elikkä oon 9. luokalla ja meillä on äidinkielessä sellanen projekti että pitää lukea 2 kirjaa ja tehä niistä joku vertailu ja jotai muuta koneella. homman nimi on et mulla ei kotona oo konetta ja oon nyt 2 viikkoa jo myöhässä ku en oo pystyny tekemään:D. opeha siis sano et arvosana huononee jokasel päiväl ku on myöhässä. viime tunnil se ope kysy et mitr edustyy ja sano et on sen verran paljon myöhäs et voin saada korkeintaann 6 siit jos normisti ajois saisin 10. sit sanoin et en varmaa ees vaivaudu tekee sitä ku ei 5 oo nii paljoo parempi ku 4 sitte sano et jos en tee nii se antaa mulle numeroks 0... mietin että mitä helvettiä 0? sit kysyin et entä jos teen siit iha paskan nii silloha saan 4 siihe sano et en saa nii hyvää... niiku mikä tää numero 0 on oon hämmentyny voiko joku selittää? meijä äikän opeha on sellane 70v nainen feministi siit ei koskaa tiiä
arvosana 0?
6
163
Vastaukset
Et oo pystyny tekemään? Ever heard of kirjasto?
Nollaan en osaa ottaa kantaa, mutta jos arvostelua ei lasketa keskiarvon kautta suoraan päättötodistuksen arvosanaan, niin luulisin opettajan voivan heittää sen arvosteluasteikon ihan vaan hatusta. Suoriutumattoomuutesi raapaisee sitten äikän numerostasi esim yhden pykälän pois.
Mene kysymään rehtorilta.- 3Euro70
Huomaan, ettei äidinkieli ole muutenkaan vahvuutesi.
- yritä_edes
Mitäs sitä turhaan kotitehtäviä tekemään. Saat tehtävästä nollan mutta koulu kirjoittaa sinulle kuitenkin päästötodistuksen. Menet sitten mitään osaamattomana ammattikouluun jossa valtiovalta on kurjistanut opetusmahdollisuudet minimiin. Et opi sielläkään mitään mutta koulu kirjoittaa sinulle päästötodistuksen jotta se saa edes sen minimirahoituksensa. Sitten vaan työelämään jossa työnantaja huomaa ettet osaa, et halua etkä edes välitä tehdä mitään. Sitten olet Kelan toimeentuloasiakkaana seuraavat 70 vuotta ja elät tyhmänä mutta toivottavasti onnellisena elämäsi loppuun.
- pilkut
Eniten näissä, jotka valittavat, että ei ole konetta, ihmetyttää se, millä he ovat nämä viestit kirjoittaneet.
- anti-femakko
Laita hame päälle niin femakko-ope pysyy tyytyväisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2121409Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651344- 801022
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280886- 73843
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6821Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine68818Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment185797- 38740
Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31725