Kontti lähdössä

merikontti2

Kontti lastataan Porissa ihan tässä parin viikon sisällä. Jos haluat lähettää tavaraa ota yhteyttä [email protected]
Autoa ei mahdu, mutta laatikkoa, matkalaukkua, huonekalua yms mahtuu kyytiin.

15

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertyuiklop

Yleensä ne kontit ovat täynnä tänne tullessa.

• kivaaaaaa

Olisi kiva lähettää kaverilleni jotain, mutta kontin sisältö menee varmaan yleiseen jakeluun?

• Merikontti2

Lähettämäsi tavara menee tietenkin ystävällesi. Laita e-mailia jos kiinnostaa.

• kampia

ei tietenkään mene yleiseen jakeluun, kontista myydään tilaa nimenomaan tavaralle joka lähetetään jollekin tietylle henkilölle eli jo lähetät esim matkalaukullisen tavaraa, on sillä joku fiksattu hinta esim 20,- tms

• kiinnostaapi

Hyvä juttu, kerrotko vielä millaista tavaraa voi lähettää? Kaikki esim. lääkkeet eivät varmasti mene tullissa läpi...

• Merikontti2
        kiinnostaapi kirjoitti:

Hyvä juttu, kerrotko vielä millaista tavaraa voi lähettää? Kaikki esim. lääkkeet eivät varmasti mene tullissa läpi...

Voit lähettää esim vaatetavaraa, särkylääkettäkin voi laittaa mukaan, monenlaista paitsi ei elektroniikkaa. Ota yhteyttä jos lähetys kiinnostaa, osoite alussa. Kontti lastataan 23.4.-25.4.

• myöhästynyt
        Merikontti2 kirjoitti:

Voit lähettää esim vaatetavaraa, särkylääkettäkin voi laittaa mukaan, monenlaista paitsi ei elektroniikkaa. Ota yhteyttä jos lähetys kiinnostaa, osoite alussa. Kontti lastataan 23.4.-25.4.

Eli siis kontti on jo lastattu?

• Merikontti2

Anteeksi kuukausi meni väärin, olen pahoillani. Oikea aika on siis 23.5.-25.5.

• ovelakontti

Minulta tulisi kaksi isoa matkalaukkua, toisen sisässä olisin minä ja toisessa purkkiruokaa viikoksi. Käypikö? 40 ekee matkasta, ei huono.

• yököttävänäky
        ovelakontti kirjoitti:

Minulta tulisi kaksi isoa matkalaukkua, toisen sisässä olisin minä ja toisessa purkkiruokaa viikoksi. Käypikö? 40 ekee matkasta, ei huono.

Miten 150kg siiderivalas muka mahtuu matkalaukkuun?

• kampia

minä en ole kontin lähettäjä

• gontti

kaikkee muuta paitsi alkoholia olen laittanu. Pakkaan aina banaanilootiin ja peitän tavarat hyvin lahjotusvaatteilla,ettei esim.kahvimukit,hammastahnat,malarialääkkeet tms.hajoa. Lootien päälle kirjotan vastaanottajan nimen ja ouh.nron.

• Malarone

Oletko lääkäri? Miten voit lähettää malarialääkkeitä?

• KohtaRahaton

Minä lähetän kontillisen uusia kodinkoneita joka viikko ystäväni orpokotiin.
      Kumma että siellä vieläkin niitä tarvitaan, pesukoneitakin on mennyt jo 52 kpl.

• Piarupaini

Etkö lähettäisi rahaa? Se kulkee paljon helpommin kuin kalliit merikontit.
        Minä lähetän ystäväperheelle 10 000 dollaria joka kuukausi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe