Mua masentaa, vituttaa, ei oo motii, särkee päätä ja kaikkee muuta paskaa. Menin sanoo täst paril tyypil ku ne kysy et mikä mul o. Sit se ihana fiilis ku vittu kirjottaa niille helvetimoisel vaival helvetimoise raamatu, ja sit ne vittu ignoree :))) Kyllä, kyllä olo parani aika vitusti tämän jälkeen (:
Fiilaaks joku?
Paska fiilis ja pahenee vaa :)
10
223
Vastaukset
- rasisti.roturealisti
Kuulostaa siltä, että tarvitset kofeiinia.
Varmaan jokainen teinimurkku fiilaa, ainakin jossain vaiheessa elämäänsä.
Kahvia. Paljon kahvia. Sen jälkeen
1. Takkaamaan jotain, ei mielellään ihmistä.
tai
2. Nukkumaan hetkeksi.
Ja sit vähä lisää kahvia. Kahvi on paras tapa poistaa vitutus.Onko takkaaminen jonkinlaista mustaa magiaa, jossa henkilö muutetaan takaksi? Vai poltetaanko henkilö takassa?
animehomo- kirjoitti:
Onko takkaaminen jonkinlaista mustaa magiaa, jossa henkilö muutetaan takaksi? Vai poltetaanko henkilö takassa?
Kyseessä on tarkkaan ottaen toiminto, jossa piirretään saatanallisia kuvioita takan tai muun tulipaikan ympärille tuhkalla, noella, sekä vihatun henkilön verellä, minkä jälkeen kasataa nuotio tai takkatuli, johon vihattu henkilö heitetään palavaan nesteeseen valeltuna. Tämä teko nostaa todistetusti mielialaa, sekä parantaa suhteitasi Herramme Saatanan kanssa. Mustaa magiaa sisältyy, mutta henkilö ei tarkkaan ottaen muutu takaksi, vaan Herra Saatana antaa vastalahjaksi takan tai muun kalliinpuoleisen tulisijan,
Poika-01 kirjoitti:
Kyseessä on tarkkaan ottaen toiminto, jossa piirretään saatanallisia kuvioita takan tai muun tulipaikan ympärille tuhkalla, noella, sekä vihatun henkilön verellä, minkä jälkeen kasataa nuotio tai takkatuli, johon vihattu henkilö heitetään palavaan nesteeseen valeltuna. Tämä teko nostaa todistetusti mielialaa, sekä parantaa suhteitasi Herramme Saatanan kanssa. Mustaa magiaa sisältyy, mutta henkilö ei tarkkaan ottaen muutu takaksi, vaan Herra Saatana antaa vastalahjaksi takan tai muun kalliinpuoleisen tulisijan,
Kiitos valaisevasta tiedosta!
Opitko nyt, että muut ihmiset eivät välitä sinusta?
- Pewjantai
Kyseiset henkilöt jättivät sinut huomiotta, koska valitat noinkin pienistä asioista. Yrität tuoda elämääsi dramaa ja muuta paskaa jolla hakea sääliä. Olen varma että jokainen on ollut joskus vittuuntunut ja kärsinyt päänsärystä, mutta se on perkele kestetty eikä oikeutettu itseään kitisemään siitä ihmisille ja loukkaannuttu kun heitä ei kiinnosta.
Mukavaa kevättä ja toivottavasti koet pitkän ja tuskallisen kuoleman. - Feeniksin_kyynel
Eti siis joku jota kiinnostaa sun huolet. Jotkut ihmiset ei vaan osaa ymmärtää miltä susta voi tuntua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654