Cemt-Trans

Kovaa_ajoa

Onko kokemuksia kyseisestä yhtiöstä?
Kovasti tuntuvat hakevan väkeä töihin mutta olisi kiva kuulla millainen talo on kyseessä.

Veijo Esson baarissa asia toki tiedetään, vaan mitenkäs täällä.
Onko kenelläkään ensikäden tietoa tai kokemuksia?

19

5359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyäukko

      Vehkeet ei kaikki aivan uusinta erää mutta mukava on olla töissä kunhan itse tekee asiat hyvin ja jaksaa painaa pitkää päivää

    • TyöntelijäPM

      Joo, pitkää päivää on painettava ja oltava rehellinen sekä ahkera. Varastelua ja kynätunteja ei siedetä. Kalusto toimivaa ja oikea oppisella perseennuolulla saat uuden ajokin. Suosittelen hyvänä ja vakaana työpaikkana.

      • Nim.kiinostaa

        Kuinka pitkään pitää persetä nuolla että saa uuden ajokin??


      • TyöntelijäPM
        Nim.kiinostaa kirjoitti:

        Kuinka pitkään pitää persetä nuolla että saa uuden ajokin??

        Ei aika, vaan laatu. Kuten kirjoitin, niin oikeaoppinen nuolu. Itse olin reilun vuoden töissä ja ajoin vanhalla ritsalla ja auktoriteettinen ja oikein suunnattu perseennuolu toi uuden ajokin. Tämäkin on taito, mitä ei koulussa opita,


    • Uusitekijä

      Tässä yksi lisää kuka haluaa päästä sinne ajamaan.

    • Uusitekijä

      Miten se vuoro homma pyörii lahden alueella.

    • kokenut_

      Jos olet vuokralla asuva poikamies, jolla ei ole omaa elämää niin tämä firma on sinulle juuri oikea.

      • Uusitekijä

        No en kumpaakaan mutta ajattelin kokeilla silti.


    • Vetelä

      Mukava talo oli olla töissä, työkaverit ja esimiehet (naiset) oli lepposaa porukkaa. Lyypekissä oli firman kämppä jossa asuminen oli muistaakseni ilmaista tosin siitä on AIKAA. Ei valittamista, palkka tuli niinku piti

      • prööt

        Olen myös huomannut, että tosi monta kertaa on haettu työntekijöitä. Mikä mättää?? Onko ilmapiirissä vikaa vai pitkät päivät vai miksi haetaan koko aika uusia työntekijöitä?


      • Pullo.Pete

        Alkoholi ongelmat kiusaa hyvää firmaa


    • Ex-kuski

      Pekkasia ei meinaa saada pitää ja vapaista saa tapella.Kalusto paskaa ja kannattaa tilinauha tarkistaa ja tunnit pitää ylhäällä.Jos ei muuta elämää ja haluu romun kanssa jäähä milloin mihinkin kun hajoo niin mikä ettei!!

      • Paska_Firma

        Ei saa koristella autoa omaan piikkiin.


      • 48tukl

        Kuka vttu ny ees haluaa rahojaan semmoseen turhuuteen laittaa....


      • Anonyymi

        Minä en ala jos autoa ei saa koristella ja pitää viikonloput kotona.


      • Anonyymi

        Autossa pitää olla vähintään neljä michelinukkoa puls muut tilpehöörit.


      • Anonyymi

        Saako autoa pitää viikonloput pitää kotona ja käydä autolla kantakuppilassa.


    • Anonyymi

      Tänään ajellessani 8 tietä lähti ohituskaistan loppupäässä kyseisen firman auto ohittamaan vaikka ei mitenkään kerennyt ohittamaan. Rinnalle päästessä cemt Transin kuski aloitti jumalattoman tööttäämisen ja jos en olisi jarruttanut ja tiputtanut omaa vauhtiani lähes nollaan olisi hän kiilannut minut ojaan. Eikä ole ollut ainut kerta kun kyseisen firman kuskit aiheuttaneet vaaratilanteita. Voisi olla johdon ihan hyvä välillä tarkistaa millaisia idiootteja ovat palkanneet.

      • Anonyymi

        Sitten heräsin ja lähdit postiin lajittelemaan paketteja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe