Näin vaalien alla soppatykit on rantautettu sopiviin asemiinsa, tarjoten hernerokkaa nälkäisille ohikulkijolle.
Minkä puolueen rokka maistui parhaimmalta? Entä minkä puolueen hernekeitossa oli parhaat lihapalat, jos niitä oli?
Ruoditaanpa välillä hernerokkaa
6
90
Vastaukset
- Ehdokashakusessa
Vieläkö on hernekeittoa tarjolla?
Käsittääkseni kaikkien hernerokat on keitellyt sama kunniakas Koivurinteen Erä.
Puolueettomasti parasta rokkaa, mitä kenttäkeittiöstä saadaan.
Ja näin tulee juuri toimiakin. Ei ole reilua palvelun tarjoajana keitellä "epämieluiselle puolueelle" lirusoppaa ja sille justiinsa oikealle hyvää ja makkeeta! KIITOS!
Tänään on VIELÄ mahdollisuus nauttia Keskustan tarjoamana LOHISOPPAA Klo 11-13 K-Evästorin edustalla.
Autuaallisen hyvää vaaliaikaa kaikille ja muistakaa.....äänestää!!! :)- Kulinaristi
Niin käsittääksesi, mutta onko niin oikeasti?
Tuli vaan mieleen, että puolueet, joissa, no ainakin yleensä, on varakkaampaa väkeä, niin ehdokkaina, kuin äänestäjänä voisi olla myös kamppanjapaikalla se sakeampi soppa ja siten parempi mainosarvo.
- Hoooooooo
Minua ei hernekeitolla kalastella..käyn äänestämässä ja keitän itse rokkani...
- Aatteetonmunvaatteet
No tuskinpa kukaan sen keiton voimalla valintaansa tekee.
- Kgbhehnh
Puoli totuutta keitossa ja äänessä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883678Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921949Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871773- 1441632
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478- 1621473
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287