Hei mä oon 12 vuotias tyttö!oon noin 155cm pitkä ja painan 47.0kg onko mulla ylipainoa tai onko tää normaalia?!pliis vastatkaa jotkut!!
12v tytön paino
7
104
Vastaukset
- poitsuuuh
Oisko kikkii? :3
Mä en enää omista kikkii ku poistin sen takii ku se on aika vanha juttu nykyää.ja muutenki mu luokkalaiset ei pidä must sillo ku mul on se.Sori😣😣 @poitsuuh
- Mmmeerkkaidin
Aik pikkutarkoi noi sun luokkalaiset😂😂😱 Latasit apin ja kaverit alko vihaa sua ://
Mutt tota oot itseasias pikkase alipainone. Omall kokemuksell kanttii murrosikään tulles pitää se paino sillee omapaino-101=ihannepaino laskussa. Meinaan, ett sillon et ainakaa laudaksi jää, kun on jotai millä kasvattaa rinnat, ku ne on kuite melkee pelkkää rasvakudosta. Randommmer kirjoitti:
Mä en enää omista kikkii ku poistin sen takii ku se on aika vanha juttu nykyää.ja muutenki mu luokkalaiset ei pidä must sillo ku mul on se.Sori😣😣 @poitsuuh
Ei ole mikään saatanan twitter tämä, ei tarvitse @-merkkiä.
- dkdnsne29
Ihan normaalia mielestäni.
Anorektikko.
Paskahousu.Ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa732727- 552667
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172133- 412022
- 501980
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761952Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211271- 371086
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01030Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95966