Missä Heinolan kaupunginhallituksen nykyinen puheenjohtaja Raili Hilden (SDP) oli töissä silloin, kun hän oli vielä työikäinen?
Mikä on Raili Hildenin koulutus?
Raili Hilden, SDP
12
780
Vastaukset
- hopi.hopi
Voisitteko demarit vastata avaajan kysymyksiin, jos Raili Hilden ei itse halua vastata.
Kait te edustajanne taustat tunnette. - Poislähtijä
Itä-Häme 8.4.2017, palsta "Paikallisuutiset", sivu 9.
Vaalimainos.
Kunnallisneuvos, kaupunginhallituksen puheenjohtaja Raili Hilden, SDP
arvokas vanhuus - turvallinen lapsuus
Kymmenet vuodet valtuutettuna ovat näyttäneet, mikä olen naisiani. Pienessä kaupungissa tunnetaan ihmiset, eikä henkilöä voi mainoksilla muuksi muuttaa. Jos tuntuu siltä, niin äänestä kuten ennenkin.
Yhteistyö on voimaa.
Toisin sanoen "kymmenet vuodet valtuutettuna..."
Mitä kehitystä ja millä alueella Heinolassa on tapahtunut kymmenien vuosien aikana, Raili Hildenin toimiessa valtuutettuna ja kaupunginhallituksen johtajana?
Kertokaa, jos tuntuu siltä, että me Heinolassa tiedämme... - Pikku.diagnoosi
RH vaikuttaa kylmän kalsealta ihmiseltä. Tyypillinen demari?
- saakaswili
Högarin merkonomi...
- Anonyymi
Kauppaopiston naiset todella kääntää mun päät.
- tamboxkuitu
Olisko kuitenkin ollut rullalla?
- LisätkääSaavutuksia
Kyllä on hän on saanut paljonkin aikaan. Heinolaan valmistuu pian palvelutalo Hopeasilta entisen tilalle ja entä Bullmerin penkki öisiä kulkijoita varten...
- Anonyymi
koska sen äiti oli siellä hoidossa eikä railin mielestä saanut kunnon hoitoa.ja on ex kaup johtajan vaimo rotko.reitä pitkin huipulle ja sanoin tytär pääsi äidin järjestelyillä töihin kaup ja veron maksajat maksoi koulutuksen mikkelin otavassa. että saivat järjestetyä viran sille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska sen äiti oli siellä hoidossa eikä railin mielestä saanut kunnon hoitoa.ja on ex kaup johtajan vaimo rotko.reitä pitkin huipulle ja sanoin tytär pääsi äidin järjestelyillä töihin kaup ja veron maksajat maksoi koulutuksen mikkelin otavassa. että saivat järjestetyä viran sille
Upeaa että Heinolan kaupunki järjestää suojatyöpaikkoja kouluttamattomille naisille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen urapolku!
- Anonyymi
Kiitos tiedoista !
- Anonyymi
Jokos Raili on saanut paikan Hopeasillasta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912