Onko normaalia

1234567890e

Siis onko minulla normaali kokoinen penis jos sen pituus on 18cm (13v)

Ja onko normaalia itse tyydyttää 2 kertaa päiväissä (mielellään saman ikäiset pojat kertokaa kuinka pitkä ja kuinka usein itse tyydytätte )

4

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinormaalija

Oli mullakin 12,4 vuotiaana 15cm kun menin kutoselle. Sillon oli jo karvat kunnolla ja aloin runkkaamisen ja mälliä tuli. Siitä se vielä kasvo ja vaihtelee 18-20cm välillä riippuen miten jaksaa seistä. Eipä varsinaisesti kukaan koskaan vittuillut että olin muita edellä. Runkata voi niin usein kun haluaa, kyllä sen itte huomaa mikä on liikaa.

• rasisti.roturealisti

Nyt saatat ylpeillä tuolla pituudella, mutta tulet huomaamaan, että yli 20cm penis vain haittaa.

• Xx_

Voiko sinuun ottaa yhteyttä jossain? :)

• Ikäiseksesi sinulla on "huge".

Ja on normaalia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      212
      1409
    2. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      65
      1344
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      80
      1022
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      280
      886
    5. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      73
      843
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      821
    7. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      68
      818
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      185
      797
    9. Oletko mustis hänestä

Miten paljon.
      Ikävä
      38
      740
    10. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      725
    Aihe