Moikka!
Eli oisko kukaa kiinnostunu tekee porukal vaikkapa jotai wappi tai snäppiryhmää ti ihan mitä tahansa johon vois sit yhes vaik kirjottaa omii ajatuksii ja keskustella muutenki kokeest ja pääsyst yleensä?
Alle vaa kommenttii ni lähettäis tästä toteuttaa :)
SUUHYGIENISTI SOTELI 2017
16
676
Vastaukset
- Hakija1
Moikka, mua vois kiinnostaa!
- SoteliS
Mahtavaa! elikkä mites tätä lähettäis järkkäämää :D
- hakija1
nooo niimpä ;D jos tänne laittaa yhteystietoja ni ne on sit aika julkisessa jaossa kaikille :D Haetko ekaa kertaa? Minkä ikäinen oot?
- SoteliS
Joo ekaa kertaa! Oon 18.
Iha paniikis ku ei tii minkälaine on ja nii vähä hakijoit pääsee sisää..- Hakija1
okei, ekaa kertaa mäkin, oon 26 ;D yks tutkinto jo hankittu mut tarttis toisen.. ahistaa kyl ku hirveenä hakijoita ja niiin pieni todennäköisyys päästä :/ mites saatas yhteystietoja vaihdettuu?
- Sotelikokeeseen
En ole suuhygienistiksi hakemassa vaan sosionomiksi, kuitenkin kiinnostaisi tulla mukaan keskustelemaan kokeesta ja pientä "lukupiiriä" sen kautta jos paremmin jäisi asiat mieleen. :)
- Hakija1
Oon hakemassa terkkariks, mutta mä oisin kans kiinnostunut keskustelemaan tuosta kokeesta:) jos vaikka jonkun s-postiin lähetettäs numerot ja se sit tekis wappiryhmän? Ei ihan tänne viitti numeroita laitella:)
- blaaaa
voin vaikka laittaa tähän mun vanhan spostin osoitteen, ei oo niin paha jos sinne alkaa tulee jotain roskapostia :D ni laittakaa maililla mulle yhteystietoja ni teen sen ryhmän. eli [email protected]
- Hakija123
blaaaa kirjoitti:
voin vaikka laittaa tähän mun vanhan spostin osoitteen, ei oo niin paha jos sinne alkaa tulee jotain roskapostia :D ni laittakaa maililla mulle yhteystietoja ni teen sen ryhmän. eli [email protected]
Laitoin sulle mun numeron! :)
- SoteliS
Heippa! Laitoin kanssa numeroo tulee!
- Soteli123
Laitoin kans s-postia!
- 1237
Millasia pisteitä porukka sai kokeesta?:) itellä tuli 52 ja miinukset laskettu jo pois.
- Suuhyg
Sen perusteella mitä muistan vastanneeni oisin saanut 59 pistettä, aluksi olin siihen pettynyt kun perfektionistina tavoitteet korkeammalla, mutta mitä nyt oon netistä lueskellu muiden pisteitä niin oonkin helpottunut :D Viime kevään pisteisiin suhteutettuna pitäisi tulla kutsu Turkuun, pisterajat tulee oleen varmaan alempanakin kun niin monien mielestä koe oli viime kevättä vaikeampi.
- Idami
Onko kellään tullun vielä kutsua pääsykokeisii
- pääsykoe
Juu 47.2 pisteellä tuli pääsykoekutsu Helsinkiin.
- JippiiJee--
Tuli joo kutsu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019