Kuusankoski - Kouvola

Santrel

Nii tässä vaan kyselen että onko ketää larppaajia tai Larpista kiinostuneista Kuusankoski Kouvola tienoilta?
Ite oon vasta Alkutekijöissä, mut sit ku o kuteet ja miekka/kilpi kasassa, nii vois kattoo jos joskus väsäis jonkin sortin larpin. eli mun ekan. (ehkä)

7

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zorbul14

Elimäellä toimii elimäen roolipelaajat joka järjestää aika useasti larppeja sekä epäsäännöllisen säännöllisesti pienimuotoisen roolipelitapahtuman ja muuta lauta-, pöytä ja roolipelaamiseen liittyvää.

ElRondilla ei käsittääkseni ole omaa sivustoa mutta lisätietoa saat heidän foorumiltaan:
      http://board.absurdi.org

• alottelija

Kuinkas alottelija tyypit pääsee mukaan en oo ollu kun yhen kerran larppaamassa ja pitääkö olla omat kamat

• Balladi
        alottelija kirjoitti:

Kuinkas alottelija tyypit pääsee mukaan en oo ollu kun yhen kerran larppaamassa ja pitääkö olla omat kamat

omat kamat pitää väsätä... ku tää o tavallaa mu eka larppi ellei air softia lasketa... että omat kamat pitää tehä koska en ala niitä kenellekkää kustantamaan. boffereit on helppo väsätät... ainaki mä osasin vaikka en oo niit ikinä enne tehnykkää.
        ja jos oisit enemmänki kiinostunu nii jos sulla o mese nii lisää mut sun listaa: [email protected]
        ja kyl sä mukaa pääset jos todellakii tahtoa ja kiinostusta löytyy. kun oon viel aloittelijampi kun sinä... en oo enne larpannu.
        mutta jos ei oo mesee nii mailaa toho osotteesee.
        ja kerro vähä ikää ja sillee.
        ett lisäile mut sit mese listaa jos sul msn on... toivottovast on...

• Balladi
        alottelija kirjoitti:

nii jos sul o mircci tai vastaava... tuu kanavalle #menneisyyden_ote quake nettiin
        et sillee.

• Asha

Kouvolassa larppaus on heräämässä/herännyt henkiin jälleen. Pidämme White Wolfin Vampireen pohjautuvaa Sabbatkronikkaa. Yksi peli oli juuri viikonloppuna. Näissä kuitenkin edellytetään jo jonkinverran tietämystä Vampiresta ja pelit ovat kohtuu fyysisiä. Neuvoja ja apua kyllä saa täältä suunnalta, jos on tarvis.

• Anonyymi

Moi. Täällä olis kiinnostunut samasta aiheesta. T: Viikinki

• Anonyymi

Huikeeta. Eihän tuossa ollut taukoa kuin 17 vuotta. Sinä viimeisin viikinki, olethan liikkeellä tositarkoituksella, eli homma kiinnostaa oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7106
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3722
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3259
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      233
      2384
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2125
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1978
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      24
      1818
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1753
    Aihe