Pyöränlaakeri vaihdettu ja silti kohina kuuluu..Missä vois olla vika?
Nissan almeran outo kohina oikealta ajaessa n15?
7
413
Vastaukset
- tulpo
sul on ikkuna auki
- kimppuun
Tutkimuksia pitäisi tehdä enämpi, kristallipallo ei kerro sen tarkemmin?
- siider
Se on semmonen tuulen humina oikealta kuuluupi..Mysteeri tapaus..Onko kellään 98 almeraa niin kuuluuko teillä semmosta huminaa?
- siideriiii
Ota enempi siiderii niin ääni tasaantuu, kuulostaa että kummallakin puolen humisee ja kohisee yhtä paljon.
- kehukehu
Nisanit humisee muutenkin vaikea erottaa vikoja äänien joukosta?
- Outoääni
Alkoi omassa allussa kans outo kumiseva ääni kuulua edestä vasemmalta. Ääni on epätasaisesti katkeilevaa ja kuuluu kun auto liikkuu.Aivan sama ääni kun rullaa vapaalla tai ajaessa millänopeudella tai vaihteella tahansa. Kun nopeus kasvaa niin ääni voimistuu. Tunkkasin vuorollaan renkast ylös mutta välyksiä tai rutinoita tai laahauksia ei löytynyt. Kärryn vuosimalli on -98. Laakeriakaan ei viitti kaiken varalta vaihtaa. Hyviä arvauksia tai tietoa ko kumisevasta viasta mikä sen vois aiheuttaa,kiitos!
- Outoääni
Oikean puolen ulompi vetonivel oli vaihtokelpoinen. Suojakumi oli hajonnut. Ääni lähes katosi kun nivel uusittiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744