Olen insinööri

Insinööri

ja ylpeä sellainen!

60

18725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HAH HAA

      Hyvä aloitus :)

      • perusinssi

        Amkeille on sihteeripalsta.


      • hah
        perusinssi kirjoitti:

        Amkeille on sihteeripalsta.

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!




        HYVÄ!!!!


    • HHKPJM

      Kyllä minäkin olen insinööri, ollut jo kohta 30 vuotta, enkä aina ole siitä ylpeä, niinkuin sinäkin tulet kokemaan, mutta siitä olen ylpeä että naisystäväni kanssa harrastamme seksiä 4-5 krt/viikko mitä sinä mahdollisesti et tule koskaan kokemaan insinööriylpeytesi vuoksi

      • Engineer

        Minä ainakin saan seksiä vaimoltani vaikka ylpeä insinööri olenkin.


      • Miuku

        Olen insinöörinainen ja seksielämä pelaa.En vain tajua, miten nämä kaksi asiaa voisivat sulkea toisensa pois.


      • Oletko tosiaan ylpeä?

        Aika vähän 4-5 kertaa viikossa. Oma naisystäväni olisi puutteessa...........


      • että näin..

        Minäkin opiskelen insinööriksi tällä hetkellä ja harrastan mieheni kanssa seksiä noin 3-6kertaa päivässä.... että laittakaas paremmaksi ken pystyy...


      • ingenjöri
        että näin.. kirjoitti:

        Minäkin opiskelen insinööriksi tällä hetkellä ja harrastan mieheni kanssa seksiä noin 3-6kertaa päivässä.... että laittakaas paremmaksi ken pystyy...

        Opiskelen insinööriksi ja harrastan seksiä tyttöystäväni, itseni ja kaikkien lähes kaikkien naisten kanssa joilta saan, niin usein kuin mahdollista..


      • insinöörit.

        Olen ollut insinööri 35 v. Naisystävien kanssa olen "silleen" 4..5 krt/vko ja vaimon kanssa samanverran.Huom. en ole lvi-insinööri.


      • doris
        Miuku kirjoitti:

        Olen insinöörinainen ja seksielämä pelaa.En vain tajua, miten nämä kaksi asiaa voisivat sulkea toisensa pois.

        mutten tajua miten ne liittyvät toisiinsa yleensäkään..


      • doris