Iloista pääsiäistä palstakamuille ja muille!😊
Miten vietätte pääsiäisen? Herkutteletko?
Itse pidä pääsiäistä kevään juhlana, uskovainen en ole tippaakaan. Sisustan asuntoa keväisillä väreillä, rentoudun, syön mämmiä ja suklaamunia..😉
Pääsiäinen lähestyy.. (rek.)
26
443
Vastaukset
- punttusfrånröds
soita mulle 050-3455359 röössiboe
Iloista pääsiäistä myös sulle Kittie:)
Omassa avauksessani jo kerroin mitä touhailen pyhäpäivinä, puhelinnumeroani en kehtaa laittaa;)Kiitti samoin:) Perinteisiä pääsiäisruokia lähinnä, mämmiä ja lammaspaistia. Tuttavien kokolle lauantaina.
Onko lammaspaisti hyvää? En ole koskaan maistanut..
Miksi muuten Toljanterin avaus on kadonnut..??😐
Ai, onko sellanenkin täällä ollu :o No on se nopeesti häipyny, ku en ehtiny lukemaan ja vastailemaan. :( Ei kyllä kovin helposti jutut katoa noin nopeesti..Siellä on ollu kova ilmianto-urakka päällä :/
- epäilen_että
Nopeudesta päätellen automaattipoisto.
epäilen_että kirjoitti:
Nopeudesta päätellen automaattipoisto.
No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.
TINTTU_LIINA kirjoitti:
No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.
Tajusin heti avaukseni lähettämisen jälkeen että se on täysin kelvoton ja poistetaan varmaankin heti. Olin oikeassa, valitettavasti:(
Yksi pilkkuvirhe siinä oli, sanaa Kokkola ei ollut koko avauksessa ja pääsiäisen takia siellä oli myös sana muna. Kyseessä oli siis täysin typerä yritys toivottaa hyvää pääsiäistä palstalaisille.HerraToljanter kirjoitti:
Tajusin heti avaukseni lähettämisen jälkeen että se on täysin kelvoton ja poistetaan varmaankin heti. Olin oikeassa, valitettavasti:(
Yksi pilkkuvirhe siinä oli, sanaa Kokkola ei ollut koko avauksessa ja pääsiäisen takia siellä oli myös sana muna. Kyseessä oli siis täysin typerä yritys toivottaa hyvää pääsiäistä palstalaisille.Miten sä saatoit unohtaa sieltä sanan Kokkola?? Hyi sua tonttu..ja vielä aloit irstailemaan munajutuilla ;))
- faktatietoa_
TINTTU_LIINA kirjoitti:
No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.
Ei tarvi ollakkaan jos automaatti poistaa.
Mukavaa Munajuhlaa myös Kittielle :) Mä aion vaan lorvia ja ahmia suklaamunia ja tietysti mämmiä ;) Huomenna kylläki joudun huushollin siivouspuuhiin, ku en ole sitä vielä ehtiny tehdä :(
butch-cassidy kirjoitti:
Minnekkäs Miina on kadonnut? ;-D
Miina lähti lomalle ja takas tuli Iso-Liina :P
- rekkaamaton
Hyvää pääsiäistä kaikille rekatuille! Älkää syökö mämmiä ähkyyn asti;)
Aurinkoista ja lämminhenkistä pääsiäistä myöskin meikän sakilta. Täällä vietetään pyhät teeman mukaisesti elikkä sellaista mukavaa yhdessäoloa on kaiketi luvassa sekä tytsin ja sukulaistyttöjen kehittämää toimintaa meidän sällien pään menoksi. Maakunnan mahtavin pääsiäiskokkokin löytyy yhtään liioittelematta.. ;-)
- tyttösi_kaksoisolento
Häkellyttävä yhdennäköisyys vai mitä?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/6d/17/0c/6d170c54bc9d96fb92a5d595bcc00b7e.jpg - kauneuskatsojansilmässä
tyttösi_kaksoisolento kirjoitti:
Häkellyttävä yhdennäköisyys vai mitä?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/6d/17/0c/6d170c54bc9d96fb92a5d595bcc00b7e.jpgIhan sievä tyttöhän tuo on.
- trollaatteko
tyttösi_kaksoisolento kirjoitti:
Häkellyttävä yhdennäköisyys vai mitä?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/6d/17/0c/6d170c54bc9d96fb92a5d595bcc00b7e.jpgEikös toi ole sama neito?
- jaa-aa
tyttösi_kaksoisolento kirjoitti:
Häkellyttävä yhdennäköisyys vai mitä?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/6d/17/0c/6d170c54bc9d96fb92a5d595bcc00b7e.jpgMiesmäisen näköinen, onkohan lesbo?
- wiljanerkki321
En herkuttele enkä ehdi pääsisäistä muuenkaan juhlimaan,koska olen koko pääsiäisen töissä jotta niistäkin vähistä minun työlläni ansaitsemistani m varoista tämä kirottu yhteiskunta peri veron jota käytetään mm hallitsemattoman maahanmuuton ym tukemiseen.minua suoraan sanottuna repii kun m uut juhlivat ja minä teen töitä!!!
- LGBT-Sonja
Myöhässä tulee, mutta vietin poikaystäväni kanssa ihanan, joskin säiden puolesta tylsähkön pidemmän viikonlopun ja lähinnä keskityimme toisiimme. =p
- Kokkola Ladyboy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419
