Toivottavasti uudet valtuutetut hommaavat sen Coorin pois ja uudet kunnon työmiehet tilalle näistä nykysistä ole muuta kun ristikon täyttäjiksi
Coor helvettiin
7
1046
Vastaukset
- Qermis
Olen samaa mieltä, ihmeellistä että verovaroja valutetaan veroparatiiseihin luottamusmiesten suostumuksella. Ja kukaan ei ota kantaa mitä sopimus pitää sisällään. Tuntuu että likimain "kaikki" normaali kiinteisteistöhuolto ei kuitenkaan kuulu.
- Karvatuppi
Saas nähbä, riittääkö uusissa b päättäjissä
- lapionnojaus
Ja tilalle 10 kunnan miestä ja pari mestaria töitä johtamaan. Onko se halvempaa?
- Puuluuri
No kymmentä ei ollut silloinkaan. Nykyisin jo esim lehtien haravointi tekee 1 mies saman kun entiset 10. Se vaatii sen hyvän työnjohdon joka viihtyy työmailla haistelemassa työilmapiiriä
- cooris
onks se coorin miehiä joka ajaa traktori peräkärri yhdistelmällä monninkylän seon ja kirkonkylän väliä?Neljä kertaa päivässä,tehokasta työaikaa.
- 6metriilatuuverorahoilla
Just näin oon samaa mieltä. Tollainen firma jonka tekemisiä ei kunnanpuolesta valvota. Kunnalla pitää olla henkilö, jolle infotaan havaitut puutteet. Oon huomannu monasti coorin välinpitämättömän asenteen. Mitään hajottamaansa eivät korjaa ennenkuin joku rupeaa soittelee perään ja sittenkin ei meinaa tapahtua. Hienot kyltit kunnan kiinteistössä et coor hoitaa, ei mitään numeroo niissä mihin soittaa puutteet/viat. Aina etsittävä tiedot netistä.
- musu83
Moikka nyt pakko kirjoittaa vaikkei kukaan välitä tietty..olen itse kyseisessä firmassa töissä ja kohtelu ei aina hyvää ja tuntuu ettei oikeasti välitetä mistään..
Itse olen siivonnut monta vuotta ja koulutus on..silti en saa aina apua kun kysyn että saisin tehtyä jotain mitä en pysty yksin
Kaikessa kyse aina rahasta...
Olen miettiyt myös firman vaihtoa
En löytänyt vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665341Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1324165Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771722- 631395
- 2611107
- 471092
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E120917Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43762Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31693Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38652