Oon 12v poika ja haluun airsoftaamaan kavereitteni kanssa olisiko vinkkejä?
Miten saan vanhemmat suostumaan airsoftiin
6
270
Vastaukset
- Vanhagonamies
Todista niille, että ette pelleile ja ammu toisianne silmiin ilman silmäsuojia julkisilla paikoilla... Itellä oli samanikäisenä aikamoinen vääntö et sai vanhemmat suostuteltua. Taisin olla 9v kun ostin ensimmäisen jousitoimisen pistoolini :)
- Köfdmögfmx.khtdkj
Meikällä sama ongelma
- Superjonne
JOSS ETTE SAA VANHEMPIANNE SUOSTUMAAN NIIN JA JOSS TEILLÄ ON KAVEREITA JOTKA HARRASTAA SOFTAAMISTA SANOKAA VAAN MUN KAVERI HARRASTAA AIR SOFTIA NIIN MUNKIN PITÄIS SAADA
- Pienivinkki
Yritä suostutella sanomalla, että se on hyvää liikuntaa ja et ainakaan pelaa tietokoneella, kun oot softaamassa.
- Anonyymi
Sama ongelma mutta uskon että vanhemmat antaa aloittaa softaamisen jos sanon että en pelaa niin paljon ja se on liikunnalista
- Anonyymi
Mulla auttaa ku sanoo et" no sitten en olis ainakaa niin paljo tietokoneel"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189