Kuusankoski - Kouvola

Santrel

Nii tässä vaan kyselen että onko ketää larppaajia tai Larpista kiinostuneista Kuusankoski Kouvola tienoilta?
Ite oon vasta Alkutekijöissä, mut sit ku o kuteet ja miekka/kilpi kasassa, nii vois kattoo jos joskus väsäis jonkin sortin larpin. eli mun ekan. (ehkä)

7

1093

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zorbul14

Elimäellä toimii elimäen roolipelaajat joka järjestää aika useasti larppeja sekä epäsäännöllisen säännöllisesti pienimuotoisen roolipelitapahtuman ja muuta lauta-, pöytä ja roolipelaamiseen liittyvää.

ElRondilla ei käsittääkseni ole omaa sivustoa mutta lisätietoa saat heidän foorumiltaan:
      http://board.absurdi.org

• alottelija

Kuinkas alottelija tyypit pääsee mukaan en oo ollu kun yhen kerran larppaamassa ja pitääkö olla omat kamat

• Balladi
        alottelija kirjoitti:

Kuinkas alottelija tyypit pääsee mukaan en oo ollu kun yhen kerran larppaamassa ja pitääkö olla omat kamat

omat kamat pitää väsätä... ku tää o tavallaa mu eka larppi ellei air softia lasketa... että omat kamat pitää tehä koska en ala niitä kenellekkää kustantamaan. boffereit on helppo väsätät... ainaki mä osasin vaikka en oo niit ikinä enne tehnykkää.
        ja jos oisit enemmänki kiinostunu nii jos sulla o mese nii lisää mut sun listaa: [email protected]
        ja kyl sä mukaa pääset jos todellakii tahtoa ja kiinostusta löytyy. kun oon viel aloittelijampi kun sinä... en oo enne larpannu.
        mutta jos ei oo mesee nii mailaa toho osotteesee.
        ja kerro vähä ikää ja sillee.
        ett lisäile mut sit mese listaa jos sul msn on... toivottovast on...

• Balladi
        alottelija kirjoitti:

nii jos sul o mircci tai vastaava... tuu kanavalle #menneisyyden_ote quake nettiin
        et sillee.

• Asha

Kouvolassa larppaus on heräämässä/herännyt henkiin jälleen. Pidämme White Wolfin Vampireen pohjautuvaa Sabbatkronikkaa. Yksi peli oli juuri viikonloppuna. Näissä kuitenkin edellytetään jo jonkinverran tietämystä Vampiresta ja pelit ovat kohtuu fyysisiä. Neuvoja ja apua kyllä saa täältä suunnalta, jos on tarvis.

• Anonyymi

Moi. Täällä olis kiinnostunut samasta aiheesta. T: Viikinki

• Anonyymi

Huikeeta. Eihän tuossa ollut taukoa kuin 17 vuotta. Sinä viimeisin viikinki, olethan liikkeellä tositarkoituksella, eli homma kiinnostaa oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1598
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      363
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      513
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe