Pääsiäinen lähestyy.. (rek.)

KittieChi-chi

Iloista pääsiäistä palstakamuille ja muille!😊

Miten vietätte pääsiäisen? Herkutteletko?

Itse pidä pääsiäistä kevään juhlana, uskovainen en ole tippaakaan. Sisustan asuntoa keväisillä väreillä, rentoudun, syön mämmiä ja suklaamunia..😉

26

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punttusfrånröds

      soita mulle 050-3455359 röössiboe

    • Iloista pääsiäistä myös sulle Kittie:)

      Omassa avauksessani jo kerroin mitä touhailen pyhäpäivinä, puhelinnumeroani en kehtaa laittaa;)

      • Kiitos!😊 Juu, luin avauksesi ja en ala numeroasi täällä urkkimaan..😉


    • Kiitti samoin:) Perinteisiä pääsiäisruokia lähinnä, mämmiä ja lammaspaistia. Tuttavien kokolle lauantaina.

    • KittieChi-chi

      Onko lammaspaisti hyvää? En ole koskaan maistanut..

      • En ole maistanut minäkään..enkä maista :P


    • Miksi muuten Toljanterin avaus on kadonnut..??😐

      • Ai, onko sellanenkin täällä ollu :o No on se nopeesti häipyny, ku en ehtiny lukemaan ja vastailemaan. :( Ei kyllä kovin helposti jutut katoa noin nopeesti..Siellä on ollu kova ilmianto-urakka päällä :/


      • epäilen_että

        Nopeudesta päätellen automaattipoisto.


      • epäilen_että kirjoitti:

        Nopeudesta päätellen automaattipoisto.

        No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.


      • TINTTU_LIINA kirjoitti:

        No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.

        Tajusin heti avaukseni lähettämisen jälkeen että se on täysin kelvoton ja poistetaan varmaankin heti. Olin oikeassa, valitettavasti:(

        Yksi pilkkuvirhe siinä oli, sanaa Kokkola ei ollut koko avauksessa ja pääsiäisen takia siellä oli myös sana muna. Kyseessä oli siis täysin typerä yritys toivottaa hyvää pääsiäistä palstalaisille.


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tajusin heti avaukseni lähettämisen jälkeen että se on täysin kelvoton ja poistetaan varmaankin heti. Olin oikeassa, valitettavasti:(

        Yksi pilkkuvirhe siinä oli, sanaa Kokkola ei ollut koko avauksessa ja pääsiäisen takia siellä oli myös sana muna. Kyseessä oli siis täysin typerä yritys toivottaa hyvää pääsiäistä palstalaisille.

        Miten sä saatoit unohtaa sieltä sanan Kokkola?? Hyi sua tonttu..ja vielä aloit irstailemaan munajutuilla ;))


      • faktatietoa_
        TINTTU_LIINA kirjoitti:

        No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.

        Ei tarvi ollakkaan jos automaatti poistaa.


    • Mukavaa Munajuhlaa myös Kittielle :) Mä aion vaan lorvia ja ahmia suklaamunia ja tietysti mämmiä ;) Huomenna kylläki joudun huushollin siivouspuuhiin, ku en ole sitä vielä ehtiny tehdä :(

      • Minnekkäs Miina on kadonnut? ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Minnekkäs Miina on kadonnut? ;-D

        Miina lähti lomalle ja takas tuli Iso-Liina :P


    • rekkaamaton

      Hyvää pääsiäistä kaikille rekatuille! Älkää syökö mämmiä ähkyyn asti;)

    • Aurinkoista ja lämminhenkistä pääsiäistä myöskin meikän sakilta. Täällä vietetään pyhät teeman mukaisesti elikkä sellaista mukavaa yhdessäoloa on kaiketi luvassa sekä tytsin ja sukulaistyttöjen kehittämää toimintaa meidän sällien pään menoksi. Maakunnan mahtavin pääsiäiskokkokin löytyy yhtään liioittelematta.. ;-)

    • wiljanerkki321

      En herkuttele enkä ehdi pääsisäistä muuenkaan juhlimaan,koska olen koko pääsiäisen töissä jotta niistäkin vähistä minun työlläni ansaitsemistani m varoista tämä kirottu yhteiskunta peri veron jota käytetään mm hallitsemattoman maahanmuuton ym tukemiseen.minua suoraan sanottuna repii kun m uut juhlivat ja minä teen töitä!!!

      • Kai sinullakin on joskus lomaa..?


    • LGBT-Sonja

      Myöhässä tulee, mutta vietin poikaystäväni kanssa ihanan, joskin säiden puolesta tylsähkön pidemmän viikonlopun ja lähinnä keskityimme toisiimme. =p

      - Kokkola Ladyboy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe