Pääsiäinen lähestyy.. (rek.)

Iloista pääsiäistä palstakamuille ja muille!😊

Miten vietätte pääsiäisen? Herkutteletko?

Itse pidä pääsiäistä kevään juhlana, uskovainen en ole tippaakaan. Sisustan asuntoa keväisillä väreillä, rentoudun, syön mämmiä ja suklaamunia..😉

26

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punttusfrånröds

      soita mulle 050-3455359 röössiboe

    • Iloista pääsiäistä myös sulle Kittie:)

      Omassa avauksessani jo kerroin mitä touhailen pyhäpäivinä, puhelinnumeroani en kehtaa laittaa;)

      • Kiitos!😊 Juu, luin avauksesi ja en ala numeroasi täällä urkkimaan..😉


    • Kiitti samoin:) Perinteisiä pääsiäisruokia lähinnä, mämmiä ja lammaspaistia. Tuttavien kokolle lauantaina.

    • Onko lammaspaisti hyvää? En ole koskaan maistanut..

      • En ole maistanut minäkään..enkä maista :P


    • Miksi muuten Toljanterin avaus on kadonnut..??😐

      • Ai, onko sellanenkin täällä ollu :o No on se nopeesti häipyny, ku en ehtiny lukemaan ja vastailemaan. :( Ei kyllä kovin helposti jutut katoa noin nopeesti..Siellä on ollu kova ilmianto-urakka päällä :/


      • epäilen_että

        Nopeudesta päätellen automaattipoisto.


      • epäilen_että kirjoitti:

        Nopeudesta päätellen automaattipoisto.

        No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.


      • TINTTU_LIINA kirjoitti:

        No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.

        Tajusin heti avaukseni lähettämisen jälkeen että se on täysin kelvoton ja poistetaan varmaankin heti. Olin oikeassa, valitettavasti:(

        Yksi pilkkuvirhe siinä oli, sanaa Kokkola ei ollut koko avauksessa ja pääsiäisen takia siellä oli myös sana muna. Kyseessä oli siis täysin typerä yritys toivottaa hyvää pääsiäistä palstalaisille.


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Tajusin heti avaukseni lähettämisen jälkeen että se on täysin kelvoton ja poistetaan varmaankin heti. Olin oikeassa, valitettavasti:(

        Yksi pilkkuvirhe siinä oli, sanaa Kokkola ei ollut koko avauksessa ja pääsiäisen takia siellä oli myös sana muna. Kyseessä oli siis täysin typerä yritys toivottaa hyvää pääsiäistä palstalaisille.

        Miten sä saatoit unohtaa sieltä sanan Kokkola?? Hyi sua tonttu..ja vielä aloit irstailemaan munajutuilla ;))


      • faktatietoa_
        TINTTU_LIINA kirjoitti:

        No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.

        Ei tarvi ollakkaan jos automaatti poistaa.


    • Mukavaa Munajuhlaa myös Kittielle :) Mä aion vaan lorvia ja ahmia suklaamunia ja tietysti mämmiä ;) Huomenna kylläki joudun huushollin siivouspuuhiin, ku en ole sitä vielä ehtiny tehdä :(

      • Minnekkäs Miina on kadonnut? ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Minnekkäs Miina on kadonnut? ;-D

        Miina lähti lomalle ja takas tuli Iso-Liina :P


    • rekkaamaton

      Hyvää pääsiäistä kaikille rekatuille! Älkää syökö mämmiä ähkyyn asti;)

    • Aurinkoista ja lämminhenkistä pääsiäistä myöskin meikän sakilta. Täällä vietetään pyhät teeman mukaisesti elikkä sellaista mukavaa yhdessäoloa on kaiketi luvassa sekä tytsin ja sukulaistyttöjen kehittämää toimintaa meidän sällien pään menoksi. Maakunnan mahtavin pääsiäiskokkokin löytyy yhtään liioittelematta.. ;-)

      • tyttösi_kaksoisolento

      • kauneuskatsojansilmässä

      • trollaatteko

      • jaa-aa

    • wiljanerkki321

      En herkuttele enkä ehdi pääsisäistä muuenkaan juhlimaan,koska olen koko pääsiäisen töissä jotta niistäkin vähistä minun työlläni ansaitsemistani m varoista tämä kirottu yhteiskunta peri veron jota käytetään mm hallitsemattoman maahanmuuton ym tukemiseen.minua suoraan sanottuna repii kun m uut juhlivat ja minä teen töitä!!!

      • Kai sinullakin on joskus lomaa..?


    • LGBT-Sonja

      Myöhässä tulee, mutta vietin poikaystäväni kanssa ihanan, joskin säiden puolesta tylsähkön pidemmän viikonlopun ja lähinnä keskityimme toisiimme. =p

      - Kokkola Ladyboy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      226
      1983
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1362
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      91
      1293
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1209
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      29
      940
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      801
    7. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      800
    8. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      776
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      736
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      724
    Aihe