Kymppi-Katto kokemuksia ?

AajaBeeplusCee

Ollaan aikeissa pyytää tarjous peltikatosta vanhaan taloon. Löytyisikö kokemuksia, miten asiat ovat sujuneet KK:n kanssa ja onko hinta/laatu-suhde ollut hyvä ?
Kiitos !

5

4131

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokaMM

Kysy useammalta urakoitsijalta tarjous, voit ainakin verrata hintaa ja työhön kuuluvia tehtäviä. Useimmat tekevät avaimet käteen tarjouksen, siihen voi kuulua purkutavaran poisvienti ja muu jälkien siivous. Hinta voi alentua, jos teet näitä itse. Projektiin käytetty aika on monelle tärkeä tekijä, eli lyhyt aika on plussaa, vaikkakaan ei liikaa painoarvoltaan. Joskus voi jälki olla luotettavampaa pitemmällä ajalla.
      Itse sain hyvän tarjouksen lyhyellä ajalla, mutta hieman oli pikkujuttuja pielessä. Tuli väärinkäsityksiä rännihommissa ja jotain rakenteita meni vinoon. Kaikki lupaukset eivät toteutuneet. Ruuveja levisi pihalle ja sitä tietä autonkumiin, laskun maksoin kumikorjaamoon, vaikka olin ennen jo kerännyt voirasiallisen ruuveja ja nauloja talon ympäriltä, lisäksi isompaa naulatavaraa muutaman litran kattilallisen töiden jälkeen. Sahapurua siivosin alusrakenteiden välistä illalla ennen peltien asennusta muutaman tunnin pölynimurilla välttääkseni kosteuden kerääntymisen rakenteisiin, ei kiinnostanut asentajia. Ehkä tämä on monellakin urakoitsijalla työtapa, itse en tämän laatuista työtä tee. Tässä tapauksessa jotkun myyjän kanssa sovitut tiedot eivät kulkeneet tekijöille.
      Nopeutta yleensä enimmäkseen pidin plussana.
      Ei ollut KYMPPI-katto asennus.

• jukkfgg

>Tuo oli Hämeen Laaturemontti.

Kymppi-Katto rehellinen.
        Hämeen Laaturemontti kävi tutkimassa ja katto niin huonossa kunnossa että tarvii remontin heti. Hinta 20000€ ja katossa neliöitä 240.

Halusin vertailun vuoksi tarjouksen muualtakin. Kymppi-Katto kävi, tutki ja ilmoitti ei mitään vikaa tai aihetta uusia kattoa. Kertoi että jos tuohon kattoon tarjotaan katonvaihtoa niin on aivan turhaa. Ja täysin ammattitaidotonta.
        Luultavasti noilla on kartelli koska hinnat on samoja.

• Anonyymi

Kartelli tai ei, tilanne alalla on se että kaikilla isoilla on alihankkijat tekemässä työn. Eli urakka kilpailutetaan mahdollisimman halvaksi. Näin ollen sieltä voi tulla virolaiset asentajat jotka eivät vastaa siitä että katto vuotaa viiden vuoden päästä. Näitä on ja nimenomaan kympin alihankkijat tehneet….. puhelimeen ei erään vastata

• Anonyymi

Vesivekillä oli omat asentajat en tiedä onko enään. Samoin kattokeskuksella!

• Anonyymi

Vesivekki Seinäjoella porskuttaa ja tekee niin hyvin katot et huh huh, katsoo mitä ammattilaisia siellä on huh huijaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1382
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      809
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe