paska koko ps4 lataa demoja netistä monta tuntia
laaus nopeus on vitun hidasta
PS4 ON PASKA
8
823
Vastaukset 8
- bägäting
johtuu netistä, ei ps4 vika
- vitunkyylääjät4
vitut ps4 salaus/tietojen keruu pudottaa nopeudet!!
- netin-nopeus
PS4:n lataukset riippuu netin nopeudetsa, jos sulla on hidas netti lataus vie ikuisuuden. Sama pätee tietokoneeseen nopeus ratkaisee.
- velor85
Ps4 on paskin konsoli mitä, ikinä tehty maaimas!!!
- NetitönPS4
Mitä sillä netillä tekee PS4 koneella? Itse omistan PS4 konsolin, mutta en ole koskaan pelannut netissä ja tuskin tulen koskaan pelaamaan.
- eiseosaa
eikö mutsis anna pelata netissä? ootko vähän apina
- ps4-netti
Ei vielä riitä että on nettiyhteys, osa peleistä vaatii vielä Plus-jäsenyyden. PS4 on tämän hetken paras konsoli, ennen kuin tulee PS5.
- jeee
kuka nyt jonkun ps4 haluu vaik tulis ps5 ei ois mitään eroo varmaan kun että sama alku pelit smannlaiset eh hiukan parempi kuin ps4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73872
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut103607- 43585
- 47572
- 30542
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515