Motivaatio hukassa ja pieni pelko takaraivossa

lautailija3

Oon siis 13v tyttö ja oon alottanu tänä vuonna laskee parkissa. Se on tosi hauskaa tai ainakin oli.
Nyt tälleen loppu talvesta (vai oisko jo kevät?) tuntuu että en kehity yhtään. Sen takia ei nyt oikeen ole motivaatiotakaan.
Välillä minua rupee pelottamaan jotkut ihan pienet pressitkin, kun on tullut tänä talvena tiputtua (ja kaatuiltua) niitten päältä aika paljokin (ja voin sanoa että on sattunutkin). Tuo pelko ei sinänsä tunnu ylitsepääsemättömältä, mutta ei oo kiva laskee jos on pieni pelko takaraivossa siitä että jotain sattuu.

Mitä voisin tehdä tuolle pelolleni?
Ja miten voisin saada motivaation takasin?

P.S. Jos jollakin muulla on ollut pelkoja lautailua kohtaan, niin miten ootte päässy niistä yli?

2

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumihepo

Jos itellä on motivaatio hukassa niin katon yleensä jtn lautaleffoja tai -videoita. Sen jälkeen on aina hirvee hinku päästä laskee.

Ja tuo pelko homma: älä jännitä! Jos ajattelet että kaadut ihan varmasti tai että kohta sattuu; niin silloin todennäköisesti käy niin. Mutta jos sen sijaan ajattelet että kyllä mä pystyssä pysyn ja lasket "rennosti", niin harvemmin kaadut. Ja jos kaadut niin nouse ylös jatka vaan matkaa, ei se haittaa! Kaikki lautailijat kaatuvat, myös ammattilaiset!

Ja yksi joka kannattaa hankkia on selkäpanssari. Se suojaa selkää kovilta iskuilta. Se saatta tuoda myös luottamusta jonkin verran: ei satu vaikka kaatuisi selälleen (ainakaan niin paljon).

Itellä oli polvet pari talvee sitten ihan mustelmilla kun tuli kaatuiltua :/

• Juustokabanossi

Ei todellakaan kannata tuhlata rahoja selkäpanssariin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      323
      7075
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4258
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3155
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2937
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1781
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      165
      1560
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe