Kuusankoski - Kouvola

Santrel

Nii tässä vaan kyselen että onko ketää larppaajia tai Larpista kiinostuneista Kuusankoski Kouvola tienoilta?
Ite oon vasta Alkutekijöissä, mut sit ku o kuteet ja miekka/kilpi kasassa, nii vois kattoo jos joskus väsäis jonkin sortin larpin. eli mun ekan. (ehkä)

7

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zorbul14

Elimäellä toimii elimäen roolipelaajat joka järjestää aika useasti larppeja sekä epäsäännöllisen säännöllisesti pienimuotoisen roolipelitapahtuman ja muuta lauta-, pöytä ja roolipelaamiseen liittyvää.

ElRondilla ei käsittääkseni ole omaa sivustoa mutta lisätietoa saat heidän foorumiltaan:
      http://board.absurdi.org

• alottelija

Kuinkas alottelija tyypit pääsee mukaan en oo ollu kun yhen kerran larppaamassa ja pitääkö olla omat kamat

• Balladi
        alottelija kirjoitti:

Kuinkas alottelija tyypit pääsee mukaan en oo ollu kun yhen kerran larppaamassa ja pitääkö olla omat kamat

omat kamat pitää väsätä... ku tää o tavallaa mu eka larppi ellei air softia lasketa... että omat kamat pitää tehä koska en ala niitä kenellekkää kustantamaan. boffereit on helppo väsätät... ainaki mä osasin vaikka en oo niit ikinä enne tehnykkää.
        ja jos oisit enemmänki kiinostunu nii jos sulla o mese nii lisää mut sun listaa: [email protected]
        ja kyl sä mukaa pääset jos todellakii tahtoa ja kiinostusta löytyy. kun oon viel aloittelijampi kun sinä... en oo enne larpannu.
        mutta jos ei oo mesee nii mailaa toho osotteesee.
        ja kerro vähä ikää ja sillee.
        ett lisäile mut sit mese listaa jos sul msn on... toivottovast on...

• Balladi
        alottelija kirjoitti:

nii jos sul o mircci tai vastaava... tuu kanavalle #menneisyyden_ote quake nettiin
        et sillee.

• Asha

Kouvolassa larppaus on heräämässä/herännyt henkiin jälleen. Pidämme White Wolfin Vampireen pohjautuvaa Sabbatkronikkaa. Yksi peli oli juuri viikonloppuna. Näissä kuitenkin edellytetään jo jonkinverran tietämystä Vampiresta ja pelit ovat kohtuu fyysisiä. Neuvoja ja apua kyllä saa täältä suunnalta, jos on tarvis.

• Anonyymi

Moi. Täällä olis kiinnostunut samasta aiheesta. T: Viikinki

• Anonyymi

Huikeeta. Eihän tuossa ollut taukoa kuin 17 vuotta. Sinä viimeisin viikinki, olethan liikkeellä tositarkoituksella, eli homma kiinnostaa oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe