Hei, eli yks tyyppi suuttu siitä kun varastin yhdessä pelissä mun kamat takasin, sillä on viellä mun kamoja eli tää alko siitä kun se latas saman pelin mitä mä pelaan ja se yks pv sen kaverinkaa varasti mun kännyn (on yrittäny ennenkin) ja sit nyysi kamaa, sitten se anto osan kamoista takaisin, sitten varastin yks pv pelissä siltä valuutta (Omaa valuuttaa mitä se oli varastanu) ja sitten se suuttu ja puristi mua kurkusta, ja vielläkin sattuu ja tänään se varasti myös mun puhelimen mut mul oli "app lock" eli sovellus mikä lukitsee sovelluksen ja siihen voi laittaa salasanan, sitten se tajus ettei pääse mun kännylle ja anto takas sitten se laitto puhelimen maahan ja sit puristi mun päätä sen kätee vaste jne, sit astuin sen puhelime päälle vahingossa en tiedä astuinko sen tappelun jälkeen vai siinä tappelussa, sit siihe puhelimee tuli kiva saro reunaa ja kai kameraan jotain, itse siinä tappelussa yhden kerran tönäisin sitä tai jotain, eli joudunko korvaamaan sen vai mun vanhemmat vai mitä :P
Vastaukset 4
Tuskin joudut. Pikemminkin hänen tuosta pitäisi joutua ongelmiin.
aika kummallinen"kaveri" kun tuollaista tekee uskon että et joudu korvaamaan
Kaikki tämä mobiilipelin takia...
Hienoa!- proplayier
jos se oli mirage realms nii oli ymmmärrrettävää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560