Kriisiä ja kevättä pukkaa :P

Tinttu-miina

Lumet hupenee ja tipusetkin laulaa jo mukavasti. Ens viikollaķin saadaan jo pikkunoitia ym. ilahduttamaan loruillaan 💛🐓 Pääsiäinen on mukava tauko arkeen, ku saa lorvia 😊 Kriisiä on se, että mulla on nimistressi..en tunne itteäni aidoks tällä nimellä 😫 No, on vaan kestettävä. 😬 Missäs lampaat on..? 🐑 Sori..en voinu vastustaa kiusausta.. 😅

64

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lampaista en tiiä mutta mä oon tässä!

Juu pääsiäinen on kiva juhla. Pikkunoitia meen ehkä pakoon johonki oikein syrjäiselle mökille. Siellä pistelen sitten poskeen mämmiä ja suklaamunia muumilimsan kera:)

• Tosi kiva ku oot täällä tonttuli! 💜 Tiiäkkö..mä ostin just eilen mämmiä 😊Et kai sä mee noitia pakoon vaa siks, että saat syödä kaikki nannat yksin..juu taidat..senkin herkkusuukkuli 😊

• Tinttu-miina kirjoitti:

Tosi kiva ku oot täällä tonttuli! 💜 Tiiäkkö..mä ostin just eilen mämmiä 😊Et kai sä mee noitia pakoon vaa siks, että saat syödä kaikki nannat yksin..juu taidat..senkin herkkusuukkuli 😊

No multahan ei nameja riitä muille kuin itelleni:)

Nimikriisisi on vakava juttu, oisko 'Minttu-tiina' hyvä...? Kiva ja pirtsakka kuten sä;)

• HerraToljanter kirjoitti:

No multahan ei nameja riitä muille kuin itelleni:)

Nimikriisisi on vakava juttu, oisko 'Minttu-tiina' hyvä...? Kiva ja pirtsakka kuten sä;)

😁 No ei toi hassumpi olis..😊 Mut toi Miinaki on sillai kuvaava, ku mä tarpeen tullen räjähdän ku pommi 💣 ;)) Tiiäkkö oikeesti..mulle tuli kyllä surku tuota vanhaa Liina-nimeä kohtaan, ku se on ollu alusta lähtien. Mun täytyy ny vaan tottua tähän 😊

😁 No ei toi hassumpi olis..😊 Mut toi Miinaki on sillai kuvaava, ku mä tarpeen tullen räjähdän ku pommi 💣 ;)) Tiiäkkö oikeesti..mulle tuli kyllä surku tuota vanhaa Liina-nimeä kohtaan, ku se on ollu alusta lähtien. Mun täytyy ny vaan tottua tähän 😊

Nii se unohtui, että sä olet liian kiltti siihen, että söisit namit yksin 😊

• Siis TÄH?!! Minkä vuoksi mun täysin asiallinen viesti on poistettu??? Siis se, jossa kysyin Toljanterin salaisen mökin koordinaatteja, jotta voisin mennä pyytämään sieltä jotain herkkuja mun suuhun... I don't get it :(( Kenen olisi oikeasti ollut vastuu, jos olisin jäätynyt jonnekin synkkään metsään mun noitatytön asussa???

• Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

Siis TÄH?!! Minkä vuoksi mun täysin asiallinen viesti on poistettu??? Siis se, jossa kysyin Toljanterin salaisen mökin koordinaatteja, jotta voisin mennä pyytämään sieltä jotain herkkuja mun suuhun... I don't get it :(( Kenen olisi oikeasti ollut vastuu, jos olisin jäätynyt jonnekin synkkään metsään mun noitatytön asussa???

No eihän se sit enää ole salainen, jos kertoo missä se on 😊 Sitä paitsi noi lampaat tuo sulle suklaata monta kiloa ja ei ole terveellistä ahmia liikaa 😉 Etkä sä metsään olis jäätyny, ku noi uskolliset lampaat seuraa sua ku hai laivaa 😂 Ja muutes..taitaa toi koneellinen poistojuttu poistaa viestejä. Ylläpito on sen jollekki myöntäny 😨

Siis TÄH?!! Minkä vuoksi mun täysin asiallinen viesti on poistettu??? Siis se, jossa kysyin Toljanterin salaisen mökin koordinaatteja, jotta voisin mennä pyytämään sieltä jotain herkkuja mun suuhun... I don't get it :(( Kenen olisi oikeasti ollut vastuu, jos olisin jäätynyt jonnekin synkkään metsään mun noitatytön asussa???

Sori vaan murusein mut mä ja Butch tykitettiin kymmenii poistoi ;) Tää on kuules sällein välistä solidaarisuutta ku kukaan ei sillai diggaa et Toljanteril pettää pumppu jonkin hepeneen takii ;)

No eihän se sit enää ole salainen, jos kertoo missä se on 😊 Sitä paitsi noi lampaat tuo sulle suklaata monta kiloa ja ei ole terveellistä ahmia liikaa 😉 Etkä sä metsään olis jäätyny, ku noi uskolliset lampaat seuraa sua ku hai laivaa 😂 Ja muutes..taitaa toi koneellinen poistojuttu poistaa viestejä. Ylläpito on sen jollekki myöntäny 😨

Mä vaan luulen et pikapuolin palaa hermo meidän kaa... ;)

• artagnan kirjoitti:

Mä vaan luulen et pikapuolin palaa hermo meidän kaa... ;)

Artsiki YRITTÄÄ olla mies...😅

• artagnan kirjoitti:

Sori vaan murusein mut mä ja Butch tykitettiin kymmenii poistoi ;) Tää on kuules sällein välistä solidaarisuutta ku kukaan ei sillai diggaa et Toljanteril pettää pumppu jonkin hepeneen takii ;)

No jos joskus jollain pumppu pettää niin eiköhän se tapahu jostain muusta syystä kuin jonkun hepeneen näkemisestä:)

Mun pumppu on muuten vahvempi kuin härällä, tonttujen koulutuskeskuksessa sen uskomaton pumppausteho todennettiin fiksujen vekottimien avulla.

• artagnan kirjoitti:

Tuskin mun asuilla tai niiden puuttumisella on Toljanterin elämään mitään vaikutusta...

Tuskin mun asuilla tai niiden puuttumisella on Toljanterin elämään mitään vaikutusta...

Nii..oikeessa olet, ku nämähän on vaan höpöjuttuja 😊

• Kai täs joutuu oikoon tätä keissii et juttu ei jää roikkuun... Mä en oo paukutellu ilmiantoi vaan se oli meidän sällein tsoukkii. Toljanter ei liity tähän muutoin ku et Ariel funtsi läpäl menevänsä heille virpoon. Jos hän olis valinnut kohteeks jonku muun nii sit mä oisin tietty tarjonnu sydäriiki toisaalle. Tsoukil seki. Et sillai :)

• jäi_epäselväksi
        artagnan kirjoitti:

Kai täs joutuu oikoon tätä keissii et juttu ei jää roikkuun... Mä en oo paukutellu ilmiantoi vaan se oli meidän sällein tsoukkii. Toljanter ei liity tähän muutoin ku et Ariel funtsi läpäl menevänsä heille virpoon. Jos hän olis valinnut kohteeks jonku muun nii sit mä oisin tietty tarjonnu sydäriiki toisaalle. Tsoukil seki. Et sillai :)

Kenelle oikasit ja miksi?

• ladun_varrelta
        Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

Kovasti nätti se oli, ennätin juuri ja juuri näkemään:)

• TosirealistiKokkolan

Hullu mikä hullu, hah hah haaa!!!...

• spykoloki

Se on hyvä että ressukin vihdoin tunnustaa ongelmansa, vaikkei se mikään naurun asia olekaan.

• spykoloki kirjoitti:

Se on hyvä että ressukin vihdoin tunnustaa ongelmansa, vaikkei se mikään naurun asia olekaan.

Se kävi katos täällä kertomassa meille mitä se näki, ku kattoi peiliin 😊

• spykoloki

Peiliparka... mutta jos kerran on peiliksi ruvennu niin kestäköön

• Nii justiin 😊 Psykoloki on ihan oikeassa.:))

Nii justiin 😊 Psykoloki on ihan oikeassa.:))

Ai se olikin spykoloki 😊

• No ei meitsikään oikein Tinttu-miinalle lämpene kun oli entiseen tottunut jo :-/ Mitenkäs olisi Tinttu-Liinanen sitten? Sointuisi jotenkin huomattavasti paremmin.. :-)

• Höh..tuosta tuli ihan mieleen Pirkko Liinamaa 😨 Kuules Butsi..sun on nyt vaan lämmettävä tälle nimelle nyt. Onhan siinä alku ihan sama 😊

Höh..tuosta tuli ihan mieleen Pirkko Liinamaa 😨 Kuules Butsi..sun on nyt vaan lämmettävä tälle nimelle nyt. Onhan siinä alku ihan sama 😊

No kukas se on sitten? :-O

• butch-cassidy kirjoitti:

No kukas se on sitten? :-O

Entinen tv-kasvo :)

Höh..tuosta tuli ihan mieleen Pirkko Liinamaa 😨 Kuules Butsi..sun on nyt vaan lämmettävä tälle nimelle nyt. Onhan siinä alku ihan sama 😊

Mitenkäs olisi Lananen sitten? ;-D

Entinen tv-kasvo :)

Joku kuuluttaja ilmeisestikin..

Mitenkäs olisi Lananen sitten? ;-D

Sä et siis lämpene nyt mulle? ;)

Joku kuuluttaja ilmeisestikin..

Luin joku aika sit jutun, ku oli aikoinaan Klaus Järvisen kanssa vakionaamoja Levyraadissa mikä oli suosittu telkkariohjelma joskus.

Luin joku aika sit jutun, ku oli aikoinaan Klaus Järvisen kanssa vakionaamoja Levyraadissa mikä oli suosittu telkkariohjelma joskus.

No meikältä on jäänyt sellainen näkemättä :-) Kuulostaisiko Lumikolanen sitten miltään? ;-D

No meikältä on jäänyt sellainen näkemättä :-) Kuulostaisiko Lumikolanen sitten miltään? ;-D

Se ohjelma on ollu liki 100v sitten 😊 Sä et edelleenkää lämpeä mulle..no nuku yön yli, niin huomenna oot sulattanu tän nimen 😉

• No Artsi ja maajussi eivät jaksa netissä notkua silloin kun tytsi on maisemissa elikkä jotain kimppakivaa siellä on kaiketi meneillään ;-) Sikäli mikäli lampailla sällejä tarkoitat..?

• Just niitä lampaita 😊Mut kiva ku yks lammas ehti tänne..😉 Ööh..mitenkäs sä et ole heidän kans?

Just niitä lampaita 😊Mut kiva ku yks lammas ehti tänne..😉 Ööh..mitenkäs sä et ole heidän kans?

No meitsi ei jaksa siellä alvariinsa rampata kun oma kämppä on vuokralla ja tuota välimatkaakin on yllin kyllin..

No meitsi ei jaksa siellä alvariinsa rampata kun oma kämppä on vuokralla ja tuota välimatkaakin on yllin kyllin..

Ok. No onhan se varmaan kyllästyttävää samaa reittiä kulkea :) Saatko ajan hyvin kulumaan?

Ok. No onhan se varmaan kyllästyttävää samaa reittiä kulkea :) Saatko ajan hyvin kulumaan?

No meitsi kävi tuossa parin pimatsun kanssa elokuvissa kun kovasti pyytelivät mukaan.. ;-)

No meitsi kävi tuossa parin pimatsun kanssa elokuvissa kun kovasti pyytelivät mukaan.. ;-)

Ja sä istuit siellä heidän keskellä? ;)

Ja sä istuit siellä heidän keskellä? ;)

Nimenomaan.. ;-D

Nimenomaan.. ;-D

Sut tietäen sä et nähny koko elokuvaa ja sun käpälät oli vaeltelemassa ja kieli ties missä 😊

Sut tietäen sä et nähny koko elokuvaa ja sun käpälät oli vaeltelemassa ja kieli ties missä 😊

No totta puhuen meikän oikean elämän käytös ei ole sen suuntaista ollenkaan. Keskellä istuin kylläkin mutta kädet pysyivät tiukasti omalla alueella.. :-)

No totta puhuen meikän oikean elämän käytös ei ole sen suuntaista ollenkaan. Keskellä istuin kylläkin mutta kädet pysyivät tiukasti omalla alueella.. :-)

No oikeasti, niin kyllä mä ajattelisinki että oot hyvin käyttäytyvä 😊

• Minnekkäs meikän salarakas on kadonnut kun alkaa olla ikävä jo..? 💃🏼 ❤️🏃🏽

• Tylsistyn kylppäri rempan keskellä, kun kestää niin kauan..😐 Vietin tällä viikolla 10-vuotis hääpäivää, tänään käytiin miehen kanssa lounaalla.😊

Niin, pääsiäisenä syön suklaamunia ja mämmiä..😜

• KittieChi-chi kirjoitti:

Tylsistyn kylppäri rempan keskellä, kun kestää niin kauan..😐 Vietin tällä viikolla 10-vuotis hääpäivää, tänään käytiin miehen kanssa lounaalla.😊

Hitto soikoon.. Mitenkäs se noin kauan kestää? Mahtavatko laittaa Chihuselle kullatut vesihanat? :-D

• On vissiin niin monella remppaa tässä talossa yhtä aikaa.. Siksi kestää..Mitäs Butchille kuuluu?

On vissiin niin monella remppaa tässä talossa yhtä aikaa.. Siksi kestää..Mitäs Butchille kuuluu?

No pääsiäislomaa meikä odottelee että pääsee hiukkasen hengähtämään opiskelurutiineista.. :-)

• Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.😊 Mitäs sinä opiskelet?

Tylsistyn kylppäri rempan keskellä, kun kestää niin kauan..😐 Vietin tällä viikolla 10-vuotis hääpäivää, tänään käytiin miehen kanssa lounaalla.😊

Ai säkin Kittie tykkäät mämmistä? :)

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.😊 Mitäs sinä opiskelet?

No kahden kesken meikä voisi paljastaakin mutta täällä kaikkien kuullen ei oikein viitsi :-) Tuleekos Chihunen pääsiäiseksi Kokkolan maisemiin?

• Ai sä kyselet ton karitsapaistin perään... Kyl siit magee tulee ku mä pyörittelen sen marinaadis sillai et on snadisti timjamii, rosmariinii ja sit valkosipulii :P On kuulkaas sit kotimaista tuotantoo eikä mitään Uuden-Seelannin tuontei :)

• Silläkin söpöllä ja pienellä karitsalla oli tulevaisuus edessään... ༼(ಢ_ಢ❀)༽

• No en tarkottanu sun marinaadejas..Tarkotin tätä 🐑= Artsi.

Silläkin söpöllä ja pienellä karitsalla oli tulevaisuus edessään... ༼(ಢ_ಢ❀)༽

Älä ny viitti pilata nautintoo... ;)

No en tarkottanu sun marinaadejas..Tarkotin tätä 🐑= Artsi.

Eiks me sovittu et mä oon pässi? ;)

• artagnan kirjoitti:

Eiks me sovittu et mä oon pässi? ;)

Ai tää 🐏 :)) No sama kumpi ;))

• Hmmm... Mikset muuten rekisteröi tinttu_liinaa tai tinttu.liinaa? Ne saattaa hyvinkin olla vapaana?

• No ehkä mä en vielä ainakaa rekkaa uutta. Tää alkaa tuntumaan jo kotoisalta. Eikä tuossa ole ku yks eri kirjain. 😊

• Varaatteko te muutes trulleille yleensä karkkia? Mä varaan, mut aika iso osa jää jakamatta..ne JOUTUU sit syömään ite 😊

• No täälläkin kävi tänään kymmenkunta virpojaa ovella kolkuttelemassa :-) Meikä oli suklaamunia sitten ostanut ja hyvin riitti jokaiselle. Parempaa näkyä ei maailmasta saletisti löydy kuin yllätysmunasta iloinen lapsen naama.. :-)

No täälläkin kävi tänään kymmenkunta virpojaa ovella kolkuttelemassa :-) Meikä oli suklaamunia sitten ostanut ja hyvin riitti jokaiselle. Parempaa näkyä ei maailmasta saletisti löydy kuin yllätysmunasta iloinen lapsen naama.. :-)

Voi ku olit huomaavainen, ku olit varannu pikkusille namuja 😊 Mä tykkään kattella mitä kaikkee ne on pukenu ylleen. Ja se pajunoksa on aina nätti. :)

• tinttu-lii-na

Jesss! Vettä tulee ku Esterin..sieltä . :)) Nyt saa loputkin lumet kyytiä eikä tuu ikävä. Vai mitäs mieltä olette? :)

• ladun_varrelta

Ei käy kieltäminen, että kevään ekat vesisateet ovat kuin musiikkia korville:)

• ladun_varrelta kirjoitti:

Ei käy kieltäminen, että kevään ekat vesisateet ovat kuin musiikkia korville:)

Juu..eikö ole kiva, ku vesi ropisee 😊 Mä oon aina nauttinu sateen ropinasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      139
      3577
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3033
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      230
      1908
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1896
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      65
      1804
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1611
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      90
      1356
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1282
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      338
      1232
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1092
    Aihe