paska koko ps4 lataa demoja netistä monta tuntia
laaus nopeus on vitun hidasta
PS4 ON PASKA
8
704
Vastaukset
- bägäting
johtuu netistä, ei ps4 vika
- vitunkyylääjät4
vitut ps4 salaus/tietojen keruu pudottaa nopeudet!!
- netin-nopeus
PS4:n lataukset riippuu netin nopeudetsa, jos sulla on hidas netti lataus vie ikuisuuden. Sama pätee tietokoneeseen nopeus ratkaisee.
- velor85
Ps4 on paskin konsoli mitä, ikinä tehty maaimas!!!
- NetitönPS4
Mitä sillä netillä tekee PS4 koneella? Itse omistan PS4 konsolin, mutta en ole koskaan pelannut netissä ja tuskin tulen koskaan pelaamaan.
- eiseosaa
eikö mutsis anna pelata netissä? ootko vähän apina
- ps4-netti
Ei vielä riitä että on nettiyhteys, osa peleistä vaatii vielä Plus-jäsenyyden. PS4 on tämän hetken paras konsoli, ennen kuin tulee PS5.
- jeee
kuka nyt jonkun ps4 haluu vaik tulis ps5 ei ois mitään eroo varmaan kun että sama alku pelit smannlaiset eh hiukan parempi kuin ps4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146