Vanhempaa miestä tekis mieli.

Tappine

Olen saannut munaa usein imenyt ja ja mua imetty mut mun suuri toiveeni olis saada vanhempaa isoa kullia!!

45

6502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin

    • kulli kovana runkkaan nyt.

    • Mie56

      Mistä päin olet?

    • ukm69

      itsellä ollut sama haave monta vuotta.kiihotti yli 65v papat.uskaltauduin laittamaan gaychattin ilmoituksen ja 71v mies vastasi.hän oli leski ja hirveässä puutteessa.menin hänen luokse yöksi.hänellä pitkä suonikas kulli ja mahtava potenssi.oli kiihottavaa kun vanha irtas pappa huohotti ja ähkyi naidessaan ja karjuen purki lastin minuun..nyt olen 3 vuotta vakituisesti käynyt hänen luonaan.

      • Jässikkä1969

        Ooh hienoa. Kade sinulle


      • Kannattaa koittaa kotitalousvähennystä.


      • Anonyymi

        Mista loytyy tama Pappa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mista loytyy tama Pappa?

        Täältä löytyy!


    • Vanhus65

      Minä haluan tuĺla imemään olen 65v jyväskylästä

      • Gummimies

        Tule vaan


    • KokematonHalukas52

      Ja taas kaikki papat kaukaa..,
      Eikö Helsingistä löydy???

      • Anonyymi

        Eipä tunnu löytyvän...😟


    • Löytyykö Tampereelta imettävää?

    • 65v

      Vanhus 65 ota yhteyttä

      • Nikula

        Moi miten saisin sinuun yhteyden.?


    • Innostunutta

      Löytyykö Lahdesta ukkomiestä jota kiinnostaa miestenkesken imuttelut 69 asenossa? Olen yli 65 ja viriili edelleen!!
      mailaa os. [email protected] päästään asiaan...…

    • Ikäväkyllä ukkomiehiä suurin osa vanhemmista sedistä! Eivät siis milloinkaan omista paikkaa jossa iltaa istua. Mutta vanhempi panomies olisi täälläkin se pitkäaikainenhaave, vaikka sitten sellai vakituiseen astumiseen

      • Anonyymi

        Itseäni kiinnostaisi joko itseäni nuorempi ja "hintelämpi" tai vastaavasti vanhempi ja "rotevampi"... mutta mistäpäs sitä sellaisen sopivan kaverin löytäisin joka sopivan vakituiseen astuisi...?
        t: M45-utelias-Tre


    • Anonyymi

      Mua kiinnostais joku 50v tuttavuus pks, mutta pitäisi olla kokematon ja ukkomies, sekä niin että hänen luonaan voisi käydä imemässä / imettämässä kun vaimo pois kodista. Ei vaan löydy sellaista. Pelkästään kiiman sekoittamia, kulliaan taudeista välittämätt tuntemattomilla imettäviä / imeviä "kokemattomia" saalistajia. Yök

      • Anonyymi

        Moi

        Mistä oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi

        Mistä oot?

        Helsingistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingistä

        Mihis osotteeseen sulle vois meilata??


    • Etelä-pohjanmaalta ois kiva löytää 50-70v setä mies. Alavuden lähettyviltä mielellään. Mulla paikka

    • Helsingissä 64 v mies vailla imijää.Olen ukm kokematon mut haluan kokeilla miltä tuntuu kun mies imee,Ei ole paikkaa

    • Treen lähellä olisi 57v terve mies joka haluaisi imettää vakituiseen.

    • Anonyymi

      Ok!

    • Anonyymi

      Vanhemmasta miehestä kiinnostuneet eivät kuitenkaan näemmä osaa kertoa omaa ikäänsä, eivätkä vahingossakaan mainitse paikkkauntaa edes noin suunnilleen.

      • Anonyymi

        Imijää Helsingistä olen 65v täysin raitis 95kg 180 cm ukm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imijää Helsingistä olen 65v täysin raitis 95kg 180 cm ukm.

        Nyt olis imuri tarpeeseen paineet on kovat.Joku sais kunnon lastin.


      • Anonyymi

        Mikkelistä minä 43bi. Vanhemman miehen käsiteltäväksi haluisin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Imijää Helsingistä olen 65v täysin raitis 95kg 180 cm ukm.

        Pistä postia tulemaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imijää Helsingistä olen 65v täysin raitis 95kg 180 cm ukm.

        50v ukm voisi käydä imemässä sua sillon tällön... Missäpäin Hesaa olet?,kutsu kylään ; )


    • Löytyykö iisalmesta imettävää

      • Anonyymi

        täällä olis siisti 70v mies mua sais imeä tykkäisin että olis tyhjät pussit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä olis siisti 70v mies mua sais imeä tykkäisin että olis tyhjät pussit

        Laita yhteystiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita yhteystiedot.

        Kelpaisko terve 64v ukm Hki imettäväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        täällä olis siisti 70v mies mua sais imeä tykkäisin että olis tyhjät pussit

        Missäpäin olet?


      • Anonyymi

        Löytyskö Rovaniemen alueelta 60-80v ukm touhuamaan terveen ja siistin 65 v ukm kanssa. Paikkakin olis. Vastaa Tässä keskustelussa Martille, anna spostiosoitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaisko terve 64v ukm Hki imettäväksi.

        Kelpais!,yhteystietoja ja kyläkutsua!,?,mä 50v ukm Hesa ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpais!,yhteystietoja ja kyläkutsua!,?,mä 50v ukm Hesa ; )

        No eikö sitten löydy Hesasta yli 60v imettävää?
        T. 50ukm


    • Anonyymi

      Täällä 46 olen imenyt monia kyrpiä nytkin oon kovassa, kiimassa, tule kiuruvesi 0449859575 teen sut todella kovaan kiimaan

    • Anonyymi

      Minä olen käynyt pari kertaa chatista löytyneen yli 80v papan luona jolla ei seiso enää. Mutta se tykkää nuolla ja imee sekä käyttään sauvoja. Kun olen mennyt sinne se pyytää ottaan heti housut pois ja haluaa että menen kontalleni ja se saa nuolla pyllyäni ja runkata samalla kulliani. On aika pervoa olla perse pystyssä kun pappa nuolee ja työntää erillaisia sauvoja mun sisään, viimeksi sillä oli oikea jätti kulli ja epäilin että ei taida mahtua!! Mutta llaittpi hyvin rasvaa sanoin vähän ajan päästä että työnnä vaan syvemälle niin se sanoi että se on jo kokonaan, kyllä teki hyvää kun runkkasi sillä jätti kullilla mua. Ja siellä meni yksi päivä ja yö hyvin aina oli mun kulli sen suussa tai se nuoli mun joka paikkaa!!

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe