Mitkä ois parhaat välit suzuki PV:seen ?Kun on malossi 20mm kaasari ja giannelli, ja pitäis saaha keulimaa kaasusta.
Suzuki pv 80
4
279
Vastaukset
- Jutustelija1
Kireä 80cc teharilla vaatii 24mm kaasarin, 20mm on liian pieni ja syö tehoja.
Välit suosittelen laittamaan sen mukaan että saat maksimi huiput. Kisavireinen 80cc oikealla teharilla ja 24mm kaasarilla oikein säädettynä sopivasti välitettynä antaa helposti yli satasen huiput todellista.
Keulimisen handlaat kun katsot vaikka YouTubesta koulutus videoita, toki väleillä voi hommaa helpottaa mutta oppi löytyy YouTubesta jolla saa PV:n keulimaan normaali käyttöönkin sopivilla väleillä käskystä.
Ei siis välttis tarvitse olla juuri PV videoita, ihan periaatteet näet jostain crossilla tai kyykyllä keulimisesta ja sovellat käytäntöön.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html - kaljamahaäijä
parhaat välit on että soitetaan sulle lastensuojelu eli sossut tarkistamaan tilanne miksi saat virittää mopoasi, niin isäsi oppii noudattamaan lakia.
tiedät varmaan että suljettu alue on ainoa missä saat ajaa.
jos muualla sua näkyy niin turpaankin saa sua tintata. - DeGrööna
Sain parhaimmat fibat 2-tahtiselle kun porasin 12 millisellä poralla imuaukosta männän läpi pakoaukkoon reiän niin kyllä kulkee miljoonaa. Mutta kokeile terän terävyys vaikka isäs/äitees auton konepeltiin.
- Anonyymi00004
17- 28
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402