Malmivaalit;)

Oikeusvoitti

Tais mennä pepulleen nämä "Malmivaalit". Persut ja Kepu kuvittelivat äänivyöryn saavansa puolustaessaan Korpikenttää. Vapaavuori oli hieman toista mieltä eli: MALMI LEX KENTTÄ WEX !

7

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KenttäRosvous

Aikoinaan Hki-Vantaalla konekaappaus nyt Malmilla Kenttäkaappaus. Molemmissa sama lopputulos!

• TotuusVoitti

Vaaleissa tuli hyvin esiin se että ylivoimaisesti suurin osa Helsinkiläisistä haluaa kentälle asuntoja! Kentän kannattajat jäivät ilman ääniä!
      Vapaavuori hoitaa homman kotiin. Raketaminen alkaa( viimeistään) 2020.

• Vapaa_vuori_malmista

Jan Vapaavuori ISTV:n haastattelussa:

"Tietenkin tämä MALMI oli niin iso kysymys näissä vaaleissa, että on selvää että kaikista aiemmista päätöksistä huolimatta tämä asia kerran vielä pitää joka tapauksessa perata ja pohtia läpi."
      "Olen julkisesti sanonut, että jos minut valitaan pormestariksi ja jos joku riittävän korkea valtion edustaja riittävän vakavasti minua asiasta lähestyy, niin on itsestäänselvää, että siitä käydään keskusteluja."

• LaatuAsuntoja

Keskustella voi siitä ,koska rakentaminen alkaa. Hermostui jo lobbaajiin.

• MALMILLE_ASUNTOJA

Turhaa oli taas tuo älytön lobbaus ! Muka "Malmivaalit" . Äänestäjiä ei Korpikentän puolustaminen kiinnostanut oli tärkeämpiäkin asioita mielessä!

• Anonyymi

Ei ollut yllätys! Näitähän on ollut useampia ja aina sama tulos. Valtuustossakinäänestetty useasti ja aina on takkiin tullut. Ihme venkuloita. Koneetkin jo lähti muualle.

• Anonyymi

Tuleva Pormestarikin rakentamisen kannalla. Fiksu Mies!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      20
      4335
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3184
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3097
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      43
      2388
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      81
      1206
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1079
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1054
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      368
      1019
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      217
      986
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      138
      880
    Aihe