Kontti lähdössä

merikontti2

Kontti lastataan Porissa ihan tässä parin viikon sisällä. Jos haluat lähettää tavaraa ota yhteyttä [email protected]
Autoa ei mahdu, mutta laatikkoa, matkalaukkua, huonekalua yms mahtuu kyytiin.

15

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertyuiklop

Yleensä ne kontit ovat täynnä tänne tullessa.

• kivaaaaaa

Olisi kiva lähettää kaverilleni jotain, mutta kontin sisältö menee varmaan yleiseen jakeluun?

• Merikontti2

Lähettämäsi tavara menee tietenkin ystävällesi. Laita e-mailia jos kiinnostaa.

• kampia

ei tietenkään mene yleiseen jakeluun, kontista myydään tilaa nimenomaan tavaralle joka lähetetään jollekin tietylle henkilölle eli jo lähetät esim matkalaukullisen tavaraa, on sillä joku fiksattu hinta esim 20,- tms

• kiinnostaapi

Hyvä juttu, kerrotko vielä millaista tavaraa voi lähettää? Kaikki esim. lääkkeet eivät varmasti mene tullissa läpi...

• Merikontti2
        kiinnostaapi kirjoitti:

Hyvä juttu, kerrotko vielä millaista tavaraa voi lähettää? Kaikki esim. lääkkeet eivät varmasti mene tullissa läpi...

Voit lähettää esim vaatetavaraa, särkylääkettäkin voi laittaa mukaan, monenlaista paitsi ei elektroniikkaa. Ota yhteyttä jos lähetys kiinnostaa, osoite alussa. Kontti lastataan 23.4.-25.4.

• myöhästynyt
        Merikontti2 kirjoitti:

Voit lähettää esim vaatetavaraa, särkylääkettäkin voi laittaa mukaan, monenlaista paitsi ei elektroniikkaa. Ota yhteyttä jos lähetys kiinnostaa, osoite alussa. Kontti lastataan 23.4.-25.4.

Eli siis kontti on jo lastattu?

• Merikontti2

Anteeksi kuukausi meni väärin, olen pahoillani. Oikea aika on siis 23.5.-25.5.

• ovelakontti

Minulta tulisi kaksi isoa matkalaukkua, toisen sisässä olisin minä ja toisessa purkkiruokaa viikoksi. Käypikö? 40 ekee matkasta, ei huono.

• yököttävänäky
        ovelakontti kirjoitti:

Minulta tulisi kaksi isoa matkalaukkua, toisen sisässä olisin minä ja toisessa purkkiruokaa viikoksi. Käypikö? 40 ekee matkasta, ei huono.

Miten 150kg siiderivalas muka mahtuu matkalaukkuun?

• kampia

minä en ole kontin lähettäjä

• gontti

kaikkee muuta paitsi alkoholia olen laittanu. Pakkaan aina banaanilootiin ja peitän tavarat hyvin lahjotusvaatteilla,ettei esim.kahvimukit,hammastahnat,malarialääkkeet tms.hajoa. Lootien päälle kirjotan vastaanottajan nimen ja ouh.nron.

• Malarone

Oletko lääkäri? Miten voit lähettää malarialääkkeitä?

• KohtaRahaton

Minä lähetän kontillisen uusia kodinkoneita joka viikko ystäväni orpokotiin.
      Kumma että siellä vieläkin niitä tarvitaan, pesukoneitakin on mennyt jo 52 kpl.

• Piarupaini

Etkö lähettäisi rahaa? Se kulkee paljon helpommin kuin kalliit merikontit.
        Minä lähetän ystäväperheelle 10 000 dollaria joka kuukausi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      228
      4407
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      73
      2856
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2393
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1369
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      65
      1043
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      850
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      844
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe