Kuusankoski - Kouvola

Santrel

Nii tässä vaan kyselen että onko ketää larppaajia tai Larpista kiinostuneista Kuusankoski Kouvola tienoilta?
Ite oon vasta Alkutekijöissä, mut sit ku o kuteet ja miekka/kilpi kasassa, nii vois kattoo jos joskus väsäis jonkin sortin larpin. eli mun ekan. (ehkä)

7

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zorbul14

Elimäellä toimii elimäen roolipelaajat joka järjestää aika useasti larppeja sekä epäsäännöllisen säännöllisesti pienimuotoisen roolipelitapahtuman ja muuta lauta-, pöytä ja roolipelaamiseen liittyvää.

ElRondilla ei käsittääkseni ole omaa sivustoa mutta lisätietoa saat heidän foorumiltaan:
      http://board.absurdi.org

• alottelija

Kuinkas alottelija tyypit pääsee mukaan en oo ollu kun yhen kerran larppaamassa ja pitääkö olla omat kamat

• Balladi
        alottelija kirjoitti:

Kuinkas alottelija tyypit pääsee mukaan en oo ollu kun yhen kerran larppaamassa ja pitääkö olla omat kamat

omat kamat pitää väsätä... ku tää o tavallaa mu eka larppi ellei air softia lasketa... että omat kamat pitää tehä koska en ala niitä kenellekkää kustantamaan. boffereit on helppo väsätät... ainaki mä osasin vaikka en oo niit ikinä enne tehnykkää.
        ja jos oisit enemmänki kiinostunu nii jos sulla o mese nii lisää mut sun listaa: [email protected]
        ja kyl sä mukaa pääset jos todellakii tahtoa ja kiinostusta löytyy. kun oon viel aloittelijampi kun sinä... en oo enne larpannu.
        mutta jos ei oo mesee nii mailaa toho osotteesee.
        ja kerro vähä ikää ja sillee.
        ett lisäile mut sit mese listaa jos sul msn on... toivottovast on...

• Balladi
        alottelija kirjoitti:

nii jos sul o mircci tai vastaava... tuu kanavalle #menneisyyden_ote quake nettiin
        et sillee.

• Asha

Kouvolassa larppaus on heräämässä/herännyt henkiin jälleen. Pidämme White Wolfin Vampireen pohjautuvaa Sabbatkronikkaa. Yksi peli oli juuri viikonloppuna. Näissä kuitenkin edellytetään jo jonkinverran tietämystä Vampiresta ja pelit ovat kohtuu fyysisiä. Neuvoja ja apua kyllä saa täältä suunnalta, jos on tarvis.

• Anonyymi

Moi. Täällä olis kiinnostunut samasta aiheesta. T: Viikinki

• Anonyymi

Huikeeta. Eihän tuossa ollut taukoa kuin 17 vuotta. Sinä viimeisin viikinki, olethan liikkeellä tositarkoituksella, eli homma kiinnostaa oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      278
      6255
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3299
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2991
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2457
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1842
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1592
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      196
      1549
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1491
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1438
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1353
    Aihe