Miehen ärsyttävä exä

kummatyrkky

ja lapset aina miehen jutuissa mukana. Exä tunkeutuu meiheni vanhempien kotiin ja lirkuttelee anopille kaikkea musta puhuen pahaa. Anoppi ja entinen miniä ovat kaverieta oelvinaan ja miehen exä tahalteen kiusaa meitä. Uskon että miehen äitiä inhottaa kun entinen miniä roikkuu siellä jatkvuasti. Aina kehuu kuinka tämä on ihana nainen ja osaa kaikkea, mitä se mulle kuuluu jos toinen tunkeutuu heidän kotiin minua kiusaten.
Menkööt ja olkoot kaveareita mua ei haittaa kunhan pitäis noi tenavatkin kurissa ja poissa silmistämme.
Minä en koskaan ole haukkunut miehen exää miehen äidille, mutta tämä jatkuvasti tekee sitä. Olen suuri uhka hänelle ja siksi yrittää kääntää anopin mielen minua kohtaan. Anoppi pyytää aina ex miniää apuun kun on joku juttu, vaikka olen sanonu että minä teen sen paremmin että minut pitää kutsua apuun, mutta ei koskaan pyydä, pitää mua varmaan parempana ihmisnenä ja arvokkaampana ettei rasita mua kotitöillään. piiat tekee yleensä kotityöt. Minä vaan kahvittelen siellä, kotipiika hoitaa hommat. hah..

5

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkuio

Luepas tuo oma kirjoituksesi ihan ajatuksen kanssa.

Minusta sinä itse haluaisit sanella rajat kaikille ja olet valtavan kiukkuinen siitä, että puolisosi ex-tapaa entistä anoppiaan. Saavat lapsenlapsetkin olla mummin luona ilman päsmäreitä näin , sillä lapsetkin tuntuvat olevan sinulle vihan kohde, vaikka ovatkin miehesi lapsia. Mitähän varten olet työntynyt tuohon suhteeseen, kun mikään ei sinua miellytä.

• Anonyymi

Sitä kannattaa nyksänkin miettiä, että mihin sen oman kuontalonsa tunkee. Yleensä nopeat saa sen mikä kiiltelee eniten.... vähän niinkuin harakka. Ei nämä parisuhdemarkkinat ole mikään kisa, että nopein saa parhaat lusikat. Mätää on kuulkaa niissä eniten, mitkä kiiltää koreiden. Onko kellään nyksällä käynyt ikinä mielessä, että he ovat sen exän korvike/lohtu? Meillä se vähän näin kävi. Meidän suhde loppui exän kamalien ongelmien vuoksi, joiden vuoksi lapsetkin kärsi. Tämä nyksä sitten on ihan itse ilmoittanut, että hän on tosi upea. Mun ei tarvi ilmoittaa upeuttani, mutta tiedän olevani exäni elämän rakkaus, jonka hän menetti. Jouduttiin hetki sitten kohtaamaan exän kanssa lapsen asioissa. Laitoin virttyneet, löysät vaatteet päälle ja yritin olla mahd tavallinen, ettei exä vertaa minua siihen nyksään. Tiedän, että pystyisin viemään exäni nyksältä edelleenkin, jos haluaisin. Ongelmavyyhtiä en kuitenkaan itselleni halua, joten antaa harakan hoitaa hommat.

• Anonyymi

Kuule tyttö. Kun ero tulee, tulee se vain miehestä tai vaimosta, EI suvusta, EI ex-naapureista, harvoissa tapauksissa kaveripiiri kyllä jää, EI lasten kummeista. Kuule tyttöpieni, olisit ajoissa ajatellut, kun lapselliseen kyntesi iskit. Koko paketti on nyt sinulla, kipasehan peilin eteen ja muista, että et ole nro 1!

• Anonyymi

Jos suhde on ollut pitkä, niin siinä ohessa on syntynyt muitakin ihmissuhteita mm entisen puolison vanhempiin. Ei nämä ihmissuhteet katkea, vaikka uusi puoliso niin haluaisikin. Uuden puolison on sopeuduttava tilanteeseen, eikä hän voi tulla itsekkäästi vaatimaan kaikkea itselleen.

• Anonyymi

Trolli lähes kahdeksan vuoden takaa, jos tuo olis totta, niin ovat eronneet jo aikoja sitte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9188
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      27
      3666
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      43
      2214
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      104
      2041
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      17
      1870
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1465
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1298
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1187
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168