Miksi Hämeenlinnan palstalla toimii sellainen ylläpitäjä, ilmeisesti musu, joka sensuroi ja poistaa kaikki keskustelut Tukholman terroriteosta ? Ihmisten täytyy saada käsitellä pelkotilojaan . Ei se nyt meidän syy ole, että tähänkin maahan on otettu tota samaa porukkaa.
Sanoiskos joku mulle
3
253
Vastaukset
- älyisnytlähteejo
No nyt tapahtu jo Lontoossakin. Eihän tota sakkia kukaan enää halua vastaanottaa.
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005078491.html - Eikannataasiaansaesittää
En tiedä aloittajan asiastasi mutta sen olen huomioinut, että ylläpito itse provosoi ja käyttää väärin oikeuksiaan vihjailuillaan, seuraa ja arvailee kävijöitä ja työstää tekstein omaa katkeruuttaan. Uskomattomat huuhaat saavat rellestää sivuston pilaamalla. Ylläpito on osaltaan syypää palstan ala-arvoiseen.
- sanotaan.siis.sulle
Mikä on musu?
Itse kysymyksestä:
Jos haluaa keskustella jostakin ulkomailla tapahtuneesta terroriteosta, niin miksi pitäisi mennä Keskustelu24:ssä polkua ->Paikkakunnat ->Kanta-Häme ->Hämeenlinna? Eihän se Hämeenlinnassa tapahtunut sen enempää kuin Pelkosenniemellä tai millään muullakaan suomalaisella paikkakunnalla!
Mikäli aloittaja ei itse osaa etsiä parempaa paikkaa, ehdotan ihan rivikäyttäjänä kokeilemaan vaikkapa ->Yhteiskunta ->Maailman menoa. Siellä oli ainakin kolme aiheeseen liittyvää viestiketjua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755