Kiitos paljon, kiusaajat, KAIKESTA!!!

KiitollinenEI

Täytän tänä vuonna jo 25 vuotta ja EDELLEEN kärsin koulukiusaamisen vaikutuksista, kiitos yläasteen kiusaajille 10 VUODEN TAAKSE!!

Olen yrittänyt opiskella. Kävin lukion ja nyt olen yliopistossa. Ja tänään, kun kävelin yliopistolle, sain paniikkikohtauksen.

Täysin samanlaisen paniikkikohtauksen kuin yläasteella joka aamu. Ja miksikö? En tiedä.

Kun kaikki muut opiskelijat nauravat ja hymyilevät keskenään ja odottavat innolla tulevaisuutta, minä olen aina se, joka JOPA KÄVELLESSÄÄN kohti yliopistoa joutuu taistelemaan paniikkikohtausta vastaan.

Ajattelen yliopistollakin, että kaikki vihaavat minua, että kaikki puhuvat selkäni takana ja että kaikki juoruilevat minusta.

Tiedän, ettei asia oikeasti ole niin. Tiedän sen, koska kukaan ei tunne mua koko yliopistossa. Aiemmat traumat nuorten/nuorten aikuisten kanssa ovat kyllä pitäneet huolen siitä, etten pysty olemaan ihmisten seurassa OLLENKAAN!

Tiedän, että asia olisi pitänyt hoitaa jo yläasteella jossain terapiassa, mutta sain vain kuulla koulun kuraattorilta, ETTEI HÄNELLÄ OLE AIKAA!!!!!

Mutta tänään todella ärsytti se, että olen jo 25-vuotias JA VIELÄKIN ELÄN SAMOISSA TUSKISSA.

Joten, jos sinä kärsit, mene psykologille, keskustele joka viikko ammattilaisen kanssa, VAIKKA VÄKISIN!

Koska ei ole kivaa elää samat asiat mielessä vielä 100 VUODEN PÄÄSTÄ!!!!!!!!

Niin, ja KIITOS KIUSAAJAT!

7

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkionhyvin

Psalmi 37

12. Jumalaton punoo juonia vanhurskasta vastaan ja irvistelee hänelle vasten kasvoja.
      13. Herra nauraa jumalattomalle, hän tietää, että tilinteon päivä tulee.
      14. Jumalattomat paljastavat miekkansa, jännittävät jousensa kaataakseen köyhän ja avuttoman, surmatakseen suoran tien kulkijat.
      15. Mutta heidän miekkansa osuu heidän omaan sydämeensä ja heidän jousensa särkyy.

• Oletko uskovainen? Poistu.

• 3Euro70

Jos et vuosikymmenessä jo aikuistu, sitten vika on sinussa itsessäsi.

• KiitollinenEI

Jos ei ymmärrä aikuistumisen ja paniikkikohtauksen eroa, kannattaa ehdottomasti aikuistua.

• loläläilmotakytille

jos olet 25 niin miksi olet nuoret osiossa?

• Tyypillisin määritelmä on määritellä se ihmisen toiseksi kaksitoistavuotiskaudeksi, jolloin nuoruus alkaisi 13-vuotiaasta ja päättyisi 24-vuotiaana. Noin 20–35-vuotiaita kutsutaan joskus nuoriksi aikuisiksi.

• Hei!

Hyvä että jaoit kokemuksesi, sillä joku tätä lukeva voi olla juuri samassa tilanteessa kuin sinä 10 vuotta sitten. Kannustit muita samassa tilanteessa olevia juttelemaan ammattiauttajalle, mikä on hyvä neuvo. Muista että sinullakin on mahdollisuus vielä mennä juttelemaan esimerkiksi koulupsykologille asiasta, koska olet yliopiston opiskelija. Jos asia painaa mieltä niin kannattaa käydä juttusilla. Paniikkikohtauksiin on saatavilla apua.

Mukavaa keväänjatkoa, t. Sartsa ja Sampsa Nettisaapas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe