Olen insinööri

Insinööri

ja ylpeä sellainen!

60

18725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HAH HAA

      Hyvä aloitus :)

      • perusinssi

        Amkeille on sihteeripalsta.


      • hah
        perusinssi kirjoitti:

        Amkeille on sihteeripalsta.

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!




        HYVÄ!!!!


    • HHKPJM

      Kyllä minäkin olen insinööri, ollut jo kohta 30 vuotta, enkä aina ole siitä ylpeä, niinkuin sinäkin tulet kokemaan, mutta siitä olen ylpeä että naisystäväni kanssa harrastamme seksiä 4-5 krt/viikko mitä sinä mahdollisesti et tule koskaan kokemaan insinööriylpeytesi vuoksi

      • Engineer

        Minä ainakin saan seksiä vaimoltani vaikka ylpeä insinööri olenkin.


      • Miuku

        Olen insinöörinainen ja seksielämä pelaa.En vain tajua, miten nämä kaksi asiaa voisivat sulkea toisensa pois.


      • Oletko tosiaan ylpeä?

        Aika vähän 4-5 kertaa viikossa. Oma naisystäväni olisi puutteessa...........


      • että näin..

        Minäkin opiskelen insinööriksi tällä hetkellä ja harrastan mieheni kanssa seksiä noin 3-6kertaa päivässä.... että laittakaas paremmaksi ken pystyy...


      • ingenjöri
        että näin.. kirjoitti:

        Minäkin opiskelen insinööriksi tällä hetkellä ja harrastan mieheni kanssa seksiä noin 3-6kertaa päivässä.... että laittakaas paremmaksi ken pystyy...

        Opiskelen insinööriksi ja harrastan seksiä tyttöystäväni, itseni ja kaikkien lähes kaikkien naisten kanssa joilta saan, niin usein kuin mahdollista..


      • insinöörit.

        Olen ollut insinööri 35 v. Naisystävien kanssa olen "silleen" 4..5 krt/vko ja vaimon kanssa samanverran.Huom. en ole lvi-insinööri.


      • doris
        Miuku kirjoitti:

        Olen insinöörinainen ja seksielämä pelaa.En vain tajua, miten nämä kaksi asiaa voisivat sulkea toisensa pois.

        mutten tajua miten ne liittyvät toisiinsa yleensäkään..


      • doris
        että näin.. kirjoitti:

        Minäkin opiskelen insinööriksi tällä hetkellä ja harrastan mieheni kanssa seksiä noin 3-6kertaa päivässä.... että laittakaas paremmaksi ken pystyy...

        sitten päivän aikana tekemäänkään?


      • hannes
        doris kirjoitti:

        sitten päivän aikana tekemäänkään?

        hyvin ehditään..


      • göran
        doris kirjoitti:

        sitten päivän aikana tekemäänkään?

        ingen jör, eikös se jo kerro kaiken...


      • nyt
        göran kirjoitti:

        ingen jör, eikös se jo kerro kaiken...

        kateellista panettelua


      • doris
        hannes kirjoitti:

        hyvin ehditään..

        Hannekselta vaan tuolta hihhiiltä.


      • insinööri
        doris kirjoitti:

        mutten tajua miten ne liittyvät toisiinsa yleensäkään..

        Täytyyhän Teidän tietää, että insinöörin määrittelemänä seksi on ihmeellinen kone, joka seisoo ja toimii samanaikaisesti


      • Diplomi-insinööri
        insinööri kirjoitti:

        Täytyyhän Teidän tietää, että insinöörin määrittelemänä seksi on ihmeellinen kone, joka seisoo ja toimii samanaikaisesti

        Diplomi-insinööri määrittelee seksin ihmekoneeksi, jossa ainoa liikkuva osa seisoo. Vähän sovinismia määritelmässä lienee.


      • buahhaa
        että näin.. kirjoitti:

        Minäkin opiskelen insinööriksi tällä hetkellä ja harrastan mieheni kanssa seksiä noin 3-6kertaa päivässä.... että laittakaas paremmaksi ken pystyy...

        homoilla on helpompaa


      • kalinakulakova

        Vai ossaa insinööri harrastaa insinööriseksiä. Vähäksihän tuo jää...sama määrä hierojamiesystäväni kanssa päivässä heheh


      • ksjh<hnb
        Diplomi-insinööri kirjoitti:

        Diplomi-insinööri määrittelee seksin ihmekoneeksi, jossa ainoa liikkuva osa seisoo. Vähän sovinismia määritelmässä lienee.

        Yhä menee paremmaksi hehehe


      • näemmä
        insinöörit. kirjoitti:

        Olen ollut insinööri 35 v. Naisystävien kanssa olen "silleen" 4..5 krt/vko ja vaimon kanssa samanverran.Huom. en ole lvi-insinööri.

        kuin pil...u tieteen tohtori :)))


      • huiuiui
        Engineer kirjoitti:

        Minä ainakin saan seksiä vaimoltani vaikka ylpeä insinööri olenkin.

        Miten nait.Oletko päällä vai alla.Vedätkö välillä kakkoseen.Hikoiletko naidessasi.Onko siittimesi keskimääräinen ,vai isompi.Tai ehkä keskiarvoa pienempi.Imetkö vaimosi rintoja.Puristeleeko vaimosi vauhtipussejasi.Onko vaimosi maisteri.Imeekö vaimosi siitintäsi ja kivespussejasi.Nuoletko vaimosi peräaukkoa.Oletko kenties suuri johtaja.


      • teekkari

        Häh? Oikeeinssi saa naidakseen vain kaks kertaa elämässään. Sen ensimmäisen ja viimeisen.


        PS. TReekkari saa pillua joka väliin - siks ei kiinnostane enää aikuisiässä. Pillu on kuitenkin melko yksinkertainen värkki ja se haisee ihan ämmien pissalihalle.


    • jussi

      ... tulen ulos kaapista ja tunnustan.

      Olen Jussi, insinööri.

      • Sms

        olen parin kuukauden päästä valmis insinööri. kertokaa joku miltä se tuntuu? sattuuko se?
        Onko seksissä enää mitään järkeä kun kerran on insinööri? tarvitseeko sitä sitten enää?
        meillä on kihlatun kanssa niin hyvä seksielämä että olen ajatellut jättää koko valmistumisen väliin, jos se kerran pilaa koko homman.

        ps. auttakaa, pliis! onko olemassa tukiryhmiä insinööreille? anonyymit ingengöörit?


      • Pasi
        Sms kirjoitti:

        olen parin kuukauden päästä valmis insinööri. kertokaa joku miltä se tuntuu? sattuuko se?
        Onko seksissä enää mitään järkeä kun kerran on insinööri? tarvitseeko sitä sitten enää?
        meillä on kihlatun kanssa niin hyvä seksielämä että olen ajatellut jättää koko valmistumisen väliin, jos se kerran pilaa koko homman.

        ps. auttakaa, pliis! onko olemassa tukiryhmiä insinööreille? anonyymit ingengöörit?

        Insinööri osaa optimoida aktin pituuden ajattelemalla teknisiä probleemoja aktin aikana.


      • ...
        Sms kirjoitti:

        olen parin kuukauden päästä valmis insinööri. kertokaa joku miltä se tuntuu? sattuuko se?
        Onko seksissä enää mitään järkeä kun kerran on insinööri? tarvitseeko sitä sitten enää?
        meillä on kihlatun kanssa niin hyvä seksielämä että olen ajatellut jättää koko valmistumisen väliin, jos se kerran pilaa koko homman.

        ps. auttakaa, pliis! onko olemassa tukiryhmiä insinööreille? anonyymit ingengöörit?

        Tukea löytyy, paikallinen alan ammattiliiton osasto.


      • autetaan
        Sms kirjoitti:

        olen parin kuukauden päästä valmis insinööri. kertokaa joku miltä se tuntuu? sattuuko se?
        Onko seksissä enää mitään järkeä kun kerran on insinööri? tarvitseeko sitä sitten enää?
        meillä on kihlatun kanssa niin hyvä seksielämä että olen ajatellut jättää koko valmistumisen väliin, jos se kerran pilaa koko homman.

        ps. auttakaa, pliis! onko olemassa tukiryhmiä insinööreille? anonyymit ingengöörit?

        Tääl ois sulle TUKI r y h m ä :)))))))


      • suosiolla

        kaappiin ja oo vaan Jussi.


      • MIESTÄ MÄESSÄ..
        autetaan kirjoitti:

        Tääl ois sulle TUKI r y h m ä :)))))))

        ja ISO TUKIRYHMÄ..ihan takanasi SEISOEN !!!


    • Roope

      Siinä ei liene mitään uutta. Jotenkinhan on tuotava itsensä esille, kun ei sitä muuten huomaa.

    • olen ? . . .

      Hei

      Tosi hienoa, että uskalsit tulla ulos kaapista.

      Kerään tässä itsekkin rohkeutta, mutta en ihan vielä uskalla kertoa mikä olen koulutukseltani.

      Insinöörin hommahan on muuten ihan hienoa , mutta tälläkin alalla työnteko pilaa fiiliksen.

      Toisaalta näyttää siltä, että kutsumus ammatista saa maksaa, näin on yhtälailla lastentahan opettajien kuin insinöörienkin kohdalla (palkat).

      • päätellen

        merkonomi? ;)


    • dinssi

      Onko tää nyt siis vanhoille insinööreille ja AMK-insinööreille vai saako DI:kin osallistua keskusteluun?

      • anna36

        ..meillä on vain lukuoikeus :-)


      • Porvarisika

        "Toinen poikani on insinööri ja tuli siitä toisestakin juoppo"


    • Kiitos.

      En tiedä minkä alan insinööri olet mutta:
      Mitenkä esimerkiksi maanmittauslaitoksen insinööreille saadaan hierottua hilseeseen,ja pysyvästi, että kun täällä pohjolassa asut vesimatkan takana, niin jäävaikeudet toistuvat vähintään kaksi kertaa vuodessa.

      • mahdu.

        Ei nyt sentään mahdottomia ajatella. Tuleehan se talvikin aina yllättäen -ainakin autoilijoille.


    • eräs ingengör

      Pari vanhaa juttua:
      teknikko osaa, mutta ei tiedä
      insinööri tietää, mutta ei osaa
      diplomi-insinööri ei osaa eikä tiedä

      miksi Jumala "loi" orgasmin... Siksi että insinöörikin tietäisi milloin lopettaa....

      • pauli

        Kyllä se on niin että sitten voi olla ylpeä jos on jotain merkittävää saavuttanut urallaan tai on aikaansaava ja osaava. Tälläiset ihmiset eivät enää sitten olekaan paskantärkeitä eikä turhamaisen ylpeitä. Ammattiylpeyttä pitääkin jossain määrin tunteakkin. Se että on insinööri ei sinällään ole ylpeyden aihe. Nykyään insinööreistä on liikatarjontaa.


      • akka
        pauli kirjoitti:

        Kyllä se on niin että sitten voi olla ylpeä jos on jotain merkittävää saavuttanut urallaan tai on aikaansaava ja osaava. Tälläiset ihmiset eivät enää sitten olekaan paskantärkeitä eikä turhamaisen ylpeitä. Ammattiylpeyttä pitääkin jossain määrin tunteakkin. Se että on insinööri ei sinällään ole ylpeyden aihe. Nykyään insinööreistä on liikatarjontaa.

        Ylitarjontaa sen verran, että täällä Ruotsissa palkkaneuvotteluiden yhteydessä sanotaan kenkää:
        jos ravistat puuta niin sulla on tuhansittain uusia insinöörejätulokkaita.


      • aikaoutoa
        pauli kirjoitti:

        Kyllä se on niin että sitten voi olla ylpeä jos on jotain merkittävää saavuttanut urallaan tai on aikaansaava ja osaava. Tälläiset ihmiset eivät enää sitten olekaan paskantärkeitä eikä turhamaisen ylpeitä. Ammattiylpeyttä pitääkin jossain määrin tunteakkin. Se että on insinööri ei sinällään ole ylpeyden aihe. Nykyään insinööreistä on liikatarjontaa.

        tyrkyttäytyvät vällyjeni alle..


    • Kurko

      Ekonomi Järvensivu änkesi ravintolaan insinöörikavereittensa kanssa ja tilasi pihvin.
      - Entä vihannekset? kysyi tarjoilija.
      - Ne ottaa saman, ilmoitti Järvensivu.

    • kuski78

      suurin osa insseistä on aivan turhia heppuja.
      räkä nokkaisia pentuja jotkä kouluttivat itsensä vain siksi että "mun isikin on insinööri"!
      parhaammillaan tällä räkänokalla voi mennä koko työ ura siihen että hän opettelee lajittelemaan eri väriset klemmarit eri lokerikkoihin ym ym ym.
      suuri osa (ei kaikki) ovat valinneet kyseisen uran koska eivät osaisi tehdä oikeaa työtä...(koska kotonakin vaimo vaihtaa lamput ja hakkaa irronneen aidan laudan takaisin kiinni)... sormet väsyivät kirjoittamiseen... täytyy lopettaa.... *minussahan on D-INSINÖÖRI ainesta

      • havana78

        Toi sun kannanottos on suoraan sieltä, johon ei aurinko paista, korkeintaan spottivalo K-18 elokuvissa.

        Ootko koskaan ajatellut, että jos tahtoo saada edes kohtuullisen siedettää työtä, tarvii opiskella. Kerro toki minulle, jos olen väärässä. Sitäpaitsi, me suomalaiset ollaan niin ylikoulutettua kansaa, ettei työnhakijana pärjää ellei ole kunnollista koulutusta.

        Onko sulla minkäänlaista käsitystä siitä, mitä insinöörit tekee työkseen. Voin kertoa, että suurin osa insseistä tekee haalarihommia esim. tuotantolaitoksissa, laivoilla, ja yleensä tekniikan eri alueilla.

        Älä ystävä rakas levitä sellaista juttua, että insinöörit on käytännöntöissä osaamattomia tumpeloita.

        Kirjoitit, että suurin osa insseistä on aivan turhia heppuja. Voisitko kertoa minulle, miksi sinä olet katkera insseille?

        Älä ole katkera! Vanhemmallakin iällä voi opiskella, joten kai sinäkin, jos olet vm78.
        Opiskelupaikoista ja hakuajoista saat lisätietoa Kelasta ja työkkäristä. Good luck! =)


      • juntti
        havana78 kirjoitti:

        Toi sun kannanottos on suoraan sieltä, johon ei aurinko paista, korkeintaan spottivalo K-18 elokuvissa.

        Ootko koskaan ajatellut, että jos tahtoo saada edes kohtuullisen siedettää työtä, tarvii opiskella. Kerro toki minulle, jos olen väärässä. Sitäpaitsi, me suomalaiset ollaan niin ylikoulutettua kansaa, ettei työnhakijana pärjää ellei ole kunnollista koulutusta.

        Onko sulla minkäänlaista käsitystä siitä, mitä insinöörit tekee työkseen. Voin kertoa, että suurin osa insseistä tekee haalarihommia esim. tuotantolaitoksissa, laivoilla, ja yleensä tekniikan eri alueilla.

        Älä ystävä rakas levitä sellaista juttua, että insinöörit on käytännöntöissä osaamattomia tumpeloita.

        Kirjoitit, että suurin osa insseistä on aivan turhia heppuja. Voisitko kertoa minulle, miksi sinä olet katkera insseille?

        Älä ole katkera! Vanhemmallakin iällä voi opiskella, joten kai sinäkin, jos olet vm78.
        Opiskelupaikoista ja hakuajoista saat lisätietoa Kelasta ja työkkäristä. Good luck! =)

        kyllä insinööritkin ovat ihan samallaisia
        pulliaisia kun muutkin ihmiset, paitsi jotkut.
        Varo myymästä asuntoa tieinsinöörille.
        Se ottaa toisen inssin avuksi ja jo rupes
        vikoja löytymään uudesta asunnosta.
        Seksistä puheenollen inssi suunnittelee koneen
        ja panee sillä ei tarvitse itse hikoilla.


    • ulkoinsinööri

      Voi veikkonen, minkä vitsin väänsit!

      • pois ulkkoo

        sisälle sieltä palelemasta !


    • neiti-inssi

      ..hävettää.. ja huvittaa..

      Kauheaa todistelua jostain seksielämästä täällä, heh..

      Juu, itekki ihan voimapuolen inssi ja työssä nähnyt, ett kyl insinöörit voi olla yksinkertaisia tapauksia. Itse en sen parempi ole, ei sillä, mutta insinöörimiestä en kyllä huolis omaksein..

      Hävettää olla inssi.

    • senjanen

      missä se vitsi pilee?

      • hehhehh

        VÄLISSÄ blondi, RIVIEN VÄLISSÄ :))) !


      • Tj rkm
        hehhehh kirjoitti:

        VÄLISSÄ blondi, RIVIEN VÄLISSÄ :))) !

        Onhan se maaliman sivu todistettu, että inssi on korvaamaton kehityksen moottori, mitä taas seksiin tulee niin insinööri kuvitteelee uusien insinöörien tulevan valmiina kun vaan ahkerasti harrastaa seksiä, siis inssi harrastaa seksiä synnyttääkseen uusia insinöörejä. Inssin äly, jota hän kuvittelee viisudeksi, voittaa tunteen, jota hän kuvittelee kiimaksi, eli inssi ei harrasta seksiä tyydyttääkseen itseään tai kumppaniaan vaan siinä on aina tarkoitus synnyttää uusia inssejä. Monet eläinlajait, joiden halua jatkaa sukua tekevät myös juuri näin...kanit. Kirjoituklsissa, joita edellä on tuherrettu on havaittavissa tämä suunta....3 -6 kertaan päivässä seksiä... selvä korrelaatio kaneihin.
        Normaali ihminen, jolla on tunteita ja joka halua nauttia seksistä ja haluaa myös kumppanin nauttivan, harrastaa laatuseksiä.....sana on varmaan tuntematon insseille, siinä ei tarkoituksena ole määrä vaan laatu, noin niinkuin selvennyksenä insseille. Minulla on ollut kaksi rakastajatarta ( tippainssi ja perusinssi ) molempien seksi perustui määrään....siis pari - kolme kertaa viikkossa tavattiin ja vähintään 5 - 7 kertaa tapaamisen aikana ( yksi yö ) suoritimme aktin ei rakastelun....no se sopi hyvin silloiseen elämäntilanteeseen ja piristi hyvin vaimon kanssa harrastettavaa laatuseksiä. Minulla on muutama miespuolinen insinöörikaveri, jotka kumma kyllä on oppinut ymmärtämään määrän ja laadun eron.....noin 10v tehty duunia yhdessä ja matkusteltu ympäri palloa. Toisaalta pitää myös muistuttaa, että rakennusmestarit, joita myös on kavereina, omaavat huomattavasti enemmän aistikkuutta sekä omien ja kumppaniensa halujen tyydyttämistaitoa....ihan vaan vinkkeinä naispuolisille insseille....niin ja sehän on selvä , että inssit ei saa kunnon palkkaa, kun on se inssin status ja se riittää


    • fcgdn

      haiseeko anuksesi ylpeä insinööri,voisin nuolla sen.Koska tavataan.

    • jk k ll

      niinkö

    • Tobleronne

      Kyllä tämä on tosiaan suoli 24.

    • vanha vitsinikkari

      Mistä tietää että insinööri suunnitteli naisen?
      No siitä, että viemäriverkosto on keskellä huvipuistoa.

    • vanha vitsinikkari

      Työmies taitaa.
      Teknikko tietää.
      Insinööri taitaa tietää.

    • taitava taitaja

      Insinööri ja salama ovat samanlaisia.

      Ensin välähtää ja sitten korjataan.

      t. "Ne jotka osaa, tekee mitä vaan. Jotka ei, rupeaa insinööreiksi"

    • hdjfgi

      suomalaista vitsipalstaa tarjolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe