meille tuli vanhempi narttu ja on kova palloleikin pelaaja ja sitten kivien pyörittäjä jotain n. 5 kg kiveä pyörittää ja örisee väliilä palloleikkiä ja taas kivenpyöritykseen meidän aikaisemmat koirat tosin pienempiä ei kivien kanssa peuhannut mutta tämä uusi tulokas on ihan uskomaton vahvistaa ainakin lihaksia ja kynnet kuluu niin ei tarvii ihan heti leikata onko tyypillistä toimintaa tämä kivileikki
tyypilliset leikit
6
183
Vastaukset
- Raiar
Kuulostaa neuroottiselta sijaistoiminnalta.
Hyvä keino saada hampaat rikki! - uusikaveri
olisko saatavilla jokin asiallinen mielide uuden lenkkikaverin kivenpyörittelystä kun se ei suuhunsa kiveä yritä ja painoakin on 5 - 8 kg kysyn siksi että kaveri on niin innoissaan kun kiveä pyörittää ja välillä touhutaan muuta
- mustanaamioflick
Sijaistoiminto, ensimmäinen sakuni teki samaa, sitä ei millään meinannut saada pois kiven kimpusta. Palloleikit muuten kannattaisi jättää väliin, ne kiihdyttävät koiraa, jolloin vaarana on, että koira jää ylikierroksille vuorokausien ajaksi.
- Kynsipitkänen
Tarkoitatko että palloleikit pitäisi jättää väliin tältä nimenomaselta koiralta, ylipäätään sakuilta vai kaikilta koirilta?
Meinaan että ok, jos koira on tosi maaninen leikkijä tai pallohullu niin ehkä sitten voi pallottelu olla ongelma, jos jää tila päälle. Mutta normaalin koiran pitäisi kyllä kestää vireystason nousu ja palautua aika nopeasti..
- uusikaveri
ei ole ollut mitään ongelmaa palloleilin jälkeen olin vain ihmeissäni koiran omaehtoisesta puuhasta josta se tuntuu nauttivan ilman käskytystä irtautuminen kivenpyörityksestä ja palloleikistä sujuu mielestäni hyvin ja jatkamme lenkkiä
- jälkitottistelua
Keksi sille jotain muuta tekemistä, tylsyyttään kivenpyörittäjäksi päätynyt XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391