Paska fiilis ja pahenee vaa :)

Vituväsyny

Mua masentaa, vituttaa, ei oo motii, särkee päätä ja kaikkee muuta paskaa. Menin sanoo täst paril tyypil ku ne kysy et mikä mul o. Sit se ihana fiilis ku vittu kirjottaa niille helvetimoisel vaival helvetimoise raamatu, ja sit ne vittu ignoree :))) Kyllä, kyllä olo parani aika vitusti tämän jälkeen (:

Fiilaaks joku?

10

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasisti.roturealisti

      Kuulostaa siltä, että tarvitset kofeiinia.

    • Varmaan jokainen teinimurkku fiilaa, ainakin jossain vaiheessa elämäänsä.

    • Kahvia. Paljon kahvia. Sen jälkeen
      1. Takkaamaan jotain, ei mielellään ihmistä.
      tai
      2. Nukkumaan hetkeksi.
      Ja sit vähä lisää kahvia. Kahvi on paras tapa poistaa vitutus.

      • Hakkaamaan*


      • Onko takkaaminen jonkinlaista mustaa magiaa, jossa henkilö muutetaan takaksi? Vai poltetaanko henkilö takassa?


      • animehomo- kirjoitti:

        Onko takkaaminen jonkinlaista mustaa magiaa, jossa henkilö muutetaan takaksi? Vai poltetaanko henkilö takassa?

        Kyseessä on tarkkaan ottaen toiminto, jossa piirretään saatanallisia kuvioita takan tai muun tulipaikan ympärille tuhkalla, noella, sekä vihatun henkilön verellä, minkä jälkeen kasataa nuotio tai takkatuli, johon vihattu henkilö heitetään palavaan nesteeseen valeltuna. Tämä teko nostaa todistetusti mielialaa, sekä parantaa suhteitasi Herramme Saatanan kanssa. Mustaa magiaa sisältyy, mutta henkilö ei tarkkaan ottaen muutu takaksi, vaan Herra Saatana antaa vastalahjaksi takan tai muun kalliinpuoleisen tulisijan,


      • Poika-01 kirjoitti:

        Kyseessä on tarkkaan ottaen toiminto, jossa piirretään saatanallisia kuvioita takan tai muun tulipaikan ympärille tuhkalla, noella, sekä vihatun henkilön verellä, minkä jälkeen kasataa nuotio tai takkatuli, johon vihattu henkilö heitetään palavaan nesteeseen valeltuna. Tämä teko nostaa todistetusti mielialaa, sekä parantaa suhteitasi Herramme Saatanan kanssa. Mustaa magiaa sisältyy, mutta henkilö ei tarkkaan ottaen muutu takaksi, vaan Herra Saatana antaa vastalahjaksi takan tai muun kalliinpuoleisen tulisijan,

        Kiitos valaisevasta tiedosta!


    • Opitko nyt, että muut ihmiset eivät välitä sinusta?

    • Pewjantai

      Kyseiset henkilöt jättivät sinut huomiotta, koska valitat noinkin pienistä asioista. Yrität tuoda elämääsi dramaa ja muuta paskaa jolla hakea sääliä. Olen varma että jokainen on ollut joskus vittuuntunut ja kärsinyt päänsärystä, mutta se on perkele kestetty eikä oikeutettu itseään kitisemään siitä ihmisille ja loukkaannuttu kun heitä ei kiinnosta.
      Mukavaa kevättä ja toivottavasti koet pitkän ja tuskallisen kuoleman.

    • Feeniksin_kyynel

      Eti siis joku jota kiinnostaa sun huolet. Jotkut ihmiset ei vaan osaa ymmärtää miltä susta voi tuntua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe