Katumatauti

Tien-Sankari

Onko rekoilla joku kaatumatauti? vähänväliä on joku kumossa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704072200098950_uu.shtml

119

729

Vastaukset

  • Konaisia firmoja on kumossa1

  • Eilen oli jäljet siivottu.Taitaa virolaiset rakentajat säästää kaatopaikkamaksuissa.Viedä nyt trailerilla rak jätteensä maasta,jäteasema konalassa.2km.Vienti vetää,laskuttaa jätteistä taatusti rakennuttajaa.2016 kesällä satoja elementtikuormia Ruoholahteen Tallinnasta.Suomalaista osaamista.

  • Useasti radiossa kuulee, raskas ajoneuvo kaatunut tielle, tie suljettu liikenteeltä.
    MIKSI

    • Nukahtaminen rattiin. Erittäin yleistä joskaan ongelmasta ei juurikaan julkisuudessa puhuta. Eteenkin aamuyön tunteina suuri ongelma. Päiväsaikaan esim. runsaan ruokailun jälkeen alkaa väsyttämään ja sitten kiemurrellaan tiellä ja kerran kun eturengas putoaa pehmeään tienreunaan niin sitten mennään. Ajaminen on usein erittäin tylsää ja virikkeetöntä. Siinä alkaa luomi hirttämään ja muutama sekuntti mennään aina välillä kuin herrran hallussa. Useimmiten pysytään tiellä mutta joskus.... you know.


    • Yö ajokielto paitsi erikoisluvalla joka maksaa klo 22.00-05.00. Päivällä saa ajaa 2 h täytyy pitää taukoa päivän mittaan.


    • Tie on suljettu siksi kun tielle on kaatunut raskasajoneuvo. Onko luetun ymmärtämisessä vaikeuksia ?? SIKSI


    • Radiosta voi kuulla .Ei radiossa mitään kuule.


    • päiväkuski kirjoitti:

      Yö ajokielto paitsi erikoisluvalla joka maksaa klo 22.00-05.00. Päivällä saa ajaa 2 h täytyy pitää taukoa päivän mittaan.

      Tämähän johtaisi rekkojen määrän järkyttävään lisääntymiseen, tavarantoimitusten hidastumisiin sekä hintojen rankkaan nousuun kun samat tavaramäärät täytyy ajaa lyhyemmässä ajassa. Nykyäänhän isommissa taloissa autoja ajetaan kahdessa vuorossa, päiväkuski keräilee lähialueilta firmoista maakuntiin menevää tavaraa ja kun noudot on iltaan mennessä tehty, tulee yökuski ja ajaa tavarat yön aikana maakuntaterminaaliin josta ne jaetaan aamulla vastaanottajille.


    • ÖLLÖLÄ__ kirjoitti:

      Tämähän johtaisi rekkojen määrän järkyttävään lisääntymiseen, tavarantoimitusten hidastumisiin sekä hintojen rankkaan nousuun kun samat tavaramäärät täytyy ajaa lyhyemmässä ajassa. Nykyäänhän isommissa taloissa autoja ajetaan kahdessa vuorossa, päiväkuski keräilee lähialueilta firmoista maakuntiin menevää tavaraa ja kun noudot on iltaan mennessä tehty, tulee yökuski ja ajaa tavarat yön aikana maakuntaterminaaliin josta ne jaetaan aamulla vastaanottajille.

      Toimiihan se muuallakin ettei ajeta yöllä. Ei yöajossa ole mitään järkeä. Voisi jälleen kysyä neuvoja vaikka ruotsista tai voisi tehdä jotain järkevää ihan itse.


    • yöajostakokemusta kirjoitti:

      Toimiihan se muuallakin ettei ajeta yöllä. Ei yöajossa ole mitään järkeä. Voisi jälleen kysyä neuvoja vaikka ruotsista tai voisi tehdä jotain järkevää ihan itse.

      henkilöautojen meno rekan keulaan kiellettävä


    • Rekat kaatuilee kun ajon aikana on keskittyminen muualla kuin ajamisessa.Ehkä vielä vakavampi asia on tuo atomikelloa tarkempi ajoaikojen ja työaikojen mittaaminen.Miksei 80- ja90- luvun alussa rekat kaatuilleet?Silloin sai tehdä työnsä,eikä mikään digi pakottanut aikaihmistä verhot kiinni jonnekin levikkeelle keskellä päivää.Ei nukuta sitten pätkääkään.Yhä vähemmän löytyy sitä yötyötä tekevää.Jatkossa kaupan ja teollisuuden täytyy muuttaa toimintatapaa;varastoja maakuntiin kun ei oikeen löydy noita joka yö Suomen halki ajavia.Ja aina vaan halvemmalla pitäis...


  • Älypuhelin kaataa isotkinrekat!

    • Rekkoja kaatui eteenkin aamuöyn tunteina paljon ennenkuin oli keksitty ensimmäistäkäön kännykkää, älypuhelimista puhumattakaan.



    • No viimeisin missä rekka oli perävaunuineen ojassa oli lähes 90 asteen mutka liekkö liian hiljainen vauhti pakottanut keskipakoisvoiman.........


  • Mikä on aloittajan kertoma katumatauti

    • Venäjällä todella harvinainen vahinko!


    • Venäjän rekoilla ei ole kaatumatautia!


  • Nukahtelu työpaikalla , "pilkkiminen" . Tai peräpukaman rasvaus .

  • Bussi törmäsi rekan perään . Nyt syyksi on paljastunut tabletin näpelöinti ajaessa . Usein syy on jokin muu harraste ajaessa .

  • Maltti on valttia! Turha kiire pois ja sovitetaan ajonopeus kelien mukaan eikä aikataulujen mukaan!Ai perkele TURVAVÄLI meinas unohtua ja LEPOTAUOT tietysti!

  • Älykännykkä ratin päällä ajon aikana on se suurin syyllinen.

    • Älykännykkä kaataa suurenkin rekan ja tosiusein!
      Ja myös suurenkin firman!


  • Eiköhän perus kaljamaha rahtari tuijota päivät ajaessa somea tai elokuvaa!

  • Kommentteja, kun lukee niin kukaan ei ole töissä kuljetusalalla, ette tiedä asioista yhtään mitään. Harmi, että näitä kaatuu ja kolareita sattuu. Joskus se on ratin ja penkin välissä vika. Toisinaan ulkopuolisen tahon aiheuttama.

    • Älykännykkä kataa isommankin rekan.


    • Miksi Penat pelaa taskupiljardia ajaessa?


    • Anonyymi kirjoitti:

      Miksi Penat pelaa taskupiljardia ajaessa?

      Niinpä, sinunkin kannattaa vaan pitää kädet pois housuista ajaessasi. Tauolla Abc:n pihalla sitten katselet hytissä verhojen takana tabletista nettipornoa.


    • Pelastuslaitoksella on mittava operaatio käynnissä Lahdenväylällä Mäntsälän kohdalla. Väylän molemmat kaistat pohjoisen suuntaan ovat poikki.

      Raskas yhdistelmäajoneuvo eli rekka on kaatunut tielle kyljelleen. Itä-Uudenmaan poliisilaitoksen tilannekeskuksesta kerrotaan, että rekan etupää on kaatunut ja pelastushenkilökunta sekä poliisi ovat hoitamassa tilannetta. Poliisin tietojen mukaan tarkka onnettomuuspaikka on hieman Mäntsälän pohjoisesta liittymästä pohjoiseen.

      Hätäkeskus sai ilmoituksen tapahtuneesta kello 5.30. Pelastuslaitos tiedottaa puoli 7 aikaan, että molemmat kaistat ovat suljettuina pidemmän aikaa.

      Rekan kuljettaja on viety sairaalaan jatkohoitoon.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Pelastuslaitoksella on mittava operaatio käynnissä Lahdenväylällä Mäntsälän kohdalla. Väylän molemmat kaistat pohjoisen suuntaan ovat poikki.

      Raskas yhdistelmäajoneuvo eli rekka on kaatunut tielle kyljelleen. Itä-Uudenmaan poliisilaitoksen tilannekeskuksesta kerrotaan, että rekan etupää on kaatunut ja pelastushenkilökunta sekä poliisi ovat hoitamassa tilannetta. Poliisin tietojen mukaan tarkka onnettomuuspaikka on hieman Mäntsälän pohjoisesta liittymästä pohjoiseen.

      Hätäkeskus sai ilmoituksen tapahtuneesta kello 5.30. Pelastuslaitos tiedottaa puoli 7 aikaan, että molemmat kaistat ovat suljettuina pidemmän aikaa.

      Rekan kuljettaja on viety sairaalaan jatkohoitoon.

