Hain omistusasuntoa avopuolisoni kanssa, mutta viime hetkellä tulin hieman katumapäälle. Yllättäen tarjous hyväksyttiinkin ja nyt olen pulassa, koska sopimus sitova ja papereissa molempien nimet. Onko mitään mahdollisuutta, että sopimusta voisi muuttaa niin, että asunnossa asuisi vain jompikumpi? Kauppaa en olisi purkamassa.
Ongelma asumisjäjestelyissä
10
252
Vastaukset
- pahaongelma
Sopimus siis hyväksyttiin viikko sitten eikä olla vielä muutettu sinne.
- tyhmä_
Mitä tarkoittaa: hain omistusasuntoa? Siis ostitko asunnon vai mitä teit?
- pahaongelma
Ostin asunnon. Sori väärä sanamuoto.
- tabou
Mikä sopimus on sellainen, joka velvoittaa asumaan kyseisessä asunnossa? Kyllä Suomessa vielä asuinpaikkansa saa valita...
Kauppakirja ei ole mikään asumissopimus, jos siitä puhuttiin. - pahaongelma
Mutta jos on jo sovittu yhteiset lainaosuudet. Silloin varmaan pakko ostaa toisen osuus?
- mekkk
Se on helppoa että otat lainan omiin nimiisi ja ostat sen asunnon ihan itse niin silloin voit itse asua siinä yksin jos et jatka halua avokin kanssa asua enää yhdessä. Hyväksyykö pankki että otat ison lainen itsellesi kokonaan. Jos et ole vielä kauppakirjaa tehnyt ja asuntoa ei ole maksettu lainalla niin voit neuvotella lainan itsellesi kokonaan Velakaisesta asunnosta ei yleensä makseta mitään vaan otetaam lainat vain omiin nimiin ja jos asuntoosake niin osakkeen sinun nimiin ja niin edelleen.
- pahaongelma
Entäs jos on kauppakirja tehty, mutta asuntoa ei vielä maksettu?
- saatanan_lutka
Hehheh, asuntoa ostamassa mutta akka lähti :D
- SaatananVelalliset
Mitä? Eikö illuusio toiminutkaan? Hähäähääää....
- pahaongelma
Ei lähtenyt. Tuli niin paljon erimielisyyksiä, ettemme kumpikaan siedä asua samassa osoitteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028