Datsun kestää

hehhe

Vai kestääkö?

11

3527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanya

Todellaki! Ostin Almera Tinon pari kuukautta sitten...ei ongelmia! Heh!
      Kyllä Nissan on hyvä merkki!

• Mr Dat Son

Kestää kestää - näinhän todettiin jo 70-luvulla.

• Kääryle

Kestää, kestää, kestää ja kestää....
      Ei mitään valittamista.

• Mr Nissan

Yli kolkyt vuotta on tuo munkin vanhus kestänyt, ei vielä oo tarvinnu yhtään hitsata, jotain tiivisteitä vain vaihettu.

• man-legally

miksei kestäisi

• diplinssi

Yks työkaveri tuossa juuri valitteli Skodan Oktavian moottorin olevan ihan öljyinen. Ihmetteli, miksei Volkkari saa öljyjä pysymään moottorin sisäpuolella. Sanoi, että Toyotassa oli ihan puhdas kone yli 200000 ajettuna.
      Sanoin, että niin on meidän perheen uudesta asti olleessa 160000km Sunny-92:ssakin.

• On Ratsuni

Kestää - Datsuni on Ratsuni.

• datsunisti

Datsun kestää, siitä ei ole epäilystä. Ehkä historian kestävin auto.

• Nääkeli
        datsunisti kirjoitti:

Datsun kestää, siitä ei ole epäilystä. Ehkä historian kestävin auto.

Datsunin tekniikka kestää ja pellitkin hyvällä hoidolla.
        Datsunien Datsun on 100A ratsun !

• Nääkeli kirjoitti:

Datsunin tekniikka kestää ja pellitkin hyvällä hoidolla.
        Datsunien Datsun on 100A ratsun !

Kyllä se on vaan myönnettävä, että Datsun 100 A(mpeerinen) täytyy olla hyvä tekniikaltaankin ja tarpeeksi simppeli ilman typeriä, täysin turhia ja jumalattoman kalliita tietokone-ohjattuja osia. Ihastuin jo 80 luvulla 100 A:n tyylipuhtaisiin muotoihin ja on ollut kunnia olla kyydissä pari kertaa ja olin jo ostamassa sellaista, mutta kauppa tyssäsi johonkin jarru-ongelmiin, jumittivat jatkuvasti, eikä saanut jostain syystä edes leimaan autoonsa. Vieläkin tekis mieli kakkosautoksi varsinkin kesällä ja kauppakassiksi, silti hoitaisin autoa vimpan päällle. Oikein sydämestä otti, kun tuttavamies oli laittanut satkun loistokuntoon ja nostanut sen hirsi-aittaan odottamaan parempia päiviä. Viimeksi kun näin, auto oli mökin pihassa, mutta ruostuminen oli alkanut syödä jo helmoja ja auto maannut koko vuoden ajamattomana sateessa likoamassa. Tolla menolla auto on kohta kaatiksella prässissä, kun kukaan ei viitsi ajoissa laittaa autoa iskukuntoon. Itse en osaa hitsihommia, mutta jos joku tuttava tekisi kohtuu hintaan, laittaisin oman auton ihan takuulla toiseen kuosiin.

• on tosi

Datsuni siellä, Datsuni täällä, jokapuolla Datsun, hiijala hiijala hei..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      109
      4282
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      149
      3673
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      88
      3435
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2829
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      129
      1730
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      37
      1558
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1201
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1184
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1140
    Aihe