Motivaatio hukassa ja pieni pelko takaraivossa

lautailija3

Oon siis 13v tyttö ja oon alottanu tänä vuonna laskee parkissa. Se on tosi hauskaa tai ainakin oli.
Nyt tälleen loppu talvesta (vai oisko jo kevät?) tuntuu että en kehity yhtään. Sen takia ei nyt oikeen ole motivaatiotakaan.
Välillä minua rupee pelottamaan jotkut ihan pienet pressitkin, kun on tullut tänä talvena tiputtua (ja kaatuiltua) niitten päältä aika paljokin (ja voin sanoa että on sattunutkin). Tuo pelko ei sinänsä tunnu ylitsepääsemättömältä, mutta ei oo kiva laskee jos on pieni pelko takaraivossa siitä että jotain sattuu.

Mitä voisin tehdä tuolle pelolleni?
Ja miten voisin saada motivaation takasin?

P.S. Jos jollakin muulla on ollut pelkoja lautailua kohtaan, niin miten ootte päässy niistä yli?

2

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumihepo

Jos itellä on motivaatio hukassa niin katon yleensä jtn lautaleffoja tai -videoita. Sen jälkeen on aina hirvee hinku päästä laskee.

Ja tuo pelko homma: älä jännitä! Jos ajattelet että kaadut ihan varmasti tai että kohta sattuu; niin silloin todennäköisesti käy niin. Mutta jos sen sijaan ajattelet että kyllä mä pystyssä pysyn ja lasket "rennosti", niin harvemmin kaadut. Ja jos kaadut niin nouse ylös jatka vaan matkaa, ei se haittaa! Kaikki lautailijat kaatuvat, myös ammattilaiset!

Ja yksi joka kannattaa hankkia on selkäpanssari. Se suojaa selkää kovilta iskuilta. Se saatta tuoda myös luottamusta jonkin verran: ei satu vaikka kaatuisi selälleen (ainakaan niin paljon).

Itellä oli polvet pari talvee sitten ihan mustelmilla kun tuli kaatuiltua :/

• Juustokabanossi

Ei todellakaan kannata tuhlata rahoja selkäpanssariin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      151
      6294
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      48
      1743
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1404
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1018
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      913
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      899
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe