Onko kellään tietoa uudesta micrasta.
Miten toimii yleensä.Ps autoa vaihtamassa
Nissan Micra 1.4 Acenta At Ac Key
7
2459
Vastaukset
- mc koppakuorianen
Itse ostanut 1.2 visia ac viime syyskuussa...
autosta ei pahaa sanottavaa. Käytiin ennen ostamista koeajamassa kaikki muut merkit ko. kokoluokassa. Micra oli ylivoimaisesti paras niin maantiellä kuin kaupungissa. Sisätiloiltaan kaikkein käytännöllisin ja moottori yllättävän pirteä:) Ja ennenkaikkea varustelu oli micrassa ylivertainen..
´Nyt autolla ajettu vajaa 20tkm ja ei mitään negatiivistä sanottavaa tule mieleen. Kannattava ostos!!! - Micranisti
Minulla ollut jo puolitoista vuotta 1.4 Acenta, A/C älyavain. Ei mitään moitittavaa. Suosittelen.
- Puff-ader
Ostin Micran 1.2 Visia vuosimalli 03 - uutena.
Auto pelannut loistavsti mutta eräs asia joka potuttaa on takavaloihin kertyvä vesi. Olen asiasta maininnut ja minulle on ilmoitettu, että mitään ei voi tehdä, koska kondensaatiovettä? Onko asia siis tulkittava tyyppiviaksi, joka koskee kaikkia Nissan Microja. Onko muilla samaa ongelmaa?- Mr Nissan
Tohon kondensiovesi selitykseen ei kännata tyytyä takuuaikana, poratkoon vaikka poistoreiän lampun alareunaan jos ei muu auta.
- ei koskaan enää micraa
Micra ei ole Suomen olosuhteisiin tehty. Akku purkautuu parin päivän pakkasessa seisokissa. Sen jälkeen eivät edes ovet aukea. Viime kesänä ostetun Micran akkua on pitänyt ladata talvella jo kuusi kertaa. Miten lienee mahdollista, että uuteen autoon ei voi luottaa lainkaan. En suosittele autoa kenellekään.
- kikattaja
Ei Suomen olosuhteisiin??? Akku purkautuu??? Ei ovet aukea????? Akkua pitänyt ladata???????
Enpä tosiaan usko että sinulla edes Micraa onkaan, puhut sen verran pehmoisia. - joo
Jeez, näin ymmärtäväiselle kaverille autoja ei sais antaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822