Täytän tänä vuonna jo 25 vuotta ja EDELLEEN kärsin koulukiusaamisen vaikutuksista, kiitos yläasteen kiusaajille 10 VUODEN TAAKSE!!
Olen yrittänyt opiskella. Kävin lukion ja nyt olen yliopistossa. Ja tänään, kun kävelin yliopistolle, sain paniikkikohtauksen.
Täysin samanlaisen paniikkikohtauksen kuin yläasteella joka aamu. Ja miksikö? En tiedä.
Kun kaikki muut opiskelijat nauravat ja hymyilevät keskenään ja odottavat innolla tulevaisuutta, minä olen aina se, joka JOPA KÄVELLESSÄÄN kohti yliopistoa joutuu taistelemaan paniikkikohtausta vastaan.
Ajattelen yliopistollakin, että kaikki vihaavat minua, että kaikki puhuvat selkäni takana ja että kaikki juoruilevat minusta.
Tiedän, ettei asia oikeasti ole niin. Tiedän sen, koska kukaan ei tunne mua koko yliopistossa. Aiemmat traumat nuorten/nuorten aikuisten kanssa ovat kyllä pitäneet huolen siitä, etten pysty olemaan ihmisten seurassa OLLENKAAN!
Tiedän, että asia olisi pitänyt hoitaa jo yläasteella jossain terapiassa, mutta sain vain kuulla koulun kuraattorilta, ETTEI HÄNELLÄ OLE AIKAA!!!!!
Mutta tänään todella ärsytti se, että olen jo 25-vuotias JA VIELÄKIN ELÄN SAMOISSA TUSKISSA.
Joten, jos sinä kärsit, mene psykologille, keskustele joka viikko ammattilaisen kanssa, VAIKKA VÄKISIN!
Koska ei ole kivaa elää samat asiat mielessä vielä 100 VUODEN PÄÄSTÄ!!!!!!!!
Niin, ja KIITOS KIUSAAJAT!
Kiitos paljon, kiusaajat, KAIKESTA!!!
7
301
Vastaukset
- kaikkionhyvin
Psalmi 37
12. Jumalaton punoo juonia vanhurskasta vastaan ja irvistelee hänelle vasten kasvoja.
13. Herra nauraa jumalattomalle, hän tietää, että tilinteon päivä tulee.
14. Jumalattomat paljastavat miekkansa, jännittävät jousensa kaataakseen köyhän ja avuttoman, surmatakseen suoran tien kulkijat.
15. Mutta heidän miekkansa osuu heidän omaan sydämeensä ja heidän jousensa särkyy. - 3Euro70
Jos et vuosikymmenessä jo aikuistu, sitten vika on sinussa itsessäsi.
- KiitollinenEI
Jos ei ymmärrä aikuistumisen ja paniikkikohtauksen eroa, kannattaa ehdottomasti aikuistua.
- loläläilmotakytille
jos olet 25 niin miksi olet nuoret osiossa?
Tyypillisin määritelmä on määritellä se ihmisen toiseksi kaksitoistavuotiskaudeksi, jolloin nuoruus alkaisi 13-vuotiaasta ja päättyisi 24-vuotiaana. Noin 20–35-vuotiaita kutsutaan joskus nuoriksi aikuisiksi.
Hei!
Hyvä että jaoit kokemuksesi, sillä joku tätä lukeva voi olla juuri samassa tilanteessa kuin sinä 10 vuotta sitten. Kannustit muita samassa tilanteessa olevia juttelemaan ammattiauttajalle, mikä on hyvä neuvo. Muista että sinullakin on mahdollisuus vielä mennä juttelemaan esimerkiksi koulupsykologille asiasta, koska olet yliopiston opiskelija. Jos asia painaa mieltä niin kannattaa käydä juttusilla. Paniikkikohtauksiin on saatavilla apua.
Mukavaa keväänjatkoa, t. Sartsa ja Sampsa Nettisaapas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684551Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004038- 523552
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362842Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602522- 482419
- 391927
- 471908
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2311676