautuksesta. En siis ole mitään perhettä rikkonut, kun ei lapsen äiti(kään) olisi mieheni kanssa koskaan mitään yhteistä perhettä halunnut.

        Enkä koskaan tietenkään ole estänyt miestäni näkemästä lastaan. Päin vastoin, olen aina tukenut ja kannustanut siihen. Lapsipuoleni on rakas ja tärkeä myös biologisille lapsilleni. Ei meillä ole mitään draamaa.;) Ja lapsi ei ollut vielä edes syntynyt, kun olen mieheni tavannut, joten ei lapsi edes tiedä aikaa, että minä en ollut osa hänen isänsä perhettä. Olen ollut mukana jo ristiäisissä, samoin tietenkin lapseni. Lapselle siis täysin luonnollinen asia, että meillä on perheessä nämä ihmiset.:) Lapsi on siis nyt jo koululainen.

        Jopas olet miehen ottanut, kiusauttelee kovin usein jos sunkin kanssa on jo kaks kersaa!!!! Heh... kaikenlaisia kiksauttelijoita ne naikkoset huolii, jos muita ei saa niin kiksauttelijoita.

        Kuin monta miehellä on muita lapsia, vai eikö oo tietoinen, niin kiire on ollu kiksauttamaan...


      • edellinen

        Ei miehelläni ole minun kanssani biologisia lapsia. Minulla on lapsia aiemmasta liitostani, ja mieheni on heille erinomainen isäpuoli. :)

        Mieheni on hyvin tietoinen, että hänellä on yksi biologinen lapsi. Ei ole "kiksauttelija", vaan aivan ihana mies.


    • samankokenut

      Lapsen perimmäinen halu on aina miellyttää vanhempaa, joten nyt lapsi haluaa, ettei sinulle (äiti) vaan tule pahamieli siitä, että hän "hylkää" hetkeksi sinut. Kannattaa keskustella asiasta lapsesi ja isän kanssa yhdessä.

      • lopetajuopottelu

        Aikuisen perimmäinen tarkoitus on päästä lapsistaan eroon ja pakottaa toisen luokse, jotta saa olla yksin ja rauhasa ja juopotella ja lentää kapakoissa. Ilamn lapsia on kivaa kun kersat on niin rasittavia, siksi ne pitää saada välillä pois silmistä.Surullista että ajattelet noin.

        On ihmisiä jotka rakastaivivat lapsia ja heillä olisi heille aikaa, mutta eivät saa, sitten tämmöiset lapsi vihaajat saa niitä pilvin pimein ja vain siksi että voivat pompotella ja heitellä kun säkkiä paikasta toiseen!!!


    • Anonyymi

      Testailee vain uhmassa sinua.Kuinka paljon nyt annat periksi olet kusessa kun hän murkku iässä ja kun on 15-16v. Kun kaiken jo annat periksi.Lempaa sut ulos ja pistää pileet pystyyn.Laitat menen vain isälle.Isälläkin oikeudet. Taidat itse olla läheis riippuvainen lapseesi?

      • Anonyymi

        Nimi ja yhteys tiedot?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe