Mulla on pitkään ollut takapuolessa ärsyttävä kova näppylä, ja olen miettinyt mikä se voi olla. On ihan siellä lähellä reikää. Välillä on kipeä jos siihen joku osuu. Lääkäriin en varmasti mene enkä ole kotona uskaltanut siitä puhua. Jos joku osaisi kertoa onko sellainen ihan normaalia.
Näppylä takapuolessa
3
329
Vastaukset
- Pimppadesantti
Näin pikadiagnoosina sanoisin, että se on kilpirauhassyövän pahanlaatuinen etäpesäke. Sen tavoitteena oli pimppa, mutta eksyi matkalla.
Voin tulla tarkastamaan sen, jos olet alle 30v ja max. 75-kiloinen nainen. Jos vanhempi tai läskimpi, hoida konsultaatio muualta.
Peliaikaa jouluun asti, ehkä. Voimia omaisille. - LekuritPyh
Jos et mene lääkäriin niin laita kuva nähtäväksi, ei tässä muuten voi päätellä onko pukama vai mikä patti tulehdus. Lääkäri nyt on kuitenkin se paras vaihtoehto ja tiedän mistä puhun koska minulla oli -70 luvun suomen suurin peräpukama, oma taistelusta ja urhoollisesta sellaisesta huolimatta sairaala kutsui lopulta.
- Tohtori_opastaa
Se klöntti on pahanhajuisia ajatuksia maahanmuuttajista sisältävät aivosi. Tunge se sormellasi takaisin persesilmääsi.
päivää päivää herra tohtori.
Päivää. No mikäs vaivaa?
hinkuyskä on
tuperkkeli on
.
.
.
ja sokerina pohjalla, korttelin suurimmat peräpukamat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446