Hua Hinissä jatkuu rantaravintoloiden huijaukset

PaljonkoRiisipussimaksaa

Ei Hua Hinin viranomaiset tunnu saavan Hua Hin rannan ravintoloiden toimintaa ruotuun. Hintahuijaukset vain jatkuvat koska hintoja ei ole esillä.

https://www.thaivisa.com/forum/topic/978088-hua-hin-beach-restaurants-ordered-to-display-prices-after-complaints/

33

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 656546456456

      Taas pattayan poika oireilee, hua hinin rannalla on sinisiä hintatauluja joiden hintoja ei saa kaupungin omistamilla paikoilla ylittää, ihme jos turistit eivät näitä kylttejä huomaa, alla on poliisin numero jos tulee ongelmia... Noita kylttejä on kahdeksan eripuolilla rantaa...

      http://aijaa.com/9YW8Ql

      • TyperääPuolustellaFaktaa

        Siis Thaimaan viranomaiset valehtelevat? Eivät ne viranomaiset toistamiseen puuttuisi Hua Hinin rantojen huijauksiin jos syytä ei olisi.


      • PippelisPuppelis

        Varmin fakta on se, että sinä olet sairas.

        Mitä jos sinä vaikka menisit jonnekin rannalle, josta sinä pidät, helpottaisiko se sinun oloasi ?


      • kaikkeinvarminfakta
        PippelisPuppelis kirjoitti:

        Varmin fakta on se, että sinä olet sairas.

        Mitä jos sinä vaikka menisit jonnekin rannalle, josta sinä pidät, helpottaisiko se sinun oloasi ?

        Lerppa yhdellä lukemattomista nimimerkeistään, jälleen pilaa palstoja, mutta on sillä nyt ainakin nimimerkki, joka sopii hyvin lerpalle, voi muistella kymmeniä vuosia taaksepäin, silloin kun lerppa ei ollut lerppana, vaan aina mopopojille soi pystytervehdyksen.


    • KysynNytVaan

      Onko tuo uutinen siis nyt valetta?

      • 656456643535345

        Vaikea sanoa, minua ei ole siellä kukaan koskaan huijannut, tunnen melkein kaikki kauppiaat rannalle menevältä tieltä ja rannalta, tuommoinen kunnollinen ruoka-annos maksaa korkeintaan 180b, isolla changilla... Mutta tyhmiä huijataan, kuulun jo ns. kalustoon... yömarkkinoilla huijataan jonkin verran muttei minua pahemmin, viimeinen huijaus oli vuonna 2006 kun kilohinta muutettiin laskutus vaiheessa 100g hinnaksi, Bangkokissa kun kahdeksan hengen ruoka maksoi 12.800b... Ainoa kerta... Ja tarjoilija varasti kännykkäni...


      • riisipussimiestäethuijaa
        656456643535345 kirjoitti:

        Vaikea sanoa, minua ei ole siellä kukaan koskaan huijannut, tunnen melkein kaikki kauppiaat rannalle menevältä tieltä ja rannalta, tuommoinen kunnollinen ruoka-annos maksaa korkeintaan 180b, isolla changilla... Mutta tyhmiä huijataan, kuulun jo ns. kalustoon... yömarkkinoilla huijataan jonkin verran muttei minua pahemmin, viimeinen huijaus oli vuonna 2006 kun kilohinta muutettiin laskutus vaiheessa 100g hinnaksi, Bangkokissa kun kahdeksan hengen ruoka maksoi 12.800b... Ainoa kerta... Ja tarjoilija varasti kännykkäni...

        Vaikeaa on kyllä huijata noin kokenutta, joka riisipussinkin etsii, mistä saisi batin halvemmalla, vaikka kengänpohjat kuluisivat parin edestä.


    • tattilootatticheat

      Hua Hin on rikollispesä, asunto-ja ravintolahuijarien pesä.

      • yönsankari

        Päätit sitten tuoda totuuden esille, mutta väitteet täällä kannattaa perustella, ainoa väite joka on todistettu on se että pattayan pojat oireilevat tällä palstalla ja ne on res...., reppanoita.


    • eipattayalle

      Onko tämä huijausta kun Pattayalla hullu miekkamies myy rottaburgereita teemalla, osta kolme ja maksa ainoastaan kahdesta?

    • seonlerppase

      lerppa tässäkin topicissa useammalla nimimrkillä kirjoittanut, viimeiset, niistä: yönsankari ja eipattayalle.
      Hua hinistä, Thaimaan matkailun mätäpaiseesta, joku kun totuuksia kirjoittaa, niin lerppa saa välittömästi itku- potkuraivarit, jotka kestävät äärettömän kauan.
      Tämä palstojen pilaaja viettää pääsiäisen ja muut juhlat pilaamassa palstoja, normaalien ihmisten viettäessä laatuaikaa...

    • seonlerppase

      Minulla on todella laatuaikaa kun sain ostettua pari pulloa keskaria ja niitä ryypiskellessäni saa taas kirjoitella palstalle aivopierujani mämmipaskat housuissani.

    • HuijarienHuaHin

      Enemmistö Hua Hinin suomalaisten kuolemista johtuu runsaan alkoholinkäytön aiheuttamista sydänkohtauksista. Monet näistä uhreista ovat kuitenkin saaneet thai vaimoiltaan tai tyttöystäviltään ruokaan sekoitettua myrkkyä joka patologisissa tutkimuksissa näyttää sydänkohtauksilta. Ainoat jotka hyötyvät ovat näiden uhrien vaimojen perheet, ovathan nämä onnettomat suomimiehet testamentanneet omaisuutensa thai suvuille.

    • Sami1970

      Joo harmittaako sinua ettet itse onnistunu.

    • PalstaaLukeva

      Tulot on niin suuret ettei thai vaimoa tarvitse ottaa, kuten moni Thaimaassa asuva pienituloinen eläkeläinen riisin hintaa tarkkaileva joutuu ottamaan. Thain kanssa avioituneella ei tarvitse olla noin 1700 € eläketuloja kuukaudessa vaan noin 850€ eläke riittää.
      Tästä johtuu esimerkiksi Lerpan vitutus, kun joutui huoran naimaan. Lerppa on siis itse resuperse reppana joka johtuu taloudellisesta köyhyydestä joka taas aiheuttaa syvää henkistä köyhyyttä sekä ahdistusta.

      • 76575675678

        Resuperse minulla on eläkeviisumi, 800.000b vuositulot suomen verojen jälkeen niin saat eläkeviisumin mene muualle oirehtimaan... reppana...


    • EnSääliIdioottia

      Vaivaiset 1800 € kuukaudessa siis köyhän Lerpan tulot ja niistäkin thai suku vie lähes kaiken. Voi reppanaa.

      • 76575675678

        Resuperse se on minimissään nettona, jos tiedät edes mitä se tarkoittaa reppana... vastaa minimissään noin 2400 euron bruttoeläkettä nautinnollisena tiedät ettet tule koskaan pääsemään eläkeelle. Reppana... eikä sinulla ole koskaan mahdollisuutta muuhun kuin keppanaan ja mielialalääkkeisiin resuperse. Ja tiedätkö keskieläke on suomessa noi 1550 euroa kk...


      • JahtiJaJaguarThaimaassa
        76575675678 kirjoitti:

        Resuperse se on minimissään nettona, jos tiedät edes mitä se tarkoittaa reppana... vastaa minimissään noin 2400 euron bruttoeläkettä nautinnollisena tiedät ettet tule koskaan pääsemään eläkeelle. Reppana... eikä sinulla ole koskaan mahdollisuutta muuhun kuin keppanaan ja mielialalääkkeisiin resuperse. Ja tiedätkö keskieläke on suomessa noi 1550 euroa kk...

        Ei eläke kuukausittain muutu, sun on siis vaivaiset 1800 egee. joka on tarkalleen 794 egee pienempi kuin omani. Lisäksi omistamistani asunnoista saan 2350 egee joka kuukausi. Köyhä olet Lerppa et yllä Thaimaan High societyyn ikinä.


      • 656546456456

        Hienoa resuperse, kengännumerosi on suurempi kuin älykkyysosamääräsi reppana.
        Saatko jotain nautintoa kertoessasi että sinulla on hyvä eläke ja isot po tulot, anonyyminä, reppana. Muista ottaa lisää mielialalääkkeitä.


      • seonlerppase
        656546456456 kirjoitti:

        Hienoa resuperse, kengännumerosi on suurempi kuin älykkyysosamääräsi reppana.
        Saatko jotain nautintoa kertoessasi että sinulla on hyvä eläke ja isot po tulot, anonyyminä, reppana. Muista ottaa lisää mielialalääkkeitä.

        lerppa se anonyyminä itse kirjoittelee ja jatkuvasti toisia sekä loistavaa Pattayaa haukkuen!
        Aamusta iltaan palstoilla, eri nimimerkeillä!
        Hänen älykkyysosamääränsä sopisi apukoululaisen tasolle, siis ei edes kengännumeroonsa voi verrata, mittaamattoman pientä.
        Nyt lerppa jälleen kuvittelee vainoharhaiseen tapaansa, minun, kirjoittajana olevan yksi ja vain ainoa henkilö, joka häntä moittii, näinhän ei ole, enkä tunne edes edellistä kirjoittajaa,
        JahtiJaJaguarThaimaassa. Meitä on paljon ja se ei lerpan olemattomaan aivoon(toinen puolisko kuihtui pois, ennen syntymäänsä) mahdu.

        Sellainen on lerpan pääsiäinen...

        Niin se tämäkin aamu jälleen avautui lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavalla aloituksella...

        Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

        Voiko kauniimmin sanoin enää aamua aloittaa?

        "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

        Uskokoon ken haluaa...

        Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

        Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

        Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.


      • seonlerppase

        "Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa."

        Tässä on minun diagnoosini kaikessa lyhykäisyydessään. Olen parantumattomasti mieleltäni sairas yksilö. Ainoa hupini on kirjoitella tänne palstalle kaikkea epämääräistä mitä sairas mieleni milloin kehittää. Joskus mutta harvoin minulla on hieman selvempiä hetkiä kun lääkeannostus osuu kohdalleen. Kuvitelmissa näen itseni aina taistelemassa tuulimyllyjä vastaan vaikka todellisuudessa käyttelen miekkaani Pattajalla tappaen rottia.


      • lerpanapukoulu
        seonlerppase kirjoitti:

        "Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa."

        Tässä on minun diagnoosini kaikessa lyhykäisyydessään. Olen parantumattomasti mieleltäni sairas yksilö. Ainoa hupini on kirjoitella tänne palstalle kaikkea epämääräistä mitä sairas mieleni milloin kehittää. Joskus mutta harvoin minulla on hieman selvempiä hetkiä kun lääkeannostus osuu kohdalleen. Kuvitelmissa näen itseni aina taistelemassa tuulimyllyjä vastaan vaikka todellisuudessa käyttelen miekkaani Pattajalla tappaen rottia.

        Tyypillinen matkijalerpan vastaus, lerpaksi tunnistaa helposti, mm. pilkkujen puutteesta, oikeinkirjoitus apukoulussa jäi satunnaiseksi kokeiluksi.


      • 657657756887

        Resuperse eikö sinua reppanaa yhtään huoleta oma terveytesi luot oman sairaan maailmankuvaan ja vielä uskot omiin fantasioihisi, reppana..
        Nuo sinun juttusi on hyvin sairaan pään tuotetta, ja sinäolet ainoa todella sekaisin täällä kirjoittelevista..


      • tunnettusananlasku
        657657756887 kirjoitti:

        Resuperse eikö sinua reppanaa yhtään huoleta oma terveytesi luot oman sairaan maailmankuvaan ja vielä uskot omiin fantasioihisi, reppana..
        Nuo sinun juttusi on hyvin sairaan pään tuotetta, ja sinäolet ainoa todella sekaisin täällä kirjoittelevista..

        Se lerppa älähtää, johon kalikka kalahtaa.


      • tunnettusananlasku

        "Se lerppa älähtää, johon kalikka kalahtaa."
        Voi, voi kun i pahasti takaraivoon. Näin tähtiä monta minuuttia kolauksen jälkeen.
        Ei tästä koluksesta ollut mitään hyötyä, koska minulla ei seiso vieläkään. Olen ikuisesti lerppana.


    • HuaHininRantaBoikottiin

      Oliko se peräti Thaimaan pääministeri joka noin 2 vuotta sitten kävi toteamassa Hua Hinin rantaravintoloiden kuittihuijaamiset. Hua Hinin viranomaiset lupasivat tuolloin korjata asian. Mitään ei ole kuitenkaan tuon lehtikirjoituksen mukaan tapahtunut, huijaukset vain jatkuvat.
      Tämä on selvä todiste ettei Hua Hinissä olla kiinnostuneita turisteista lainkaan, vain heidän rahoistaan. Taitaa Hua Hinin korruptioitunut poliisi saada rantaravintoloiden omistajilta sen verran pimeää rahaa ettei heitä kiinnosta mitä Hua Hinin rantaravintoloissa tapahtuu ja huijaukset saavat näin ollen jatkua hamaan tulevaisuuteen. Näin ala-arvoisesti Hua Hin huolehtii siellä vierailevista turisteista. Hua Hin on kaukana rehellisestä kohteesta. Muu Thaimaa parempi.

      • HuaHininRantaBoikottiin

        Minäkin olen poistunut Hua Hinista lapsineni jo 234 kertaa ja joka kerta vannonut, etten koskaan palaa tähän huijareiden pesään.


      • tervejärkinen

        Kuulehan seonlerppese

        "Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa."

        Kaikki palstalaiset uskovat vähemmälläkin, että sinä olet mieleltäsi vakavasti sairas ja parannuskeinoa ei ole. Tätyykö sinun tätä asiaa jatkuvasti toistaa joka ketjuun?


      • olisitkintervejärkinen
        tervejärkinen kirjoitti:

        Kuulehan seonlerppese

        "Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa."

        Kaikki palstalaiset uskovat vähemmälläkin, että sinä olet mieleltäsi vakavasti sairas ja parannuskeinoa ei ole. Tätyykö sinun tätä asiaa jatkuvasti toistaa joka ketjuun?

        Katso peiliin ja kerro itsellesi(apulerpalle) asia.


      • PippelisPuppelis

      • sopiilerpalle
        PippelisPuppelis kirjoitti:

        Voi lukea seuraavan ja katsoa peiliin onko sielä ihmishirviö.

        Tutkimus: Nettitrolli on usein narsisti, psykopaatti tai sadisti!!!

        http://www.iltalehti.fi/digi/2014091918676898_du.shtml

        Jälleen lerppa yhdellä itselleen rakkaalla nimimerkillä vastaa. Tuo sopii hyvin, miksi et vaihda numerosarjaa tuohon?


      • HuaHininRantaBoikottiin
        HuaHininRantaBoikottiin kirjoitti:

        Minäkin olen poistunut Hua Hinista lapsineni jo 234 kertaa ja joka kerta vannonut, etten koskaan palaa tähän huijareiden pesään.

        Et siis taaskaan kyennyt muuhun kuin toisen nimimerkin kopioimiseen. Kaiken lisäksi olen poistunut Hua Hinistä 3 kertaa vuosina 1984, 1997 ja 2012 jolloin totesin kaupungin huonontuneen niin paljon ettei sinne mieli enää tee. Nykyään boikotoin koko Hua Hiniä, en Cha Amia jossa olimme 2014.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe