Ollaan aikeissa pyytää tarjous peltikatosta vanhaan taloon. Löytyisikö kokemuksia, miten asiat ovat sujuneet KK:n kanssa ja onko hinta/laatu-suhde ollut hyvä ?
Kiitos !
Kymppi-Katto kokemuksia ?
2
2591
Vastaukset
- jokaMM
Kysy useammalta urakoitsijalta tarjous, voit ainakin verrata hintaa ja työhön kuuluvia tehtäviä. Useimmat tekevät avaimet käteen tarjouksen, siihen voi kuulua purkutavaran poisvienti ja muu jälkien siivous. Hinta voi alentua, jos teet näitä itse. Projektiin käytetty aika on monelle tärkeä tekijä, eli lyhyt aika on plussaa, vaikkakaan ei liikaa painoarvoltaan. Joskus voi jälki olla luotettavampaa pitemmällä ajalla.
Itse sain hyvän tarjouksen lyhyellä ajalla, mutta hieman oli pikkujuttuja pielessä. Tuli väärinkäsityksiä rännihommissa ja jotain rakenteita meni vinoon. Kaikki lupaukset eivät toteutuneet. Ruuveja levisi pihalle ja sitä tietä autonkumiin, laskun maksoin kumikorjaamoon, vaikka olin ennen jo kerännyt voirasiallisen ruuveja ja nauloja talon ympäriltä, lisäksi isompaa naulatavaraa muutaman litran kattilallisen töiden jälkeen. Sahapurua siivosin alusrakenteiden välistä illalla ennen peltien asennusta muutaman tunnin pölynimurilla välttääkseni kosteuden kerääntymisen rakenteisiin, ei kiinnostanut asentajia. Ehkä tämä on monellakin urakoitsijalla työtapa, itse en tämän laatuista työtä tee. Tässä tapauksessa jotkun myyjän kanssa sovitut tiedot eivät kulkeneet tekijöille.
Nopeutta yleensä enimmäkseen pidin plussana.
Ei ollut KYMPPI-katto asennus.- jukkfgg
>Tuo oli Hämeen Laaturemontti.
Kymppi-Katto rehellinen.
Hämeen Laaturemontti kävi tutkimassa ja katto niin huonossa kunnossa että tarvii remontin heti. Hinta 20000€ ja katossa neliöitä 240.
Halusin vertailun vuoksi tarjouksen muualtakin. Kymppi-Katto kävi, tutki ja ilmoitti ei mitään vikaa tai aihetta uusia kattoa. Kertoi että jos tuohon kattoon tarjotaan katonvaihtoa niin on aivan turhaa. Ja täysin ammattitaidotonta.
Luultavasti noilla on kartelli koska hinnat on samoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812305- 1831924
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701755Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1131581Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise291536- 1131325
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721145Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771083Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1551032Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591015