Olen saannut munaa usein imenyt ja ja mua imetty mut mun suuri toiveeni olis saada vanhempaa isoa kullia!!
Vanhempaa miestä tekis mieli.
67
8601
Vastaukset
Samoin
kulli kovana runkkaan nyt.
- Anonyymi
Haluaisin heti olisin sun käsissä kelpaa
- Mie56
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Espoo kova kiima
- ukm69
itsellä ollut sama haave monta vuotta.kiihotti yli 65v papat.uskaltauduin laittamaan gaychattin ilmoituksen ja 71v mies vastasi.hän oli leski ja hirveässä puutteessa.menin hänen luokse yöksi.hänellä pitkä suonikas kulli ja mahtava potenssi.oli kiihottavaa kun vanha irtas pappa huohotti ja ähkyi naidessaan ja karjuen purki lastin minuun..nyt olen 3 vuotta vakituisesti käynyt hänen luonaan.
- Jässikkä1969
Ooh hienoa. Kade sinulle
- Anonyymi
Mista loytyy tama Pappa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mista loytyy tama Pappa?
Täältä löytyy!
- Anonyymi
niinpä vanha sanonta mitä vanhempi puu sen kovempi oksa onneks löysit
- Vanhus65
Minä haluan tuĺla imemään olen 65v jyväskylästä
- Gummimies
Tule vaan
- Anonyymi
Tule vaan imemään on kik pussihousu
- KokematonHalukas52
Ja taas kaikki papat kaukaa..,
Eikö Helsingistä löydy???- Anonyymi
Eipä tunnu löytyvän...😟
Löytyykö Tampereelta imettävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa
Taisi vaan jo edellinen "pappa-juna" mennä ohitse tai muuten jäit junasta joka pysähtyi täällä jo vuonna 2018 jne.
Kannattaa päivittää AIKATAULUT! Nyg eletään jo 2024 vuotta!
MUTTA JOS ESPOON "PAPPA" ...NYTKÖ JO JOTAKN 77-v. JOPA... mutta sama pitkä suonikas ja kyltymätön himo voi olla yhä? Ihanaa!
Tsemppiä!
- 65v
Vanhus 65 ota yhteyttä
- Nikula
Moi miten saisin sinuun yhteyden.?
- Anonyymi
Panettaa
- Innostunutta
Löytyykö Lahdesta ukkomiestä jota kiinnostaa miestenkesken imuttelut 69 asenossa? Olen yli 65 ja viriili edelleen!!
mailaa os. [email protected] päästään asiaan...… Ikäväkyllä ukkomiehiä suurin osa vanhemmista sedistä! Eivät siis milloinkaan omista paikkaa jossa iltaa istua. Mutta vanhempi panomies olisi täälläkin se pitkäaikainenhaave, vaikka sitten sellai vakituiseen astumiseen
- Anonyymi
Itseäni kiinnostaisi joko itseäni nuorempi ja "hintelämpi" tai vastaavasti vanhempi ja "rotevampi"... mutta mistäpäs sitä sellaisen sopivan kaverin löytäisin joka sopivan vakituiseen astuisi...?
t: M45-utelias-Tre
- Anonyymi
Mua kiinnostais joku 50v tuttavuus pks, mutta pitäisi olla kokematon ja ukkomies, sekä niin että hänen luonaan voisi käydä imemässä / imettämässä kun vaimo pois kodista. Ei vaan löydy sellaista. Pelkästään kiiman sekoittamia, kulliaan taudeista välittämätt tuntemattomilla imettäviä / imeviä "kokemattomia" saalistajia. Yök
- Anonyymi
Moi
Mistä oot? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
Mistä oot?Helsingistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingistä
Mihis osotteeseen sulle vois meilata??
Etelä-pohjanmaalta ois kiva löytää 50-70v setä mies. Alavuden lähettyviltä mielellään. Mulla paikka
Helsingissä 64 v mies vailla imijää.Olen ukm kokematon mut haluan kokeilla miltä tuntuu kun mies imee,Ei ole paikkaa
- Anonyymi
Mulla paikka myös kokematon otetaan kunnolla suihin?
- Anonyymi
Imetään toisiamme.kiima
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla paikka myös kokematon otetaan kunnolla suihin?
Imeetkö kunnolla et jää kylmäksi
Treen lähellä olisi 57v terve mies joka haluaisi imettää vakituiseen.
- Anonyymi
Hei Tampereen mies. Asun t:reen keskustassa, Jos olet puhdas siisti mies, voisit käydä luonani aina silloin tällöin, Imisin sinut aina tarpeen mukaan, Olen tottunut imuri ja tykkään spermasta. Haluaisin niellä sitä säännöllisesti.
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Vanhemmasta miehestä kiinnostuneet eivät kuitenkaan näemmä osaa kertoa omaa ikäänsä, eivätkä vahingossakaan mainitse paikkkauntaa edes noin suunnilleen.
- Anonyymi
Imijää Helsingistä olen 65v täysin raitis 95kg 180 cm ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olis imuri tarpeeseen paineet on kovat.Joku sais kunnon lastin.
- Anonyymi
Mikkelistä minä 43bi. Vanhemman miehen käsiteltäväksi haluisin
Anonyymi kirjoitti:
Pistä postia tulemaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50v ukm voisi käydä imemässä sua sillon tällön... Missäpäin Hesaa olet?,kutsu kylään ; )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkelistä minä 43bi. Vanhemman miehen käsiteltäväksi haluisin
Mä läheltä mikkeliä 65v tykkään 69 ja että saan puhtaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii?kerro
Löytyykö iisalmesta imettävää
- Anonyymi
täällä olis siisti 70v mies mua sais imeä tykkäisin että olis tyhjät pussit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita yhteystiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita yhteystiedot.
Kelpaisko terve 64v ukm Hki imettäväksi.
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin olet?
- Anonyymi
Löytyskö Rovaniemen alueelta 60-80v ukm touhuamaan terveen ja siistin 65 v ukm kanssa. Paikkakin olis. Vastaa Tässä keskustelussa Martille, anna spostiosoitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisko terve 64v ukm Hki imettäväksi.
Kelpais!,yhteystietoja ja kyläkutsua!,?,mä 50v ukm Hesa ; )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpais!,yhteystietoja ja kyläkutsua!,?,mä 50v ukm Hesa ; )
No eikö sitten löydy Hesasta yli 60v imettävää?
T. 50ukm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haetko kivesten poiston operaatiota "pusseista"?
Pusseissa ei ole nestettä mutta siittiösoluja kuitenkin!
Ok.
Kiinnostava olisit jos voisin auttaa alapäällä ( anus) ja yläpäällä? Hyvää ikää aito mies oletan.
- Anonyymi
Täällä 46 olen imenyt monia kyrpiä nytkin oon kovassa, kiimassa, tule kiuruvesi 0449859575 teen sut todella kovaan kiimaan
- Anonyymi
Minä olen käynyt pari kertaa chatista löytyneen yli 80v papan luona jolla ei seiso enää. Mutta se tykkää nuolla ja imee sekä käyttään sauvoja. Kun olen mennyt sinne se pyytää ottaan heti housut pois ja haluaa että menen kontalleni ja se saa nuolla pyllyäni ja runkata samalla kulliani. On aika pervoa olla perse pystyssä kun pappa nuolee ja työntää erillaisia sauvoja mun sisään, viimeksi sillä oli oikea jätti kulli ja epäilin että ei taida mahtua!! Mutta llaittpi hyvin rasvaa sanoin vähän ajan päästä että työnnä vaan syvemälle niin se sanoi että se on jo kokonaan, kyllä teki hyvää kun runkkasi sillä jätti kullilla mua. Ja siellä meni yksi päivä ja yö hyvin aina oli mun kulli sen suussa tai se nuoli mun joka paikkaa!!
- Anonyymi
mahtoi olla nautinnon yö
- Anonyymi
Mistä päin maailmaa sä tuollasen löysit.
Hirveeseen kiimaan meni ajatuksestakin että sais käydä persettä nuolettamassa jossain vanhuksella.
Pakko rukkaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://alikuzu.com/H/N9i7C6
- Anonyymi
Oon 23v hämeenlinnasta ja etin vanhempaa 60-65 v miestä , mulla kokemusta vanhemmasta miehestä kahden vuoden ajalta vakikaverin kanssa mut vakkari muutti palvelutaloon niin tapaamiset ei enään onnistu kun ei oo paikkaa.
- Anonyymi
Kova halu? Ja kalu
- Anonyymi
nuorena saikin usein munaa ja imeä parkki paikoilla nuorta ja vanhempaa tieto kulki porukoissa
- Anonyymi
Täällä olis
- Anonyymi
Olen 26 v hml ja mulla on ollut vakkarina jo 3 vuotta naimisissa oleva 68 v top mies ,paikkaa meillä ei ole mutta kesäisin ollaan luonnossa (rauhallisen metsätien varrella ja talvella usein jossain rauhallisella parkkipaikalla autossa jonkun kerran ollaan oltu motarin levarillakin jossa aikoinaan tutustuttiinkin.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121730En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331138SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2181096Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7291992Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36845- 42786
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6761It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9752+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723