      Ja kohta saapuu pikkusieluiset viisastelijat kommentoimaan että oliko se REKKA vai TÄYSPERÄ. Se on monelle tärkein asia maailmassa, ettei täysperää saa kutsua rekaksi, koska rekka on puoliperävaunuyhdistelmä rekkapenojen ammattisanstossa. Niillä menee niin pahasti ihon alle, jos heidän sanastoaan käyttää väärin. Googlesta löytyy kyllä rekka-sanalle muitakin merkityksiä.


    • Taas tipparekka kumossa
      Mäntyöljyä kuljettanut säiliörekka on kaatunut Sastamalassa tiellä 12. Pirkanmaan pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta tieliikenneonnettomuudesta kello 9.47.

      Onnettomuuspaikka on Kiikan kohdalla, tien numero 44 risteyksessä.Yksi ajokaista on toistaiseksi suljettu liikenteeltä ja poliisi ohjaa paikalla liikennettä


    • Säiliörekan kaatunut perävaunu sekoitti kantatie 44:n liikennettä koko päivän


    • Rekat kaatuu kun ajetaan nykimällä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Rekat kaatuu kun ajetaan nykimällä.

      Mikä vittu tätä foorumia taas vaivaa kun tähän keskusteluun ei pysty kommentoimaan mitään, ja jos viesti ensin menee läpi, parin minuutin päästä se häviää? Miten käynee tämän kommentin kanssa.....?


    • Anonyymi kirjoitti:

      This message has been removed by Utopia.

      Pian lähtee ylläoleva kommetti taas pois. Syytä en vaan tiedä. No, palstan ylläpidollahan ei koskaan ole ollut mitään logiikkaa toimissaan.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Pian lähtee ylläoleva kommetti taas pois. Syytä en vaan tiedä. No, palstan ylläpidollahan ei koskaan ole ollut mitään logiikkaa toimissaan.

      Heh, lähtihän se. Ei kestänyt kymmentäkään minuuttia. On tämä Suoli24 vaan vertaansa vailla mitä tulee moderointiin. Ei mitään linjaa eikä logiikkaa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Rekat kaatuu kun ajetaan nykimällä.

      Ihanko totta? Et voi olla tosissasi. Voe ei!


  • Se on Kingkong. Kankaan läpi ei lastinmalli näy. Tai voihan se olla sen veli Kanginkong.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Taas on täysperävaunurekka oli tietyömaalla ajanut betoniporsaiden yli ja jäänyt jumiin niiden päälle
      https://yle.fi/uutiset/3-10886934

      Tiellä oli selvästi mustaajäätä, tie oli suolaamatta.



    • Kyllä Pentti osaa tehdä rekan kaadon, muuta ei sitten osaakaan.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Kyllä Pentti osaa tehdä rekan kaadon, muuta ei sitten osaakaan.

      Ja trollilla taas heppi kovana kun pääsee kirjoittelemaan älykkäitä kommenttejaan.




    • Miksi Pentti ajaa nykimällä? sehän kaataa rekan vaikka keskelle moottoritietä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Miksi Pentti ajaa nykimällä? sehän kaataa rekan vaikka keskelle moottoritietä.

      Ja trolli ei vaan pysty lopettamaan. Onpa yllättävää.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Ja trolli ei vaan pysty lopettamaan. Onpa yllättävää.

      Nettihäiriköt toimivat samalla tavalla kaikki. Kun trollin toimintaa kritisoi, trollin on pakko jatkaa samaan tyyliin ja saada aina viimeinen kommentti, osoittaakseen ettei kritiikki vaikuta heihin. Ja jokaisesta kommentista trollihäiriköt saavat lisää energiaa puuhaansa. Sen takia häirikköjen kommentit pitäisi jättää kommentoimatta. Trolliahan minäkin kyllä osaltani ruokin kun tässä kirjoittelen.

      > Älä ruoki trollia <


    • Ei ole mikään trolli, rekat kaatuvat tosiusein, MIKSI?


    • Anonyymi kirjoitti:

      Ei ole mikään trolli, rekat kaatuvat tosiusein, MIKSI?

      Mahtaa trollipojua harmittaa kun nyt ei löydy yhtään raskaankaluston onnettomuusuutista joita voisi tänne linkittää, mutta silti on pakko jatkaa trollausta. Paha paha. Samalla vanhalla tyylillä, samoilla vanhoilla argumenteillä. Voi reppanaa. No jatka vaan, ja sinähän jatkat......


    • Anonyymi kirjoitti:

      Taas on täysperävaunurekka oli tietyömaalla ajanut betoniporsaiden yli ja jäänyt jumiin niiden päälle
      https://yle.fi/uutiset/3-10886934

      Tämä kyllä on täysperävaunu yhdistelmä. Rekka...vaatii jälkeensä täysperävaunun, ennen kuin on täysperävaunullinen rekka. Eli nykyisin lienee HCT ( high capasity transport ).


    • Ja sinä nautit tapahtuneesta. Taas kerran pääsit levittämään tietoa toisille tapahtuneesta vahingosta. Olet mahtava kaveri kun toisten epäonnesta saat nautintoa. Arvostan kovasti kaltaisiasi.


    • Kyllä on mahtavia uutisia kuinka Penat jälleen töpeksineet.


  • Neljäs vuorokausi ilman lepoo teettää kaikenlaista oli mikä ammattilainen tahansa
    On hinattu hinausa autoja metsästä jne lumisokeus vie unimatti osastolle


    • Anonyymi kirjoitti:

      Rekat kiellettävä ensitilassa lain voimalla.
      https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006210203.html

      Tuliko tippa hepin päähän taas kun yllä olevan uutisen linkitit? Kyllä täytyy pää olla tyhjä jos tällaisista uutisista saa tyydytystä. No, internetin suojissa on turvallista provoilla.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Tuliko tippa hepin päähän taas kun yllä olevan uutisen linkitit? Kyllä täytyy pää olla tyhjä jos tällaisista uutisista saa tyydytystä. No, internetin suojissa on turvallista provoilla.

      Tuli pari tippaa. Ne jäi jäljelle kun penasex.fi foorumilta lähdin pois tatti kädessä.


  • Melkosia suhareita teillä liikkuu


    • Taas on trolli kaatanut rekan suoralla tiellä.


    • Hakerekka kyljellään taas, nykimällä ajetaan.
      https://tartu.postimees.ee/6773798/annelinnas-juhtus-avarii-reka-on-ringristmikul-kulili


  • Varmaan jotain harjoitteljoita olleet ajaa tunkit olleet toisesa autosa,ei saanu tunkkailtuu pystyyn kylki paskana häh hää

  • mitäs jos rekkojen kaatuminen johtuu niistä jotka lastaa sen kuskille väärin.voi olla.että huolto on möhlinyt perävaunu jarrujen kanssa ja se aiheutta josain paikassa kuskille todella pahan paikan .saatikka jos ilma jouitus on väärin säädetty,ei kannata asiaa tutkimatta syyttää kuljettajia kaikista onnetto muuksista ja parjata ihmisiä jotka tekee elantonssa eteen pitkiä ja raskaita työ päiviä. rekakujettajan työ ei ole helppoa. ainakaan minun taidoilla ja aivoilla unohtaisin puolet paikoista.trv;tutkija

    • Kyllä se on rekka-kuskin vika kun rattaat on kumossa.


    • Sillat pitää purkaa että rekat säilyy ehjänä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Sillat pitää purkaa että rekat säilyy ehjänä.

      Elementtirekka oli jäänyt jumiin aamuruuhkassa Helsingin keskustan liepeillä.
      Työmatkalaiset näkivät erikoisen näyn aamulla Helsinginkadulla Helsingissä, kun Elementtirekka oli juuttunut sillan alle.

      Kyseessä on silta, jonka kautta junat kulkevat Helsingin rautatieasemalta Pasilaan. Helsinginkatu kulkee sen alta


  • Eikös toi ole ala-korpela kurikasta?

  • Ja taas valtatie kahdella Karkkilan pohjoispuolella on sattunut liikenneonnettomuus, kun säiliöautoyhdistelmä ja henkilöauto kolaroivat. Porintie on suljettu liikenteeltä.

  • Taas nykinykimällä ajettu.

  • Kehä ykkösellä eilen ammattimies asialla... harmi kun näist vain murto osa jää kiinni. Itse nosto puolella työskentelevänä välillä ihmetyttää miten esim jossain isossa projektissa siirrettäessä jotain voi sama kuorma auto kuski ajaa 24h ilman huolta piirturista

    • Vieläköhän e helaakoski löytäisi jostain halvemman kuskin?


  • Vähintään ihmetyttää kesä aikaan, talvikelissä sellaisen jotenkin ymmärtää, tuhmempikin.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Taas on rekka rasvausasennossa.
      https://jarvateataja.postimees.ee/6834161/tallinna-tartu-maanteel-soitis-veoauto-kraavi

      Ja taas rekka kumossa ja sileet renkaat
      https://www.postimees.ee/6835556/fotod-ja-video-jarvamaal-paiskus-leedu-veok-libeduse-tottu-kraavi



Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.