Onko se perinteinen momentinmuunnin(nestekytkin) vai se kaksoiskytkinviritelmä joka laukeaa sadan tonnin kieppeillä?
Mulla on nyt Zafira 2007, jolla olen ajellut 300 tuhatta, eikä vaihteistossa ole ollut vikoja. Oljyt on vaihdettu sadan tonnin välein. Ainakin näissä 2016-17 malleissa on jo tuo kaksoiskytkinvaihteisto. Se tiedetään, että ainakin VAC:in autoissa nuo kaksoikytkinlootat kestävät ilman kytkinremppaa alle 150 tonnia.
Astra 2012 automaattiloota
MomentinMuunninOK
3
156
Vastaukset
- PumppuOnperempi
Perinteinen on eikä ongelmia. UudessA 2016-2017 sama juttu, perinteinen ja hyvä niin.
- merkilis
litraisessa koneessa jatkeena robotti vaihteisto
niia kun vaihtaa isommalle
sama vika kuin vw skodan audin seatin volvon ym autoissa - PumppuOnParas
Pienissä on roboottilaatikko ja 1.4 alkaen A6 pumppulaatikko - toimiva sellainen.
Pienet robootit on aika haastavia ajaa, nykii ja niiaa aika helpolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808266
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264478- 504068
- 513295
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262516- 312099
- 291996
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381973