arvosana 0?

fjdjkdmsms

elikkä oon 9. luokalla ja meillä on äidinkielessä sellanen projekti että pitää lukea 2 kirjaa ja tehä niistä joku vertailu ja jotai muuta koneella. homman nimi on et mulla ei kotona oo konetta ja oon nyt 2 viikkoa jo myöhässä ku en oo pystyny tekemään:D. opeha siis sano et arvosana huononee jokasel päiväl ku on myöhässä. viime tunnil se ope kysy et mitr edustyy ja sano et on sen verran paljon myöhäs et voin saada korkeintaann 6 siit jos normisti ajois saisin 10. sit sanoin et en varmaa ees vaivaudu tekee sitä ku ei 5 oo nii paljoo parempi ku 4 sitte sano et jos en tee nii se antaa mulle numeroks 0... mietin että mitä helvettiä 0? sit kysyin et entä jos teen siit iha paskan nii silloha saan 4 siihe sano et en saa nii hyvää... niiku mikä tää numero 0 on oon hämmentyny voiko joku selittää? meijä äikän opeha on sellane 70v nainen feministi siit ei koskaa tiiä

6

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et oo pystyny tekemään? Ever heard of kirjasto?

Nollaan en osaa ottaa kantaa, mutta jos arvostelua ei lasketa keskiarvon kautta suoraan päättötodistuksen arvosanaan, niin luulisin opettajan voivan heittää sen arvosteluasteikon ihan vaan hatusta. Suoriutumattoomuutesi raapaisee sitten äikän numerostasi esim yhden pykälän pois.

Mene kysymään rehtorilta.

• 3Euro70

Huomaan, ettei äidinkieli ole muutenkaan vahvuutesi.

• yritä_edes

Mitäs sitä turhaan kotitehtäviä tekemään. Saat tehtävästä nollan mutta koulu kirjoittaa sinulle kuitenkin päästötodistuksen. Menet sitten mitään osaamattomana ammattikouluun jossa valtiovalta on kurjistanut opetusmahdollisuudet minimiin. Et opi sielläkään mitään mutta koulu kirjoittaa sinulle päästötodistuksen jotta se saa edes sen minimirahoituksensa. Sitten vaan työelämään jossa työnantaja huomaa ettet osaa, et halua etkä edes välitä tehdä mitään. Sitten olet Kelan toimeentuloasiakkaana seuraavat 70 vuotta ja elät tyhmänä mutta toivottavasti onnellisena elämäsi loppuun.

• pilkut

Eniten näissä, jotka valittavat, että ei ole konetta, ihmetyttää se, millä he ovat nämä viestit kirjoittaneet.

• anti-femakko

Laita hame päälle niin femakko-ope pysyy tyytyväisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1031
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      989
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      581
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      567
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      537
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe