Kesätulee..

Myövaa

Onko muut jo korkannut ulkopanot? Me vaimon kanssa korkattiin just äsken terassin pöydällä. Heräsin aamulla jo klo7 hirveeseen panetukseen ja meinasin jo heti rueta herättelemään vaimoa mutta maltoin mieleni ja annoin hänen jatkaa uniaan. Seisottelin sit koko aamupäivän ja odottelin että vaimo tulee myös ulos. Niin hän sitten tuli kameran kanssa (siis harrastaa kuvaamista) ja siinä pyllisteli tiukoissa ulkohousuissa kuvaten kevään ensimmäisiä perhosia, minä katsoin takana käsi gollegehousun taskussa hivellen moloani ja niin hyväseisokki oli että meinasin jo siinä raapasta nuo vaimon kireät housut puolireiteen ja tuikata sisään mutta ei vielä koska nurmikko on vielä kostea ja kylmä. Oiva tilaisuus tuli kun hän halusi vaihtaa kameraan jonkun toisen putken joka oli terassin pöydällä. Ja minä kipitin perässä kuin joku pikkulapsi käsi taskussa joka teki sitä tavallista työtään. Nyt hän kyyristeli siinä pöydän äärellä,minä tartuin takaapäin kädellä haaroväliin ja hivelin niin että tunsin sormissani housujen läpi tulleen kosteuden. Vaimoni koitti laittaa vastaan kun aloin riisumaan hänen housujaan sanomalla että ei me tässä nyt voida, on talvi ja kylmä! Sanoin vain takaisin että ei nuo perhosetkaan talvella lennä ja nykäisin housut alas sovittelin mulkkuni kosteaan vakoon ja aloin naimaan vaimoani takaapäin. Juuri ennen laukeamistani maltoin mieleni ja lopetin naimisen koska vaimoni ei ollut vielä tullut,tilanne oli muutenkin niin kiihoittava että en sen vielä halunnut loppuvan joten käänsin hänet pöydälle selälleen ja riisuin nuo ulkoiluhousut kokonaan pois. Nyt hän makasi pöydällä pelkkä toppatakki ja toppi päällään pillu paljaana silmieni edessä ja ehkä muidenkin koska terassilla oltiin, tosin asumme maalla ja naapuriin on matkaa joten ei sen annettu häiritä tätä ihanaa hetkeä. Siinä katselin puolialastonta vaimoani kunnes aloin nuolemaan hänen ihanaa sheivattua pilluaan ja kaikilla 10:llä sormella hieroin topin läpi kovettuneita nännejä. Kieleni teki töitä kiitradan ala-puolella ja sormeni vaelsi siellä takin alla. Nyt alkoi jo vaimoni olemaan lähellä huippuuaan joten jätin taas kesken ja siirryin munaani vatkaten pöydän toiselle puolelle ja työnsin sen hänen ihanien huulien väliin. Nyt silmissäni näkyy puolialaston vaimoni selällään jonka jalat on pöydän reunalla haarat levällään mulkkuni hänen suussa jossa kieli tuntui liikkuvan terskan alapuolella ja hänen omat sormensa teki siellä nyt omaa tehtävää, minä hiljaa liuttelen mulkkuani hänen huulillaan kunnes tunnen olevani taas lähellä laukeamista niin nyt käytän terskaani nielussa asti ja vedän mulkkuni ulos tuosta ihanasta suusta. Ihan siitä syystä kun olemme yrittäneet jo vuodenpäivät saada lasta niin ajattelin vaihtaa taas paikkaa ja purkautua sinne minne se kuuluukin. Nyt spermani valuu pöydälle hänen kauniista vaostaan ja sitä on paljon koska viikon satsi sitä taas tuli. siitä syystä kun olen tämän lapsihomman takia runkkukiellossa ja emme viikolla paljoa kerkeä näkemään. Imaisin hieman vielä klitorista ja kieleeni otin hieman proteiiniä jonka siirsin kauniin vaimoni suuhun.. Joo en osaa kyllä kirjoittaa mutta totta tämä on ja jos se lapsi tulee niin ompahan muistissa miten se tehtiin. Ja hyvää tulevaa seksikesää kaikille..

2

3414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuokatti

      Me karattiin vaimon kanssa kaksin mustikkaan tuossa viime viikolla. Oltiin oikeastaan vähän riidoissakin ja seksistä oli kulunut jo 3kk edellisestä kerrasta. Poimittiin mustikoita läheltä asutusta, mutta rauhallisessa suunnassa. Niin siinä vain kävi, että en voinut hillitä itsenäni kun vaimo oli juoksutrikoissa liikenteessä. Samaan ämpäriin kerättiin niin pyörin koko ajan vaimon lähellä. Lopulta oli pakko työntyä takapuolta vaste aloittaa väkisen hieromaan munalla vaimoa. Vastusteli tuo ja yritti pyristellä, mutta kun aikani jatkoin niin hiljalleen lähti mukaan. Laskin housuja vaimon kysyessä, että mitä jos joku näkee. Ei tässä kukaan mitään näe. Siinä takaa vaimoa paniessa kävi niin, että eiköhän joku mies lenkkeillyt ohi 30m päästä ja minä nussin vaimoani takaapäin keltainen tuulitakki päällä. Vaimokin tämän huomasi, mutta yllätykseksi ei pyristellyt pakoon joten pidin vain huolta että lisäsin tahtia ja voimaa. Siinä me sitten nussittiin 5 minuuttia miehen katsoessa innokkaana 10-15m päästä. Mies olisi saanut myös panna jos olisi älynnyt kysyä. Tämäkin tarina on taivaan tosi.

    • kake_vaan

      Joo mökillä on tullut nussittua ulkona, meillä on oma hiekkaranta, siellä on mahtavaa. Vastarannalle on niin pitkä matka, ettei kiikareilla näe kunnolla, joten tuskin hekään meitä näkevät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe