Onko kukaan lähdössä marraskuussa naturamed pharman matkalle pariisiin? Siitä tuli se kirje jossa tarjosivat kahden hengen matkaa lento hotelli aamiainen..ei se täysin ilmainen ole mutta tosi edullinen kuitenkin, näin ummikkona ajateltiin sinne miehen kanssa lähteä..turvallisemmalle tuntuu porukan matkassa lähteä :)
Vastaukset 3
- Tokmanni2
Me tässä pähkäillään että uskaltaako sinne oikein lähteä? Mielipiteitä on tästä yrityksestä on laidasta laitaan ja kommentteja tälläkin foorumilla.
- Ranskaan
No mietittiin mekin mutta viimeksi kun tuli tuommonen matkatarjous olikohan venetsiaan, oisin halunnut lähteä mutta olin ihan viimesilläni raskaana niin ei voinut ja nyt sitten tuli uusi tilaisuus :) ajateltiin että no nyt lähetään kun edullisesti pääsee. Eihän siellä tosiaan niitä paketteja oo pakko ottaa, jos tahtoo itekseen tutustua kohteeseen...jännittää ja innolla ootan kyllä reissua. Kokemusta rikkaampana sieltä ainakin kotiin tullaan :D mukaan vaan jos sille tuntuu että kiinnostaa ;)
- bertilperversson
Kannattaa harkita asiaa tarkemmin, minä ainakin sain mainoskirjeestä pahanlaatuisia vatsavaivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591270
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571198Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331142- 1011014
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71010- 50849
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6823Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27771Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197710- 71679