Mitä maksaa esim. Oluttölkki,siivujuusto,kinkku ja leipä, tavallisessa ruokakaupassa. En ajatellut tuhlata rahaa jokapäivä ravintoloissa, tiedän että ulkona syöminen siellä edullista jos vertaa Suomen hintoihin.Muutenkin tuollainen: pussikaljaa ja eväät meininki kiehtoo enemmän, kuin jäykähkö ilmapiiri rafloissa.
Elintarvikkeiden hinta ruokakaupoissa
4
1081
Vastaukset
Tässä esimerkiksi Tesco-kauppaketjun englanninkielinen nettisivu hintoineen: https://nakup.itesco.cz/groceries/ . 100 korunaa on 3,75 euroa tällä hetkellä.
- halvempaa.on
Lidlissä maksoi sixpäck paikallisia puolen litran olutpurkkeja kolmisen euroa. Ruoan hintoja en tutkinut, kun tuli syötyä hotellin aamupalalla leivät ja juustosiivut. Lidlin nettisivuilta saattaa löytyä ruokatarjouksia.
- Prazdroj
Prahan LIDLssä litran pullo energiajuomaa oli viime kesänä euroiksi muutettuna 0.50. Tuli juotua siksi sitä litra päivässä ja lisäksi 3-4-litraa Urquellia kapakoissa.
- Ritzratz
käy vilkasemassa prahan liidelin viikkomainos netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066