paska koko ps4 lataa demoja netistä monta tuntia
laaus nopeus on vitun hidasta
PS4 ON PASKA
8
718
Vastaukset
- bägäting
johtuu netistä, ei ps4 vika
- vitunkyylääjät4
vitut ps4 salaus/tietojen keruu pudottaa nopeudet!!
- netin-nopeus
PS4:n lataukset riippuu netin nopeudetsa, jos sulla on hidas netti lataus vie ikuisuuden. Sama pätee tietokoneeseen nopeus ratkaisee.
- velor85
Ps4 on paskin konsoli mitä, ikinä tehty maaimas!!!
- NetitönPS4
Mitä sillä netillä tekee PS4 koneella? Itse omistan PS4 konsolin, mutta en ole koskaan pelannut netissä ja tuskin tulen koskaan pelaamaan.
- eiseosaa
eikö mutsis anna pelata netissä? ootko vähän apina
- ps4-netti
Ei vielä riitä että on nettiyhteys, osa peleistä vaatii vielä Plus-jäsenyyden. PS4 on tämän hetken paras konsoli, ennen kuin tulee PS5.
- jeee
kuka nyt jonkun ps4 haluu vaik tulis ps5 ei ois mitään eroo varmaan kun että sama alku pelit smannlaiset eh hiukan parempi kuin ps4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556