tyypilliset leikit

uusikaveri

meille tuli vanhempi narttu ja on kova palloleikin pelaaja ja sitten kivien pyörittäjä jotain n. 5 kg kiveä pyörittää ja örisee väliilä palloleikkiä ja taas kivenpyöritykseen meidän aikaisemmat koirat tosin pienempiä ei kivien kanssa peuhannut mutta tämä uusi tulokas on ihan uskomaton vahvistaa ainakin lihaksia ja kynnet kuluu niin ei tarvii ihan heti leikata onko tyypillistä toimintaa tämä kivileikki

6

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raiar

Kuulostaa neuroottiselta sijaistoiminnalta.
      Hyvä keino saada hampaat rikki!

• uusikaveri

olisko saatavilla jokin asiallinen mielide uuden lenkkikaverin kivenpyörittelystä kun se ei suuhunsa kiveä yritä ja painoakin on 5 - 8 kg kysyn siksi että kaveri on niin innoissaan kun kiveä pyörittää ja välillä touhutaan muuta

• mustanaamioflick

Sijaistoiminto, ensimmäinen sakuni teki samaa, sitä ei millään meinannut saada pois kiven kimpusta. Palloleikit muuten kannattaisi jättää väliin, ne kiihdyttävät koiraa, jolloin vaarana on, että koira jää ylikierroksille vuorokausien ajaksi.

• Kynsipitkänen

Tarkoitatko että palloleikit pitäisi jättää väliin tältä nimenomaselta koiralta, ylipäätään sakuilta vai kaikilta koirilta?

Meinaan että ok, jos koira on tosi maaninen leikkijä tai pallohullu niin ehkä sitten voi pallottelu olla ongelma, jos jää tila päälle. Mutta normaalin koiran pitäisi kyllä kestää vireystason nousu ja palautua aika nopeasti..

• uusikaveri

ei ole ollut mitään ongelmaa palloleilin jälkeen olin vain ihmeissäni koiran omaehtoisesta puuhasta josta se tuntuu nauttivan ilman käskytystä irtautuminen kivenpyörityksestä ja palloleikistä sujuu mielestäni hyvin ja jatkamme lenkkiä

• jälkitottistelua

Keksi sille jotain muuta tekemistä, tylsyyttään kivenpyörittäjäksi päätynyt XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe