Ihastuin mamuun

pahaolla11

Eli siis musta tuntuu että kukaan suomalainen ei sytytä, vaan esim. Mamut yms sellasset vaalee/tumma väliltä ja ruskeet silmät. Suomalaisista pojista en tykkää yhtään mielestäni he ovat vastenmielisiä. Olen itse puoliksi eri maalainen koska äitini on aasiasta. Olen mielestäni ihan kaunis. Tänään kun olimme leirillä niin siellä oli kolme mamua joiden kanssa pelasimme futista. Se lähti siitä kun luokkalaisiani istui aulassa ja siellä oli myös kolme mamua. Ne mamut nauroivat yhdelle luokkalaiselleni pojalle, olkoon vaikka Veeti. Veeti oli mulle koko aja sillee "noi on ihan sekoja" kun ne vaan nauro siinä sille. Sit päädyttii jotenki pelaamaan niiden kanssa aulaan futista, kun löydettiin pallo, tai no syöteltiin siinä. Sit joku mun kaverista oli sillee "mennää salii pelaa" ja mentii pelaa niiden kaa. Se yks mamu niist oli tosi söpö ja ihanan olone, tosiaa mua varmaa 9 vuotta vanhempi. Oon siis 12. Ne oli aikuisii mut iha sairaa kivoi. Sit sen jälkee ku jouduttii lähtee nii mun kaverit sano et se yks josta mä tykkään xd nii et se koko ajan katto mua ja hymyili. Ja joo ei tarvi laittaa tänne et "ne haluavat vain raiskata ja sitten tappavat" koska mua ei kiinnosta. Ne oli ihan sika kivan tuntusii ja se yks oli oikeesti huvännäköi. Ku pelattii siel salis futista et tytöt vs ne nii niitte kaa oli iha sika kiva pelata ja ainii sitku lähettii nii myös ku huusin et "heippa" nii se oli sillee "moikka" ja vilkutti mut siis se oli nii ihana. Ei mua sytytä suomalaiset, pikemminki tumma ja tulinen. Lähin haikein mielin sieltä pois. Haluun nähä sen viel joskus. Kertokaa et oliks se sellai perus murharaiskaaja vai ei. Se tuntu iha aidolta ihmiseltä ja todella mukavalta. Ihastuin häneen ensi silmäyksellä.

23

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muista että poliisi ottaa hyväksikäytön aina vakavasti, ja heille voi rohkeasti kertoa siitä. Näin vältytään enemmiltä rikoksilta.

• Ottaako?

Mikähän raiskauksen tuomio yleensä on? 2 vuotta?

• Testailija- kirjoitti:

Ottaako?

Mikähän raiskauksen tuomio yleensä on? 2 vuotta?

Rikos otetaan tosissaan, rangaistusta ei.

• Teemitälystäät

Olet varmaan lukenut uutisista, että lähes kaikki terro ristit on asuinalueellaan tunnettu miellyttävinä ja ystävällisinä naapureina. Sama pätee moniin rais kaajiin ja hyvä ksikäyttäjiin. Se tulee heidän kulttuuristaan, että osaavat olla erittäin lipeviä ja uskonto käskee käyttämään sitä häikäilemättä hyväksi.

• Teemitälystäät

Tulin muuten etusivulta ja varmaan moni muukin.

• Sanat on kivoja kun ne kirjoittaa oikein.

• Teemitälystäät
        animehomo- kirjoitti:

Sanat on kivoja kun ne kirjoittaa oikein.

Valvonta on botin varassa ja sehän ei pidä tietyistä sanoista, ei sitten yhtään. Vielä toistaiseksi sitä voi vähän hämätä.

Googleta tekoäly suomi24

• Teemitälystäät kirjoitti:

Valvonta on botin varassa ja sehän ei pidä tietyistä sanoista, ei sitten yhtään. Vielä toistaiseksi sitä voi vähän hämätä.

Googleta tekoäly suomi24

Hyväksikäyttö raiskaus

• Odottelen Helsingin terroristi-iskua, että ylisuvaitsevaiset huomaisivat Suomen mamujen olevan aivan samanlaisia, kuin esim. Ruotsissa.

• Emme me tuon perusteella voi vielä tietää, onko hän raiskaaja vai ei. Mutta luultavammin ei ole.
      Kuitenkin tuolla ikäerolla ympäristö tuskin ottaa suhdetta kovin hyvin, joten helpompaa olisi pysyä erossa. Toisaalta helppo tie on luovuttajille....

• sinä_taas

joo me tiedetään kyllä että kannatat aikuisten miesten ja lasten "suhteita". olet ihan oikeassa, että sitä ei katsota hyvällä. valitettavasti et ymmärrä miksi niin on.

• Eksdeelesde

Miks kaikki lankeaa tähän?

• Teemitälystäät

Koska Suomessakin kouluissakin altistetaan aloittajan kaltaiset nuoret tytöt juuri näin näille vieraille miehille.

Ja koska aloittaja on kirjoitellut kaikenlaista mitä nyt 11/12 vuotias ahdistunut kirjoitelee.

• wrvrv3

terveisiä etusivulta. Jaa että oliko murhaajaraiskaaja vai?, no ainakin pedofiili jos susta oli kiinnostunut seksuaalisesti. MIssäs tämä tapahtui niin ilmoitellaan viranomaisille. Eikö suomalainen sytytä?, no tavalliset suomalaiset MIEHET ei vokottele pikkutyttöjä kouluissa niin ne ei silloin varmaan sytytä samalla lailla. Oikeesti älä jatka tuollaista. Jos tykkäät vanhemmista miehistä niin odota että olet 16 ja anna sitten palaa.

• Jaha, näköjään kommenttini oli sääntöjenvastainen.

• No kerro toki mielipiteesi

• Kaverini kertoi tänään että eilen kun pelasimme heidän kanssaan futista niin yksi mamu jolla oli musta lippis ja hiukset kivasti siin ees nii hän katsoi minua kuulemma tosi pervosti. Kaverini kertoi että esim kun seisoin hänen edessään niin hän katsoi minua koko ajan ja hymyili. Ja kun menin ottamaan palloa pois häneltä niin sen jälkeen hän koko ajan hymyili minulle pervosti :Dd mutta ei se minua haittaa, hän tuntui tosi mukavalta vaikka emme heidän kanssa juuri jutelleet. Mutta tuntuu että voisin mielummin ihastua tollaseen kun johonki perus suomalaiseen kaljamahaan. Kyl tollai ny enemmä houkuttaa ku suomalainen kaljamaha.

• Ja oli se komea vaikken kunnolla nähnyt

• Luota omaan harkintakykyysi. Enemmän kannattaisi miettiä sitä ikäeroa, kuin etnistä ryhmää.

• Yleensä niitä raiskaajarikollismamuja näkyy iltaisin kauppakeskuksien lähettyvillä tupakoimassa ja juomassa huutelemassa ohikulkijoille ja ahdistelemassa tyttöjä. Juuri nämä ovat sitä turhaa roskasakkia, jotka pitäisi häätää heti. Tälläiset loiset myös pilaavat normaalien, asiallisten maahantulijoiden maineen.

Aloittajan kuvaus ei kuulosta mitenkään uhkaavalta, mutta aina kannattaa olla varovainen.

• Kiitos asiallisesta vastauksesta☺️

• parempia

itekki tykkään enemmän mamuista

• hyvä etten oo ainoo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4541
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4028
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3542
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      36
      2842
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2593
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      60
      2512
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2399
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1927
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1908
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      227
      1663
    Aihe