Pentuni oksensi äsken pingispallon kokoisen karvapallon. On siis syönyt mun hiuksia enemmänkin joko tahallaan tai tahattomasti. Auttaako tähän mikään muu kun ahkera imurointi? Ei voi olla kovin terveellistä jos mahassa pyörii niin paljon hiuksia. Joku kaunis päivä menee suoli tukkoon ..
Pentu syö hiuksia
14
3831
Vastaukset
- helluvaa
Normaali ihminen todellakin imuroi ja pitää kotinsa siistinä. Pitääkö sitä edes kysyä.
- Aikauhia
Kysymys kuului: Auttaako tähän muu kuin ahkera imurointi. Tietysti imuroin joka viikko, mutta valitettavasti hiuksia irtoaa joka päivä. Tämän takia kysyin josko joku olisi keksinyt ratkaisun hiuksien syönnin estämiseksi. Huomaan, että tämä oli väärä palsta kysyä yhtään mitään!
- Siivotonkoti
Kannattaa tosiaan siivota koti huolellisesti ja säännöllisesti. 1 krt/vko on liian harvoin. Tuolla tahdilla kotisi on aina suttuinen, pölyinen ja karvapalloja alkaa ilmaantumaan.
- Aikauhia
Mun koti on ihan siisti kiitos vaan. Jos ei ole vastausta kysymykseen, niin voi ystävällisesti pitää mölyt mahassaan.
- Toimivana
koira oksentaa helposti mikä ei läpi mene. Ei huolta terveellisyydestä monet koirat syövät halutessaan sellaista mikä ei ole ruokaa,
- Yksinkertainenasia
Aikauhia kirjoitti:
Mun koti on ihan siisti kiitos vaan. Jos ei ole vastausta kysymykseen, niin voi ystävällisesti pitää mölyt mahassaan.
Jos koirasi oksentaa karvapalloja, kotisi ei ole siisti. Asia on hyvin yksinkertainen.
- Aikauhia
Multa lähtee joka päivä tukkaa! Tarviiko mun helvetti soikoon joka päivä sitte imuroida, että arvon nettikansalle kelpaa!? Sun kotona ei varmaan sitte ole karvan karvaa lattioilla tai missään muuallaka.
- Aikauhia
Ai niin ja eihän se kerran päivässä joka päivä riitä, kun sitä tukka varisee pitkin päivää. Tarviiki lopettaa opiskelu ja ruveta imuroimaan tunnin välein sitte. Josko sitte olis siistiä!
- Siivouslaiminlyöty
Aikauhia kirjoitti:
Multa lähtee joka päivä tukkaa! Tarviiko mun helvetti soikoon joka päivä sitte imuroida, että arvon nettikansalle kelpaa!? Sun kotona ei varmaan sitte ole karvan karvaa lattioilla tai missään muuallaka.
Ymmärsit oikein. Ammattisiivoojana voin vahvistaa, sinun pitää imuroida joka päivä jos hiustesi lähtö on noin runsasta. Otahan tavoitteeksi imuroida joka päivä esim. kahden viikon ajan. Uskon että huomaat eron jo noinkin pian nykytilanteeseen verrattuna. Koirasikin oksentelu jää pois. Koita ihmeessä tätä reseptiä.
- imuriapeliin
Auttaa vain ahkera imurointi tai sitten sen hiostenlähdön esto, jotenkin tuntuu oudolta että niitä hiuksia lähtee noin paljon ;s itse imuroin myös kerran viikossa ja omaan pitkät hiukset mutta ei niitä hiuksia ympäriinsä pyöri
- Aikauhia
Mulla on kihara tukka ja sitä lähtee tukoittain kun harjaan. Ei auta vaikka olis ponnarilla ku sieltä ne irronneet varisee silti.
- auttaakyllä
Auttaahan siihen, jos et viiti imuroida hiuksia lattioilta jatkuvasti, joka on koiran oksenteluun syynä.
1.Pidä pipoa päässä sisälläkin, ja harjaile lavuaarin päällä hiukset, joilloin ne on siitä helppoa kerätä roskiin.Jos jätät lavuaariin, ne tukkii viemärin,ja pääset harjoittelemaan viemärihommia ;)
2.Leikaa hiukset pois.
Taatusti tehokkainta tuo viimeinen, kunhan ei anna kasvaa siiliä pidemmäksi ;) - Aloittajanongelmat
Kotini on siisti. Niin siisti, ettei siitä tarvitse huudella somessa. Tosiaan aloittajan näyttää olevan vaikea ymmärtää siisteyden ydintä. Ole säännöllinen, siivoa joka päivä. Uskon karvapallojen vähentyvän. Toisaalta jos hiuksesi kertomasi mukaan varisevat, kerro ihmeessä asiasta lääkärille. Tuollainen hiustenlähtö ei ole normaalia.
- Mitäkuuluualoittajalle
Aloittaja: Mitä tänään kuuluu? Oletko toiminut vinkkini mukaan ja siivonnut joka päivä säännöllisesti? Toivottavasti näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266