Parasta tuulilasikorjausta Porissa?

kumpi_vai_kampi

Onko kokemuksia: Autopalvelu Juha Väre vai Erku Oy. Kumpi tekee tuulilasikorjaukset ammattitaitoisemmin?

26

4114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletIdiootti

      Oletko jälkeenjäänyt? Kyllä varmasti jokainen porin kymmenistä tuulilasin vaihtajista osaa lasin liimata paikoilleen.

      • Eivitota

        Oletko itse pudonnut kokonaan paskarattailta. Oli puhe korjaamisesta, ei vaihtamisesta. Juha Väre korjasi kiveniskemän mun Vitosta ja hyvä tuli. Ei edes huomaa jos ei tiedä mistä kohtaa.


      • KiinniJäit02

        Jaa itsekö tulit itseäsi kehumaan? Miksi kysyt jos jo olet tyytyväinen jonkun palveluihin.


      • Olisko_niin

        Mutta hänhän sanoo tuossa, että siitä tuli (vain) hyvä, jospa hän haluaisi, että lopputulos olisi parempi ellei sitten paras.


      • KiinniJäit02 kirjoitti:

        Jaa itsekö tulit itseäsi kehumaan? Miksi kysyt jos jo olet tyytyväinen jonkun palveluihin.

        Väre korjasi mun volkkarista kans kiveniskemän joka olisi varmasti levinnyt koko lasin poikki. Hienosti teki homman eikä kestänyt kauaa aikä maksanut liikaa.
        Mahdoinko minäkin jäädä kiinni???


    • Audi_A6

      Juuri Erkulla käyneenä totesin että ei ikinä enään.
      Taustapeili löysässä, sormenjälkiä verhoilussa, maalia pois eri kohdista kojelaudan ritilästä lasin takaa, lattialla leikatusta verhoilusta palanen, lasin ulkopuolella oleva tiiviste molemmin puolin lasin päältä pois.
      Vastauksena että peili jäi käteen jo tuotaessa, maalia ei edes kuulemma kyseisissä ritilöissä ole vaikka ovat metallia ja maalattu harmaalla, tiivisteet menneet lasia puhdistaessa talvella.

      Asiallisesti menin esittämään ongelmat mutta heti vastassa hyökkäävä asenne kun menee reklamoimaan... kysyi omistaja vielä että kai penkissä oleva reikäkin on heillä tullut.... mainitsi että pitääkö hänen ostaa auto pois.

      Kuulemma ainoat kolme reklamaatiota tullut A6 omistajilta että paskasti tehty auto kuulemma,

      Pesivät sormenjäljet pois ja kiinnittivät peilin.

      Oli viimeinen kerta kyseisessä yrityksessä ja kaverille mainitsin että miettii vielä viekö omansa sinne kun lasin vaihto edessä.

      • Erkulla_käynyt

        Kiva kuulla, että muuallakin kuin auton merkkikorjaamolla on laatuongelmia. Yleensä vika saadaankorjattua, mutta sivutuotteena tulee AINA näitä: taustapeili vinossa, mustaa rasvalikaa verhoilussa, maalipintaa naarmutettu etulokasuojista, osia rikottu, osia koottu väärin jne. jne.

        Itseasiassa olen juuri lähdössä Motonetin kautta korjaamaan autoani viime viikkoisen merkkikorjaamokäynnin laatuvirheitä paikkaillakseni.

        Erkullä käyneenä voin Erkusta todeta, että oppitunniksi yrittäjälle olisi nöyryys asiakasta kohtaan. Helposti ollaan niin yrittäjää, niin yrittäjää ja tietysti paljon asiakkaan yläpuolella. Se on vähän väärä asenne, oltiinpa merkkikorjaamolla tai Erkulla.


    • kiin_nostunut

      Onko kukaan vaihdattanut tuulilasia Palinilla? Onko kokemusta millainen tuli?

      • Hölöstööppi

        Olen vaihdattanut Palinilla pösö experttiin tuulilasin. Se halkesi jostain syystä parin kuukauden päästä ja talviaika. Palinilla hommattiin uusi lasi alta viikon ja asennus tehtiin myös melko heti. Se kesti koko loppuajan mitä pösö mulla oli. Nyt juuri viime viikolla tuli kivi tuulilasiin ja teki melkein läpireiän. Farmari V70 on kyseessä ja palinilla sanoi kaveri että Väre korjaa tuon vielä uudenveroiseksi. Siispä sinne seuraavaksi kun alkaa uusi viikko.


    • Kamalaerku

      Erehdyin erkulle. Asenne alistava ja työnjälki surkeaa. Ihan hirveä paikka.

    • Erku_on_pxxxxxxxx

      Erkun kavereilla kädentaito täys nolla. Palvelu ala-arvoista. Kaksi kertaa käyneenä en suosittele kenellekään. Molemmilla kerroilla muutaman tunnin homma venynyt kahden päivän hommaksi. Penkit ja kojelauta täynnä lasinsiruja, likaisia sormenjälkiä siellä täällä, lasin viereisen muovilistan kiinnike rikki ja maalipinta naarmuilla lasin vierestä. Sadetutkan silikoni puoliksi irti.
      Erkulle ei kannata mennä missään tilanteessa. Porista löytyy muitakin liikkeitä

    • Penalti

      Huoltokeidas kokemäellä paras paikka autonlasin vaihdolle.

      • Patelo

        Eiköhän jokaisesta paikasta ole hyvää ja huonoa sanottavaa. Erkun omistaja on umpi rasisti joka tekee asenteellaan hallaa kyllä yritykselleen sitä kuitenkaan itse tajuamatta. Edullinen kylläkin!


      • keteraotus
        Patelo kirjoitti:

        Eiköhän jokaisesta paikasta ole hyvää ja huonoa sanottavaa. Erkun omistaja on umpi rasisti joka tekee asenteellaan hallaa kyllä yritykselleen sitä kuitenkaan itse tajuamatta. Edullinen kylläkin!

        Kai tarkoitit isänmaallinen mutta äiti opetti sanomaan rasistiksi, kasvahan hieman.


    • Anonyymi

      Törkeetä työnjälkeä Erkulla, lasinsirpaleita sisällä, liimalasi sovitettu väkisin vanhaan autoon johon olisi kuulunut perinteinen kumitiivisteeseen kiinnitetty tuulilasi, sikamassalla sutattu lasi mutta tiivisteet höröttivät avonaisina kauttaaltaan, sisällä ja ulkona. Itse korjasin, työn tekijä olisi tuskin muuta kuin sutannut lisää ja pahentanut asiaa. Kumma juttu, vanha liike sallii tehdä tuollaista jälkeä.
      Juha Väreestä kuullut pelkkää hyvää.

      • Anonyymi

        Onneksi paha kello kuuluu nopeasti kauas. Ei Erku kauan voi enää ratsastaa edellisen yrittäjän laadukkaan työn maineella. Nuoret yrittäjät rahastavat asiakkaita muutaman vuoden ja huomaavat, ettei kukaan heillä sen jälkeen tule käymään.

        Jos kerran käyt ja jatkossa haluat kiertää kaukaa, on jotain mennyt palvelussa metsään!


    • Anonyymi

      Mikkolan Prisman vieressä oleva carglas teki vaikutuksen. Tosi siisti halli ja palvelu oli todella ystävällistä. Työn jäljessä ei ollut moitittavaa ja ikkunat oli pesty ja hiekat imuroitu jalkatilasta. Vakuutusyhtiö suositteli minulle tätä paikkaa ja ei tarvinnut tehdä mitään ilmoituksia vakuutusyhtiöön, korjaamolla hoidettiin kaikki. Maksoin vain uudet pyyhkijät korjaamolle. Sain mukaan vielä tarran joka suojaa kiveniskemän kun seuraavan keraan tulee tarvetta.

    • Anonyymi

      Ei kannata olla noin kateellinen, ei pienen firman yrittäjälläkään kovin helppoa tänäpäivänä ole.
      Kyllä minä kannatan ennen paikallista yrittäjää, kuin isoa mailmanlaajuista ketjua( carglass)
      Ja minä olen kyllä saanut Erkusta hyvää ja reilua palvelua, vaikka Audilla ajelenkin.
      Erkussakin hoidettiin myös kaikki vakuutusasiat ja sain pyyhkijänsulatkin kaupanpäälle.
      Ehkä se metsä vastaa, niinkuin sinne huudetaan, tiedä sitä sitten.
      Väreestä en tiedä, varmaan ihan hyvä sekin ja myös paikallinen pienyrittäjä.

    • Anonyymi

      Erkulla saa erittäin tylyä asiakaspalvelua.

      • Anonyymi

        Olemme kahdesti käyneet erkussa vaihtamassa lasin. Molemmilla kerroilla meitä on palvellut nuori mies, positiivinen ainakin oli ja hymyili takaisin. Takalasin vaihdossa olivat imuroineet lasin sirpaleet pois autosta.


    • Anonyymi

      Kannattaa nyt olla tarkkana näissä "mikä on paras", "mikä on huonoin" ja "kumpi on parempi"- keskusteluissa. Eihän näistä anonyyminä heitellyistä viesteistä ota erkkikään selvää kukaa kehuu itseään ja kuka heittää paskaa kilpailijan niskaan. Sen verran otan kantaa tuohon alkuperäiseen kysymykseen, kun kerran olen useampaa käyttänyt, kaikissa on palvelu ja lopputulos ollut erittäin hyvä. Jos sinulla on tuulilasivakuutus, vie johonkin niistä, jolla on sopimus vakuutusyhtiön kanssa; hoituu paperityö nopsakammin. Olen kyllä saanut myös asianmukaisesti hoidettua tuulilasinkorjauksen vakuutukseen, vaikka ei ollutkaan ns. sopimuskorjaamo. Eli, pääasia, että korjaat ennen kuin iskemä lähtee leviämään.

    • Anonyymi

      Juuri käytin autoa erkussa ja minullakin oli lasinsirut imuroimatta. Ei se paljoa veisi aikaa jos edes maton kopistelisi. Sadetunnistin oli säpäleinä kun ei kuulemma ehjänä saanut millään irti. Nuori mies oli tiskin takana oli ihan asiallinen mutta vanhemmalta kaartilta sai huonompaa asiakas palvelua. Seuraavan kerran kokeilen kyllä vaikka tuota garclass firmaa. Kyllä se vaan niin on että hyvästä ja asiallisesta palvelusta/työstä maksaa vaikka vähän enemmänkin.

      • Anonyymi

        Täytyy sen verran ottaa takaisin että olivat vielä n. Kuukauden jälkeen yhteydessä kun olivat löytäneet vähän harvinaisempaan sadetunnistimeeni uuden linssin joka sopii. Loppu hyvin kaikki hyvin. Pienet asiat merkkaavat näissä kokemuksissa!


    • Anonyymi

      Törkeää huolimattomuutta!matkailuautoni kumpikin etuovi oli kolhittu kyseisessä nyrkkipajassa.Nostivat kädet pystyyn ja kertoivat että heidän kokemuksellaan autoni kattoikkunatyötä ei pysty tekemään.Ainoa homma mitä nuo"suttumatit" saivat aikaan oli lisävahinko uudehkossa autossani.Osaavat varmaan sen perinteisen auton ikkunan jotenkin vaihtaa.Olkaapa tarkkana kun viette tuohon firmaan ajopelinne siellä ei toisen omaisuutta liiemmin kunnioiteta ja jälkeenpäin tulee huomattua että tuli suurempi vahinko kuin hyöty.Kierrän tulevaisuudessa tuon pajan todella kaukaa.

    • Anonyymi

      Tuo matkailuautojuttu oli tehty juuri tuosta Erkusta jos nimi meinasi vahingossa unohtua.

    • Anonyymi

      Todella harmillista. Yrityksen ylimielisen omistajan Rauvolan käyttäyttyminen asiakasta kohtaan käsittämättömän tyrmistyttävää. ÄLKÄÄ pysäköikö yrityksen p-alueelle jos asioitte liikkeessä.
      Tästä itse sain kova ääniset haukut #!@#! muiden asiakkaiden edessä sekä manaukset mihinkä pitää pysäköidä kun asioitte liikkeessä vaikka olin pysäköinyt juuri asiakkaille tarkoitetulle p-alueelle !! Aivan törkeää käyttäytymistä. Niin out of level että huhhuh !!

      Erittäin ikävästi tämän henkilön käyttäytyminen pilaa täysin yrityksen maineen.
      Harmillista koska muu henkilökunta/sekä työnlaatu on 5/5 arvoista.

      Niinkuin lupasin, muistan tämän eikä enään tarvitse pelätä että meidän autot siihen pihaan tulee !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe