Onko se perinteinen momentinmuunnin(nestekytkin) vai se kaksoiskytkinviritelmä joka laukeaa sadan tonnin kieppeillä?
Mulla on nyt Zafira 2007, jolla olen ajellut 300 tuhatta, eikä vaihteistossa ole ollut vikoja. Oljyt on vaihdettu sadan tonnin välein. Ainakin näissä 2016-17 malleissa on jo tuo kaksoiskytkinvaihteisto. Se tiedetään, että ainakin VAC:in autoissa nuo kaksoikytkinlootat kestävät ilman kytkinremppaa alle 150 tonnia.
Astra 2012 automaattiloota
MomentinMuunninOK
3
179
Vastaukset
- PumppuOnperempi
Perinteinen on eikä ongelmia. UudessA 2016-2017 sama juttu, perinteinen ja hyvä niin.
- merkilis
litraisessa koneessa jatkeena robotti vaihteisto
niia kun vaihtaa isommalle
sama vika kuin vw skodan audin seatin volvon ym autoissa - PumppuOnParas
Pienissä on roboottilaatikko ja 1.4 alkaen A6 pumppulaatikko - toimiva sellainen.
Pienet robootit on aika haastavia ajaa, nykii ja niiaa aika helpolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744217
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans853926Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572458Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?652302Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik402013- 491889
- 1081793
- 561662
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551653- 611531