Hei!
Olen palaamassa työelämään nuorimman lapsen ollessa 7:kkta. Yritin etsiä tietoa mahdollisista "ikärajoista" päivähoitoon liittyen, mutta en löytänyt.
Varhaiskasvatukseen liittyvät lait olen kolunnut läpi, eikä mainintaa iästä ole..
Laitoin jo hakemuksen kuukausi sitten, jotta kerkeävät sen käsitellä.
Onko kenenkään lapsi ollut hoidossa näinkin nuorena? Vanhemmat lapseni aloittivat hoidon 1v2kk ja 10kk ikäisinä, eikä mitään ongelmaa ole ollut..
Perhepäivähoitoon 7kk:n ikäisenä?
Taija123
2
346
Vastaukset 2
- Veonen
Lapsi on oikeutettu varhaiskasvatukseen vanhempainrahakauden jälkeen.
Meidän tyttö meni 9 kk pph:lle. Eli lapsi voi aloittaa hoidon aikaisintaan vanhempainvapaa kauden jälkeen täytettyään 9 kk.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491