Oulu - Alanya Kleopatra Beach 16-23.4.2017.

blues_brother

Rikun eli Aziz Yıldırımin seikkailut Alanyassa.

Sain tuon taiteilijanimen aikanaan hotelli Gumuksen Fanerbahcea kannattavalta baarimikolta. Luulin ensin hänen kutsuvan minua lapseksi (children). Olen kuulemma Fenerbahcen puheenjohtajan Aziz Yıldırımin näköinen... no ainakin meillä on harmaa tukka. Minä olen se köyhempi versio. :)

Turkkilaisilla on kumma tapa ottaa suomalaisia nimiä ja antaa suomalaisille turkkilaisia nimiä... ne se heille suotakoon. Kunhan kukaan ei vain ole opettanut Kleopatra Beachin henkilökunnalle mitään "Mitä kuuluu kukku luuruu?" kaltaista. Kun kuulin tuon sadannen ja ensimmäisen kerran Gumuksessa meinasin tehdä murhan... :)

Kerron tässä kokemuksistani Alanyan matkalta matkan edistyessä.

Jo tapahtunutta.

Lentoajat ovat jo muuttuneet muutamaan kertaan tosin minun mielestäni parempaan suuntaan. Lähtö Oulusta OK kello 11.10. Paluu Antalyasta lähtee kello 9.45. Saisi toki olla myöhemminkin mutta siirtyi sentään reilulla kolmella tunnilla parempaan suuntaan. Menolento yhdistettiin Kuopion lentoon, joten matka-aika piteni reilulla tunnilla. Tästä minua jo varoiteltiin ryhmässä ennen kuin maksoin matkan, joten en valita. Lennon pitäisi laskeutua Antalyaan kello 16.55 eli jos kaikki menee nappiin olemme hotellilla kello 19 tienoissa ja ehdimme illalliselle. :)

Hotelli muuttui Kleopatra Adasta saman ketjun Kleopatra Beachiin. Muutos ei ole välttämättä mieluinen sillä Kleopatra Beachin arvostelut ovat hiukan ristiriitaisia. Epäilen huoneiden tasossa olevan isoja eroja. Hotelli on saanut tasaisesti arvosanoja 1-5 mikä pikaisen kummastuttaa. Ikävä kyllä yksin matkaavat saavat yleensä niitä huonoimpia huoneita.

Lähetin hotellille toiveen huoneesta, jossa on aurinkoinen parveke ja merinäköala. Voihan tuo toteutuakin, jos hotellissa on reilusti tilaa?

Positiivista tuossa on mahdollisen merinäköalan lisäksi rannan, keskustan ja ns. Suomi-baarien läheisyys.

Siirto ei mene Deturin piikkiin. Kleopatra Adaa ei avata ainakaan vielä vähäisen kysynnän vuoksi. Keskittävät asiakkaat Kleopatra Beachiin.

Lähtöön aikaa vajaa 4 vuorokautta.

Provot saavat ihan vapaasti yrittää provosoida. En vastaa niin eivät edes tiedä olenko huomannut provoilut... :) Kukaan ei jaksa kovin pitkään, jos ei saa reaktiota aikaan. Pyydän siis muiltakin kärsivällisyyttä.

0

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3849
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        167
        2377
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        211
        2120
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        142
        2043
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        421
        1453
      6. 79
        1241
      7. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        139
        1214
      8. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1145
      9. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        84
        1099
      10. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1080
      Aihe