Hei, olen 12-vuotias tyttö ja olen huomannut jotain 'epätavallista' valkovuodossa. Valkovuoto itse alkoi ollessani 11. Huomasin silloin jo aika alussa, että vaalean vuodon lisäksi pikkuhousuissa oli jonkinlaisia tummia kohtia. Ne vihertyivät ja runsastuivat. Katsoin eilen illalla housujani ja huomasin tummanvihreä olevan runsas, paikoin kokkareinen ja epätasainen, kellertävän joukossa. Johtuuko tämä vain hygienian huonosta hoidosta(sairastan myös anoreksiaa ja masennusta, mutta se tuskin liittyy asiaan) vai voiko kyseessä olla jotain vakavampaa..? En ole itse kehdannut äidilleni kertoa, mutta hän on varmasti huomannut pestessään housujani... Minkäänlaista kutinaa, kipua,...Ym. ei ole ollut, mutta virtsatulehdus pari kertaa. Onko kellään mitään käsitystä tai ideaa..?
Huolestuttavaa ainetta valkovuodessa...?
Ongelmanuori_
2
384
Vastaukset
- tai_terveydenhoitaja
Sulla on tulehdus mene heti lääkäriin selvittämään asia ja sano äidillesi! !
- reseptitrve
Sinulla on joku emätintulehdus, joka vaatii lääkehoidon. Mene lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 731139
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47963
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938