elikkä oon 9. luokalla ja meillä on äidinkielessä sellanen projekti että pitää lukea 2 kirjaa ja tehä niistä joku vertailu ja jotai muuta koneella. homman nimi on et mulla ei kotona oo konetta ja oon nyt 2 viikkoa jo myöhässä ku en oo pystyny tekemään:D. opeha siis sano et arvosana huononee jokasel päiväl ku on myöhässä. viime tunnil se ope kysy et mitr edustyy ja sano et on sen verran paljon myöhäs et voin saada korkeintaann 6 siit jos normisti ajois saisin 10. sit sanoin et en varmaa ees vaivaudu tekee sitä ku ei 5 oo nii paljoo parempi ku 4 sitte sano et jos en tee nii se antaa mulle numeroks 0... mietin että mitä helvettiä 0? sit kysyin et entä jos teen siit iha paskan nii silloha saan 4 siihe sano et en saa nii hyvää... niiku mikä tää numero 0 on oon hämmentyny voiko joku selittää? meijä äikän opeha on sellane 70v nainen feministi siit ei koskaa tiiä
arvosana 0?
6
167
Vastaukset
Et oo pystyny tekemään? Ever heard of kirjasto?
Nollaan en osaa ottaa kantaa, mutta jos arvostelua ei lasketa keskiarvon kautta suoraan päättötodistuksen arvosanaan, niin luulisin opettajan voivan heittää sen arvosteluasteikon ihan vaan hatusta. Suoriutumattoomuutesi raapaisee sitten äikän numerostasi esim yhden pykälän pois.
Mene kysymään rehtorilta.- 3Euro70
Huomaan, ettei äidinkieli ole muutenkaan vahvuutesi.
- yritä_edes
Mitäs sitä turhaan kotitehtäviä tekemään. Saat tehtävästä nollan mutta koulu kirjoittaa sinulle kuitenkin päästötodistuksen. Menet sitten mitään osaamattomana ammattikouluun jossa valtiovalta on kurjistanut opetusmahdollisuudet minimiin. Et opi sielläkään mitään mutta koulu kirjoittaa sinulle päästötodistuksen jotta se saa edes sen minimirahoituksensa. Sitten vaan työelämään jossa työnantaja huomaa ettet osaa, et halua etkä edes välitä tehdä mitään. Sitten olet Kelan toimeentuloasiakkaana seuraavat 70 vuotta ja elät tyhmänä mutta toivottavasti onnellisena elämäsi loppuun.
- pilkut
Eniten näissä, jotka valittavat, että ei ole konetta, ihmetyttää se, millä he ovat nämä viestit kirjoittaneet.
- anti-femakko
Laita hame päälle niin femakko-ope pysyy tyytyväisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212328Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2071964Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j581490Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1741306- 551228
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63952Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52884
- 56851