pekingiin!!!!!

beijing

Olen lähdössä huhtikuun alussa Pekingiin ja kaipaisin tietoa siitä, kuinka paljon rahaa kannattaa ottaa mukaan kahden viikon lomalle. Tarkoituksena on shoppailla ahkerasti.... Entä tietääkö kukaan löytyykö Pekingistä vaatteita isokokoiselle (XXL) miehelle?

4

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei löydy

Kiinalaiset on pikkiriikkisiä, eikä sieltä löydy vaatteita edes tavallisenkokoiselle suomalaiselle naiselle. Tuurilla voi jotain saada Pekingin keksustan kalleista kaupoista.

Peking ei ole ilmainen mutta ei yhtä kallis kuin Suomikaan, viime kesän reissulle laskin muistaakseni 45 €/päivä ja hyvin pärjäsin, tosin tuo ei vielä pitänyt sisällään majoituksia. Riippuu tietysti mitä haluaa tehdä; ruoka on sinällään halpaa mutta esim. turisteille tarkoitetut bussikyydit aina kalliita.

• löytyy

Hei!
      Kyllä löytyy vaatteita. silkiltä, sanlitun clothin marketilta, helmimarkkinoilta ja muista feikkipaikoista. mieheni kokoa 58/60 (190cm) ja itse olen 42/44 (170cm)kokonen nainen. kummallekkin löytyy hyvin vaatteita!!!!
      ja esim. oriental plazasta ym. ostoskeskuksista ei löydy, koska vaatteet on sentti kokoja. naisille suurin 165com ja miehille 180cm ja ne todella kapeita malleja.
      Ja ainahan voi teettää!!!

• vaikka heti

Suosittelen teettämistä. Feikkivaatteissa laatu vaihtelee suuresti. Minä, isokokoinen nainen en löytänyt vaatteita. Muutamat tosi hienot kengat ostin, mutta jouduin sietämään myyjien peittelemätöntä hihittelyä, kun jalkani on 38 (tai 39) numeroa suuri!

• XL-mies

Ostin mm. lyhythihaisen kauluspaidan ja suorat housut. Kokoja löytyy. Pituutta on 184 ja panoa 90 kg päälle.
      Ostosparatiisihan se on, varsinkin naisväelle. Hinnat alle puolet suomalaisesta ja silti vielä tinkivaraa. Mallit eivät välttämättä miellytä mutta kyllä eurooppalaiseen makuunkin hyvin löytyy.
      Kannattaa etsiä alue, jossa pieniä putiikkeja. Tavaratalohinnat voivat olla tuplat putiikkihintoihin nähden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      5
      1264
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      168
      1183
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      102
      1045
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      987
    5. 131
      884
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      71
      884
    7. Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria

Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt
      NATO
      271
      879
    8. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      786
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      45
      783
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      395
      753
    Aihe