SUUHYGIENISTI SOTELI 2017

SoteliS

Moikka!

Eli oisko kukaa kiinnostunu tekee porukal vaikkapa jotai wappi tai snäppiryhmää ti ihan mitä tahansa johon vois sit yhes vaik kirjottaa omii ajatuksii ja keskustella muutenki kokeest ja pääsyst yleensä?

Alle vaa kommenttii ni lähettäis tästä toteuttaa :)

16

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakija1

Moikka, mua vois kiinnostaa!

• SoteliS

Mahtavaa! elikkä mites tätä lähettäis järkkäämää :D

• hakija1

nooo niimpä ;D jos tänne laittaa yhteystietoja ni ne on sit aika julkisessa jaossa kaikille :D Haetko ekaa kertaa? Minkä ikäinen oot?

• SoteliS

Joo ekaa kertaa! Oon 18.

Iha paniikis ku ei tii minkälaine on ja nii vähä hakijoit pääsee sisää..

• Hakija1

okei, ekaa kertaa mäkin, oon 26 ;D yks tutkinto jo hankittu mut tarttis toisen.. ahistaa kyl ku hirveenä hakijoita ja niiin pieni todennäköisyys päästä :/ mites saatas yhteystietoja vaihdettuu?

• Sotelikokeeseen

En ole suuhygienistiksi hakemassa vaan sosionomiksi, kuitenkin kiinnostaisi tulla mukaan keskustelemaan kokeesta ja pientä "lukupiiriä" sen kautta jos paremmin jäisi asiat mieleen. :)

• Hakija1

Oon hakemassa terkkariks, mutta mä oisin kans kiinnostunut keskustelemaan tuosta kokeesta:) jos vaikka jonkun s-postiin lähetettäs numerot ja se sit tekis wappiryhmän? Ei ihan tänne viitti numeroita laitella:)

• blaaaa

voin vaikka laittaa tähän mun vanhan spostin osoitteen, ei oo niin paha jos sinne alkaa tulee jotain roskapostia :D ni laittakaa maililla mulle yhteystietoja ni teen sen ryhmän. eli [email protected]

• Hakija123
        blaaaa kirjoitti:

voin vaikka laittaa tähän mun vanhan spostin osoitteen, ei oo niin paha jos sinne alkaa tulee jotain roskapostia :D ni laittakaa maililla mulle yhteystietoja ni teen sen ryhmän. eli [email protected]

Laitoin sulle mun numeron! :)

• SoteliS

Heippa! Laitoin kanssa numeroo tulee!

• Soteli123

Laitoin kans s-postia!

• 1237

Millasia pisteitä porukka sai kokeesta?:) itellä tuli 52 ja miinukset laskettu jo pois.

• Suuhyg

Sen perusteella mitä muistan vastanneeni oisin saanut 59 pistettä, aluksi olin siihen pettynyt kun perfektionistina tavoitteet korkeammalla, mutta mitä nyt oon netistä lueskellu muiden pisteitä niin oonkin helpottunut :D Viime kevään pisteisiin suhteutettuna pitäisi tulla kutsu Turkuun, pisterajat tulee oleen varmaan alempanakin kun niin monien mielestä koe oli viime kevättä vaikeampi.

• Idami

Onko kellään tullun vielä kutsua pääsykokeisii

• pääsykoe

Juu 47.2 pisteellä tuli pääsykoekutsu Helsinkiin.

• JippiiJee--

Tuli joo kutsu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe