Auto on .Volkswagen Jetta 1,6 vm 2006.
Ongelmavyyhti
- konepellin merkkivalo palaa, konepelti toimii normaalisti
- pissapoika ei toimi
- pyyhkijät eivät toimi auton seisoessa tai peruuttaessa,mutta toimivat n 50 m ajon jälkeen ja ajon aikana normaalisti
Ovatko nämä mielestäsi jotenkin yhteydessä toisiinsa tai vain yhtaaikaa syntyneet erilliset viat?
Nyt on mielenkiintoinen pulma, Jetta 2006
6
892
Vastaukset
- eivoiedesverrata
Nuo ovat ominaisuuksia kyseisessä automerkissä. TM:n testissä muun merkkiset autot saavat miinuspisteitä noiden ominaisuuksien puuttumisesta.
- lammasta
Omituisia sähkö virityksiä on folkkareissa ei mikkää ihme jos vähä pätkis?
- Aatolffi
jos on konepelti auki ei pyyhkijät eikä pesuri toimi,taitaa olla konepellin katkaisija viallinen joka on siinä lukossa
- Varpa
Aatolffi kirjoitti:
jos on konepelti auki ei pyyhkijät eikä pesuri toimi,taitaa olla konepellin katkaisija viallinen joka on siinä lukossa
Kiitos tiedosta.
Vaihdan konepellin katkaisijan, katsotaan miten vaikuttaa. Toivottavasti sillä korjaantuu.
- SimplyClever1
kauheasti noissa on vikoja. viat ovat vielä niin mystisiä ettei voi pieni ihminen ymmärtää. takavalon poltin pimeänä niin jakoketju venyy ja katkeaa, näin väittää vw-huolto Tampereella ja helsingissä, moottori särkyy, ei siis takuu korvaa.
Huijaus softa on sekaisin ku pelti on auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181