Onko kokemuksia kyseisestä yhtiöstä?
Kovasti tuntuvat hakevan väkeä töihin mutta olisi kiva kuulla millainen talo on kyseessä.
Veijo Esson baarissa asia toki tiedetään, vaan mitenkäs täällä.
Onko kenelläkään ensikäden tietoa tai kokemuksia?
Cemt-Trans
20
6370
Vastaukset
- Tyäukko
Vehkeet ei kaikki aivan uusinta erää mutta mukava on olla töissä kunhan itse tekee asiat hyvin ja jaksaa painaa pitkää päivää
- TyöntelijäPM
Joo, pitkää päivää on painettava ja oltava rehellinen sekä ahkera. Varastelua ja kynätunteja ei siedetä. Kalusto toimivaa ja oikea oppisella perseennuolulla saat uuden ajokin. Suosittelen hyvänä ja vakaana työpaikkana.
- Nim.kiinostaa
Kuinka pitkään pitää persetä nuolla että saa uuden ajokin??
- TyöntelijäPM
Nim.kiinostaa kirjoitti:
Kuinka pitkään pitää persetä nuolla että saa uuden ajokin??
Ei aika, vaan laatu. Kuten kirjoitin, niin oikeaoppinen nuolu. Itse olin reilun vuoden töissä ja ajoin vanhalla ritsalla ja auktoriteettinen ja oikein suunnattu perseennuolu toi uuden ajokin. Tämäkin on taito, mitä ei koulussa opita,
- Uusitekijä
Tässä yksi lisää kuka haluaa päästä sinne ajamaan.
- Uusitekijä
Miten se vuoro homma pyörii lahden alueella.
- kokenut_
Jos olet vuokralla asuva poikamies, jolla ei ole omaa elämää niin tämä firma on sinulle juuri oikea.
- Uusitekijä
No en kumpaakaan mutta ajattelin kokeilla silti.
- Vetelä
Mukava talo oli olla töissä, työkaverit ja esimiehet (naiset) oli lepposaa porukkaa. Lyypekissä oli firman kämppä jossa asuminen oli muistaakseni ilmaista tosin siitä on AIKAA. Ei valittamista, palkka tuli niinku piti
- prööt
Olen myös huomannut, että tosi monta kertaa on haettu työntekijöitä. Mikä mättää?? Onko ilmapiirissä vikaa vai pitkät päivät vai miksi haetaan koko aika uusia työntekijöitä?
- Pullo.Pete
Alkoholi ongelmat kiusaa hyvää firmaa
- Ex-kuski
Pekkasia ei meinaa saada pitää ja vapaista saa tapella.Kalusto paskaa ja kannattaa tilinauha tarkistaa ja tunnit pitää ylhäällä.Jos ei muuta elämää ja haluu romun kanssa jäähä milloin mihinkin kun hajoo niin mikä ettei!!
- Paska_Firma
Ei saa koristella autoa omaan piikkiin.
- 48tukl
Kuka vttu ny ees haluaa rahojaan semmoseen turhuuteen laittaa....
- Anonyymi
Minä en ala jos autoa ei saa koristella ja pitää viikonloput kotona.
- Anonyymi
Autossa pitää olla vähintään neljä michelinukkoa puls muut tilpehöörit.
- Anonyymi
Saako autoa pitää viikonloput pitää kotona ja käydä autolla kantakuppilassa.
- Anonyymi
Tänään ajellessani 8 tietä lähti ohituskaistan loppupäässä kyseisen firman auto ohittamaan vaikka ei mitenkään kerennyt ohittamaan. Rinnalle päästessä cemt Transin kuski aloitti jumalattoman tööttäämisen ja jos en olisi jarruttanut ja tiputtanut omaa vauhtiani lähes nollaan olisi hän kiilannut minut ojaan. Eikä ole ollut ainut kerta kun kyseisen firman kuskit aiheuttaneet vaaratilanteita. Voisi olla johdon ihan hyvä välillä tarkistaa millaisia idiootteja ovat palkanneet.
- Anonyymi
Sitten heräsin ja lähdit postiin lajittelemaan paketteja.
- Anonyymi
Jos ei muuta elämää ole niin tämä on sinun työpaikkasi. Joka päivä saat odotella puhelimen ääressä koskahan lähdet töihin,ei siis mitään selkeitä työvuoroja. Tilinauha kannattaa tarkastaa joka kerta,koska palkka näyttää ihan toiselta mitä se pitäs olla.varsinkin säiliöpuolella tuntiliksa ei ole lähellekään sitä mitä se pitäs olla. Työnantajaa ei myöskään kiinnosta työntekijän turvallisuus tienpäällä. Ja tämä on ihan kokemuksella kirjoitettu. Itse en suosittele kenellekään tätä firmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255