Pääsiäinen lähestyy.. (rek.)

Iloista pääsiäistä palstakamuille ja muille!😊

Miten vietätte pääsiäisen? Herkutteletko?

Itse pidä pääsiäistä kevään juhlana, uskovainen en ole tippaakaan. Sisustan asuntoa keväisillä väreillä, rentoudun, syön mämmiä ja suklaamunia..😉

26

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punttusfrånröds

soita mulle 050-3455359 röössiboe

• Iloista pääsiäistä myös sulle Kittie:)

Omassa avauksessani jo kerroin mitä touhailen pyhäpäivinä, puhelinnumeroani en kehtaa laittaa;)

• Kiitos!😊 Juu, luin avauksesi ja en ala numeroasi täällä urkkimaan..😉

• Kiitti samoin:) Perinteisiä pääsiäisruokia lähinnä, mämmiä ja lammaspaistia. Tuttavien kokolle lauantaina.

• Onko lammaspaisti hyvää? En ole koskaan maistanut..

• En ole maistanut minäkään..enkä maista :P

• Miksi muuten Toljanterin avaus on kadonnut..??😐

• Ai, onko sellanenkin täällä ollu :o No on se nopeesti häipyny, ku en ehtiny lukemaan ja vastailemaan. :( Ei kyllä kovin helposti jutut katoa noin nopeesti..Siellä on ollu kova ilmianto-urakka päällä :/

• epäilen_että

Nopeudesta päätellen automaattipoisto.

• epäilen_että kirjoitti:

Nopeudesta päätellen automaattipoisto.

No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.

• TINTTU_LIINA kirjoitti:

No tuskin siinä niin mitään asiatonta oli, että automaatti sen tuosta noin vaan poistais.

Tajusin heti avaukseni lähettämisen jälkeen että se on täysin kelvoton ja poistetaan varmaankin heti. Olin oikeassa, valitettavasti:(

Yksi pilkkuvirhe siinä oli, sanaa Kokkola ei ollut koko avauksessa ja pääsiäisen takia siellä oli myös sana muna. Kyseessä oli siis täysin typerä yritys toivottaa hyvää pääsiäistä palstalaisille.

• HerraToljanter kirjoitti:

Tajusin heti avaukseni lähettämisen jälkeen että se on täysin kelvoton ja poistetaan varmaankin heti. Olin oikeassa, valitettavasti:(

Yksi pilkkuvirhe siinä oli, sanaa Kokkola ei ollut koko avauksessa ja pääsiäisen takia siellä oli myös sana muna. Kyseessä oli siis täysin typerä yritys toivottaa hyvää pääsiäistä palstalaisille.

Miten sä saatoit unohtaa sieltä sanan Kokkola?? Hyi sua tonttu..ja vielä aloit irstailemaan munajutuilla ;))

• faktatietoa_
        TINTTU_LIINA kirjoitti:

Ei tarvi ollakkaan jos automaatti poistaa.

• Mukavaa Munajuhlaa myös Kittielle :) Mä aion vaan lorvia ja ahmia suklaamunia ja tietysti mämmiä ;) Huomenna kylläki joudun huushollin siivouspuuhiin, ku en ole sitä vielä ehtiny tehdä :(

• Minnekkäs Miina on kadonnut? ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Minnekkäs Miina on kadonnut? ;-D

Miina lähti lomalle ja takas tuli Iso-Liina :P

• rekkaamaton

Hyvää pääsiäistä kaikille rekatuille! Älkää syökö mämmiä ähkyyn asti;)

• Aurinkoista ja lämminhenkistä pääsiäistä myöskin meikän sakilta. Täällä vietetään pyhät teeman mukaisesti elikkä sellaista mukavaa yhdessäoloa on kaiketi luvassa sekä tytsin ja sukulaistyttöjen kehittämää toimintaa meidän sällien pään menoksi. Maakunnan mahtavin pääsiäiskokkokin löytyy yhtään liioittelematta.. ;-)

• tyttösi_kaksoisolento

• kauneuskatsojansilmässä

• trollaatteko
        tyttösi_kaksoisolento kirjoitti:

Häkellyttävä yhdennäköisyys vai mitä?
        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/6d/17/0c/6d170c54bc9d96fb92a5d595bcc00b7e.jpg

Eikös toi ole sama neito?

• jaa-aa

• wiljanerkki321

En herkuttele enkä ehdi pääsisäistä muuenkaan juhlimaan,koska olen koko pääsiäisen töissä jotta niistäkin vähistä minun työlläni ansaitsemistani m varoista tämä kirottu yhteiskunta peri veron jota käytetään mm hallitsemattoman maahanmuuton ym tukemiseen.minua suoraan sanottuna repii kun m uut juhlivat ja minä teen töitä!!!

• Kai sinullakin on joskus lomaa..?

• LGBT-Sonja

Myöhässä tulee, mutta vietin poikaystäväni kanssa ihanan, joskin säiden puolesta tylsähkön pidemmän viikonlopun ja lähinnä keskityimme toisiimme. =p

- Kokkola Ladyboy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6148
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5617
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1778
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe