WebHelp Palveluneunoja

Utelias76875

Kokemuksia WebHelp eli vissiin entinen GoExcellent firman palveluneuvoja hommista? Onko tämäkin vain hyvin naamioitua puhelimyyntiä?

11

6573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helluli

Älä mene sinne töihin. Se on huonolla palkalla teettävä firma, ja siellä ei kukaan tykkää olla. Tuntuu että sinne menee vain ne luuserit, keillä ei ole muuta työtä

• Jaska..Jokunen

Itse ollut töissä pidemmän aikaa, en suosittele. Paineet työntekijöille ovat kovat ja moni on siksi irtisanoutunutkin.

• beentheredunthat

Ei todellakaan suositeltava työnantaja missään nimessä.

Jos haluat kokemusta esim aikakausilehtien, vakuutusalan tai (((Applen))) yms asiakaspalvelusta niin voit olla korkeintaan vuoden töissä. Mutta muuten teettävät sulle erittäin huonon työsopimuksen, työtunnit lähes puoliintuu yhtäkkiä ilman syytä ja varoituksia kirjoitellaan sinne sun tänne ilman olennaista syytä (kun esimerkiksi myöhästyt pari minuuttia työvuoron alkamisesta). Myös esimiehillä utopistiset paineet jatkuvasti.

Lyhyesti sanottuna nuorten ihmisten hyväksikäyttöä parhaimmillaan. Joudut raatamaan isolla tavalla elättääksesi itsesi (muuten palkka 1250e/kk täysillä tunneilla). Eräänlainen modernin orjuuden instituutio joten pysy kaukana äläkä sorru tälle tielle.

• evitskog

Onko homma näin kuin beentheredunthat kirjoitit..? Tänään sieltä firmasta soitettiin ja ensi viikolla olisi haastattelu testi miten nopeasti tallentaa.....! Onhan tämä 1250 netto palkka?....taidan miettiä vielä viikonlopun yli ja sitten maanantaina perua haastattelu!!

• Ex-työntekijä

En suosittele. Tosiaan olin pidemmän aikaa töissä ja varoituksia sateli muille. Itse tajusin häipyä ja ei ole kaduttanut. Ennen oli ok, nykyään silkkaa puh. myyntiä sanomalehtipuolella.

• GoExcellent.Not

Allekirjoitan Ex-työntekijän 6.1.2018 11:33 kommentin. Itsekkin pääsin onneksi ulostautumaan tuosta reiästä. Varoituksia tosiaan sateli ja niitä jaettiin täysin mielivaltaisista syistä esim "tasapuolisuuden nimissä". Itse onneksi liittoon kuuluvana en alkanut näitä allekirjoittamaan ja kerroin haluavani liiton edustajan paikalle, koska syyte ei pitänyt paikkaansa. Kummasti tilanteet lakaistiin maton alle ja näin kävi useasti.

• Anonyymi

Minä tykkäsin työskennellä Webhelpillä, oma esimies tosi mukava. Töitä saa tehdä ja välillä ihmetyttääkin miten lusmuja jotkut osaa olla. Sitten kun jatkuviin myöhästelyihin puututtiin, heti tuli itkua, että epäreilua, eikä muutenkaan tunnu joillekin työnteko maistuvan..

• åpoksppks

Entinen työntekijä ilmoittautuu myöskin mukaan tähän keskusteluun... Noh siis ensimmäiset varoitukset alkaa tipahtelemaan, kun kuukauden olet talossa ollut.. Ennen kun koe aika loppuu, miettivät esimiehet sitä, että antavatko kenkää vai ei

• kuuurious

Mistä niitä varoituksia siis saa? Siis mistä syistä?

• MulletBullet

Allekirjoitan Ex-työntekijän 6.1.2018 11:33 kommentin. Itsekkin pääsin onneksi ulostautumaan tuosta reiästä. Varoituksia tosiaan sateli ja niitä jaettiin täysin mielivaltaisista syistä esim "tasapuolisuuden nimissä". Itse onneksi liittoon kuuluvana en alkanut näitä allekirjoittamaan ja kerroin haluavani liiton edustajan paikalle, koska syyte ei pitänyt paikkaansa. Kummasti tilanteet lakaistiin maton alle ja näin kävi useasti.

• Anonyymi

Onko kokemuksia Malagan alueen Webhelp-toiminnosta? Hakevat suomen- ja englannin kielen osaavia henkilöitä pankin asiakaspalveluun. Palkka on ihan ok espanjalaisittain ja vakituinen sopimus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2346
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      134
      816
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      725
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe