Hollolassa kankaan koululla yritettiin ajaa useiden lasten päälle samanaikaisesti.
Koulun wilma sähköpostissa lähetettiin kaikille vanhemmille tiedote, joka säikäytti.
Viestin teksti on nähtävillä iltasanomien nettipalstalla.
Yritettiinkö Hollolassa terrori tekoa?
4
219
Vastaukset
- ownwfrjne
Jännäpojalta suojaikärajat hiukan hakusessa.
- Fghklll
Minä en ole mikään jännäpoika. Jalkojen välisä 23cm kovana.
- xdfrgrffg
Niinkö?
Valehtelet vain.
Minä tiiän sen..
- katsokaalapsianne
Poliisi.fi tiedottaa:
Hollolasta tuli maanantaina aamupäivällä poliisille ilmoitus, että joku kaasuttelee autolla Kankaan ja Salpakankaan koulujen pihoilla ja soittaa kovaäänisesti musiikkia.
Partio meni paikalle mutta ei tavoittanut tuntomerkkeihin sopivaa autoa koulujen pihoilta eikä lähialueelta.
Poliisin tiedossa ei ole, että autoilija olisi yrittänyt ajaa jonkun päälle tai että oppilaille olisi aiheutunut suoranaista vaaraa.
Koulut olivat päättäneet pitää oppilaat seuraavan välitunnin ajan sisätiloissa.
Ilmoituksen mukaan auto oli väriltään vaalea ja farmarimallinen. Poliisi jatkaa asian selvittelyä.
Lähde: poliisi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263478
- 801708
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561142- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52957Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795